d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop
Prev18485868788136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Oct 30 2009 04:21pm
De nieuwe 50 is gewoonweg NU al gelekt in matige kwaliteit (komt pas officieel uit op 23/11!!)
Klinkt tot nu toe al een heel stuk beter dan Curtis en The Massacre. Hij klinkt grimey en hongerig, minder popachtig. Ik hoor ook een paar lekkere Dre-beats voorbijkomen. (Slechts) drie tracks die ik echt kut vind.

Quote (reneisgoed1 @ 30 Oct 2009 11:26)
50is wack,,,,heel dat g-unit gedoe is te overdreven g-unit condoms wtfOo

Dus ergens leg jij een verband tussen G-Unit en condooms en dat is één van de redenen waarom je 50 wack vindt?
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Nov 1 2009 08:37am
Quote (Kanni @ 30 Oct 2009 23:21)
De nieuwe 50 is gewoonweg NU al gelekt in matige kwaliteit (komt pas officieel uit op 23/11!!)
Klinkt tot nu toe al een heel stuk beter dan Curtis en The Massacre. Hij klinkt grimey en hongerig, minder popachtig. Ik hoor ook een paar lekkere Dre-beats voorbijkomen. (Slechts) drie tracks die ik echt kut vind.


Dus ergens leg jij een verband tussen G-Unit en condooms en dat is één van de redenen waarom je 50 wack vindt?


yup,,,heel die 50 cent is gewoon opgeblazen....te commercieel bleh
Banned
Posts: 2,367
Joined: Sep 24 2009
Gold: 0.00
Nov 1 2009 08:38am
lolled
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Nov 1 2009 10:24am
Quote (reneisgoed1 @ 1 Nov 2009 15:37)
yup,,,heel die 50 cent is gewoon opgeblazen....te commercieel bleh

Vind je Jay-Z dan ook nep?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 1 2009 03:22pm
Quote (reneisgoed1 @ 1 Nov 2009 16:37)
yup,,,heel die 50 cent is gewoon opgeblazen....te commercieel bleh


"Te commercieel" is echt een waaaaardeloos argument. Als de Coca Cola Company ( of Durex) naar je toe komt met een bak geld met de vraag of je even je naam aan een drankje (of condoom) wilt verbinden, dan ben je gek om het niet te doen. :huh:


Btw, iemand Geen Weg Terug van Engel al gechecked?

This post was edited by uNoTopia on Nov 1 2009 03:25pm
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Nov 2 2009 04:43am
Quote (uNoTopia @ 1 Nov 2009 22:22)
"Te commercieel" is echt een waaaaardeloos argument. Als de Coca Cola Company ( of Durex) naar je toe komt met een bak geld met de vraag of je even je naam aan een drankje (of condoom) wilt verbinden, dan ben je gek om het niet te doen. :huh:



dat is jouw mening niet de mijne 50 blijft gewoon wack niet te verstaan en die beats zijn wel dope maar zijn raps zijn gewoon niet hard!
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Nov 2 2009 04:43am
Quote (Kanni @ 1 Nov 2009 17:24)
Vind je Jay-Z dan ook nep?


jay-z is HARD! zie je hem met conni's? hmmm neej
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Nov 2 2009 10:35am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Nov 2 2009 12:21pm
Godverdomme die Reneisgoed is lomp.
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Nov 2 2009 04:13pm
Quote (Kanni @ 2 Nov 2009 19:21)
Godverdomme die Reneisgoed is lomp.http://www.ml75.nl/images/smilies/smile.gif


tnx e-noob:) gelukkig neem ik niks van een snob aan :) maar tnx
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18485868788136Next
Add Reply New Topic New Poll