d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop
Prev18586878889136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,962
Joined: Sep 20 2009
Gold: 70,686.51
Nov 2 2009 04:42pm
zullen we anders even het enige serieuze topic van dutch spammen?

reneisgoed ik suggereer dat je ophoud hier te posten je bent vijandelijk en achterlijk en dat is een slechte combinatie
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Nov 2 2009 04:49pm
tog een +1 voor jou
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Nov 2 2009 05:04pm
Quote (187ci @ 3 Nov 2009 00:42)
zullen we anders even het enige serieuze topic van dutch spammen?

reneisgoed ik suggereer dat je ophoud hier te posten je bent vijandelijk en achterlijk en dat is een slechte combinatie


iemand achterlijk noemen is niet vijandig... posthuntertje

on topic: run dmc - It's tricky. blijft een goeie track, naar mijn mening

http://www.youtube.com/watch?v=-C2b8XWJnfE
Member
Posts: 7,962
Joined: Sep 20 2009
Gold: 70,686.51
Nov 2 2009 05:08pm
Quote (Spykerr @ Nov 3 2009 12:04am)
iemand achterlijk noemen is niet vijandig... posthuntertje

on topic: run dmc - It's tricky. blijft een goeie track, naar mijn mening

http://www.youtube.com/watch?v=-C2b8XWJnfE


posthuntertje? ben je echt zo kankerdom?
word mijn lul groter als ik meer posts heb?
dus omdat ik zeg dat iemand vijandig doet betekent hetzelfde als dat ik zeg dat ik niet vijandig ben?

fuck wat ben jij kankerdom, belg perhaps?

http://www.youtube.com/watch?v=WFGDNGkev7M

nice song

This post was edited by 187ci on Nov 2 2009 05:12pm
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Nov 3 2009 09:21am
Quote (187ci @ 2 Nov 2009 23:42)
zullen we anders even het enige serieuze topic van dutch spammen?

reneisgoed ik suggereer dat je ophoud hier te posten je bent vijandelijk en achterlijk en dat is een slechte combinatie


hahahah wat wou je anders gaan doen xD? sjonnie?

moet je niet buiten spelen of met je "e-dick"spellen?

This post was edited by reneisgoed1 on Nov 3 2009 09:23am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 3 2009 09:36am
Quote (reneisgoed1 @ 3 Nov 2009 17:21)
hahahah wat wou je anders gaan doen xD? sjonnie?

moet je niet buiten spelen of met je "e-dick"spellen?


Was jij niet een hardcore fan enkele maanden geleden?

Ik wil de nieuwe 50 niet horen. Na GRODT was het echt huilen met de pet op. "I'm supposed to die tonight" als uitzondering, maar dat kwam eigenlijk alleen maar door de beat. Ik heb 50 gezien net na de release van GRODT toen hij voor het eerst in NL was. Supervet (ik was 16 of 17 ofzo).
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Nov 3 2009 12:54pm
Quote (Wuben[NM] @ 3 Nov 2009 16:36)
Was jij niet een hardcore fan enkele maanden geleden?

Ik wil de nieuwe 50 niet horen. Na GRODT was het echt huilen met de pet op.  "I'm supposed to die tonight" als uitzondering, maar dat kwam eigenlijk alleen maar door de beat. Ik heb 50 gezien net na de release van GRODT toen hij voor het eerst in NL was. Supervet (ik was 16 of 17 ofzo).


nog steeds luister ik hc maar dat wilt niet zeggen dat ik geen andere muziek luister,,,
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Nov 3 2009 01:47pm
Quote (187ci @ 3 Nov 2009 00:08)
word mijn lul groter als ik meer posts heb?


ja, dat weet iedereen?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Nov 3 2009 02:49pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Nov 3 2009 03:27pm
Wàt een track: http://www.defsounds.com/articles/Horse_shoe_gang_watch_ya_mouth

Afkomstig van Horse Shoe Gang, de groep van Crooked I (van Slaughterhouse). Een beetje het concept van Slaughterhouse ook: 4 enorm tekstueel sterke MC's, dit keer allemaal van de Westcoast.
Ga zo dadelijk het album luisteren dat ze vandaag dropten maar als ze over dit soort beats rappen, pfffff.

En alsof dat nog niet genoeg was komt Crooked I zelf ook met een EP, getiteld: 'Mr. Pig Face Weapon Waist EP'. Veelbelovend. Pre-ordered. Zo dadelijk luisteren.

Album van Wale 'Attention Deficit' is intussen ook gedropt. Hier en daar een leuke track, maar als geheel valt het tegen. Vond zijn mixtapes op het eerste gehoor doper. Toch nog beter beluisteren.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18586878889136Next
Add Reply New Topic New Poll