Quote (JWT @ Sun, 18 Oct 2009, 19:12)
www.101barz.nl
Hoor ik nou 'meer Ali dan Sticks' ?
Jup. Ik begin Turk beu te worden. Vond hem een tijdje leuk, maar z'n verses zijn toch altijd hetzelfde. De hele gimmick is ook played-out nu.
Ik had die uitzending toen als podcast en heb een programma waarmee je muziek kan opnemen, vandaar.
DVD ga ik niet. Komt niet uit.