Quote (Daemos-ragen @ Sat, 22 Dec 2007, 22:13)
Jep
Ik wou die foto van "F" op het naaktstrand als signature gebruiken, maar helaas is die te groot.
Ook voor jou geld dat je je nog steeds moet gedragen.
En we bumpen geen oude topic's.
Als je weer problemen gaat schoppen ben je gewoon weer weg voor een paar dagen.
This post was edited by Feargod on Dec 22 2007 04:38pm