hahaha oke
maarja vanavond dus,
haha het begon met de roodharige die mij smst ga je dinsdag!? xxx hahaha komt goed
maarja wij stad, was nice iedereen ahakte af dus ik was met 1 maat maar de avonden met 2 zijn de mooooiste dus wij zo dansen drinken chillen was heftig..
staat er een SOLID 10 bij de muur maar dan ook echt EEN TIEN. serieus. dus staan er paar kerels bij, ik ownde ze, waren 18 jarige, en eentje was nerdie. maarja dus ik dacht, fock ik maak heir ngo goei kans bij dus ik ga ermee praten. ze heette maaike, kwam uit boxte. maarja wij dus kletsen ik zeg zo millertime? zegt ze haal mijn vriendin is even over dan... die wil oranje.... dus ik die vriendin over proberen te halen maar ze was 17 en dacht dat ze niet binnen zou komen kkkkkkk dus wij daarna naar oranje, (niet vanwege die chick, ander maten waren er ) dus wij naar die maten, ik spotte mijn SOLID 10 dus ik daar weer ff mee kletsen maar ik was met een tering maat die heel de tijd moest praten. blablabla dus ik naar die chick uiteindelijk zei zeggen ja eerste keer breda, volgende week waarschijnlijk weer dus ik zeg hee anders sms je me als je volgende keer ga (normaal gesproken doe ik dan min OWNAGE 'mag ik je nummer!?!? (a)'' actie, (haha iphone op toetsen zetten en aan hun geven. lolol werkt altijd. maarja die chick zei joah en toen kwam die KANKER NEPVRIEND DIE IK NOOIT SPREEK weer tussen ons allemaal weer zeiken blabla en toen liep mijn SOLID 10 met haar vriendin weg, kreeg alleen maar een zwaai... maarja pogign gewaagd. dus ik heb nog steeds mijn trots, niemand anders durfde! maarja al afgesproken met een maat mrogen, morgen loes ballen, dinsdag komt roodharige en dan die zoenen en mogelijk ook ballen.
was mooi nachtje! haha