De nieuwe 50 is gewoonweg NU al gelekt in matige kwaliteit (komt pas officieel uit op 23/11!!)
Klinkt tot nu toe al een heel stuk beter dan Curtis en The Massacre. Hij klinkt grimey en hongerig, minder popachtig. Ik hoor ook een paar lekkere Dre-beats voorbijkomen. (Slechts) drie tracks die ik echt kut vind.
Quote (reneisgoed1 @ 30 Oct 2009 11:26)
50is wack,,,,heel dat g-unit gedoe is te overdreven g-unit condoms wtfOo
Dus ergens leg jij een verband tussen G-Unit en condooms en dat is één van de redenen waarom je 50 wack vindt?