d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Post Je Warnlogs > jaja dit is niet nutteloos.
Prev18910
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 22 2007 02:51pm
Quote (Daemos-ragen @ Sat, Dec 22 2007, 09:48pm)
Mooi plaatje, vind je niet Feargod?


Mooie sig ook. smile.gif
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 22 2007 02:58pm
Thanks biggrin.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 22 2007 02:59pm
Quote (Daemos-ragen @ Sat, Dec 22 2007, 09:58pm)
Thanks biggrin.gif


Of zijn dat de nieuwe scammer tags?
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 22 2007 03:01pm
Quote (Skulvar @ Sat, Dec 22 2007, 08:59pm)
Of zijn dat de nieuwe scammer tags?


Ik zou niet weten wat deze veel ste grote signature met een uitkijk tekentje hier anders komt.
Ik denk dat njaguar echt wilt dat ik niemand meer scam.
Vouch!
Good job!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 22 2007 03:02pm
Quote (Daemos-ragen @ Sat, Dec 22 2007, 10:01pm)
Ik zou niet weten wat deze veel ste grote signature met een uitkijk tekentje hier anders komt.
Ik denk dat njaguar echt wilt dat ik niemand meer scam.
Vouch!
Good job!


Als het je tag is kan er dus nog gewoon een sig bij? ohmy.gif
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 22 2007 03:13pm
Quote (Skulvar @ Sat, Dec 22 2007, 09:02pm)
Als het je tag is kan er dus nog gewoon een sig bij? ohmy.gif


Jep
Ik wou die foto van "F" op het naaktstrand als signature gebruiken, maar helaas is die te groot.
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 22 2007 04:29pm
Quote (Daemos-ragen @ Sat, 22 Dec 2007, 22:13)
Jep
Ik wou die foto van "F" op het naaktstrand als signature gebruiken, maar helaas is die te groot.


Ook voor jou geld dat je je nog steeds moet gedragen.

En we bumpen geen oude topic's.

Als je weer problemen gaat schoppen ben je gewoon weer weg voor een paar dagen.

This post was edited by Feargod on Dec 22 2007 04:38pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18910
Closed New Topic New Poll