d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Meisje L, - Zie Het Zoenmoment Topic > Breezersletten
Prev18081828384102Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jun 2 2011 08:11pm
ja die film is goed he!!!

hahha stad geweest. roodharige ging tilburg dus plan ging zoals geplandddd ik rekende er al op dat er 1 afhaakte, loes gezoend, (gast lucas ze kon zo KANKERSLECHT zoenen) maarja nummer 27..............
ze komt zo miss nog langs voor after party wij gingen eerder weg omdat wij zwaar kanker shitfaced waren teirng zo dronke ni etnoramaal hahaha maat van mij ligt hier nock op het logeermatras ik ga sowieso nog ff lekker eitje bakken met huzaren salade ernaast highclass jeweetzelf hahahah zo misschien nog bangen als ze hier nog komt afterpartyen heb nog 2 logeermatras dingen en me eigen bed dus ze kan nog 2 vriendinnen mee nemen beter dan avond doorhalen op het station ik zie zo wel.

roodharige komt morgen of zaterdag wel.
Member
Gold: 60.63
Jun 2 2011 09:43pm
Oke dus ze warwn chillen in het park, minder dan minuut fietsen voor mij.. Ik darheen en ik zei yo je zoende zo slecht haha zei allemaal ik wil het overdoen hahhaa nu zonder tandddd dus nog ff zitten lebberrn en daarna maar naar huis gegaan. Maat ligt hier nog in coma lolzz en toen was het alweer licht op mijn balkonnetje :p
Member
Gold: 70,686.51
Jun 3 2011 12:08am
damn begin een beetje de vrijgezellen tijd te missen haha
Member
Gold: 179.04
Jun 3 2011 12:34am
The fuck man, ga je mij een beetje om 05:16 én 05:17 zitten smsen, begrijp er ook de ballen niet van xD

Ik moest er om 06:00 uit om naar mn stage te gaan (nee, ik heb geen vrij >.>)

Anyway, ze zoent dus slecht, batst ze wel goed?
Member
Gold: 0.31
Jun 3 2011 01:54am
Geef mijn schoenen terug bitte!
Member
Gold: 60.63
Jun 3 2011 04:17am
Niet gebatst, zondag komt ze weer, dan misschien batsen
Member
Jun 3 2011 04:38am
Quote (Tunder_Monkey @ Jun 3 2011 11:17am)
Niet gebatst, zondag komt ze weer, dan misschien batsen

Maar waarom SMSte je me dan?
Banned
Jun 3 2011 08:29am
oik zal het eens even terug gaan lezen hahaha shit zeg. ooooveral in me kamer plakt het door de sambuca. focking waterpijp kool op de grond handoeken helemaal smerig.. laptop plakt vast aan bureau..
maarrrrhet ging dus over jou haha
loes zei dat je haar te vaak belde en dat ze verder niks van je moest :ppp cant hlep it. en toen zei haar vriendin nee loes wil hem wel. loes wil hem hier op de wip, we waren beetje aan eht rotzooien in de zandbak bij dat kleine speeltuintje in het park.. maarja daarna was ik dus nog benieuwd of je nog was gaan feesten of niet dus vandaar het smsje waar ben je.
Member
Jun 3 2011 08:32am
Quote (shadowstriker89 @ Jun 3 2011 03:29pm)
oik zal het eens even terug gaan lezen hahaha shit zeg. ooooveral in me kamer plakt het door de sambuca. focking waterpijp kool op de grond handoeken helemaal smerig.. laptop plakt vast aan bureau..
maarrrrhet ging dus over jou haha
loes zei dat je haar te vaak belde en dat ze verder niks van je moest :ppp cant hlep it. en toen zei haar vriendin nee loes wil hem wel. loes wil hem hier op de wip, we waren beetje aan eht rotzooien in de zandbak bij dat kleine speeltuintje in het park.. maarja daarna was ik dus nog benieuwd of je nog was gaan feesten of niet dus vandaar het smsje waar ben je.

Wtf? Ik heb Loes een aantal keer geprobeerd te bellen toen de ochtend nadat zij mij die nacht belde. Verder helemaal niet meer O_o
Alleen een keer of 2 getext om te vragen of ze mee naar terras ging, maarja slet gaf geen antwoord dus ik dacht: fuck off!

Anyway, ik was niet gaan feesten nee, mocht er om 6 uit om naar Dordt te gaan voor mn stage (Trust gebouw langs de A16).
De volgende keer dat ik naar Breda ga zal wss pas 30 juni zijn, After Stress BBQ van Virgo, maar dan moet ik wss ook weer de volgende dag werken.
Banned
Jun 3 2011 09:16pm
h m vannacht zoog

in bavel lantaarnpalen boven de snelweg gaan knallen met een luchtbuks, en een focking giiigantic verkeersbord gejat van naast de snelweg hahaha verder wat geimporivseerd met sletten in de stad maar het waren allemaal rotterdammers.. dus was lastig. wel paar goede gesprekken gehad maar geen chick die ik ''nummer uitwissel waardig' achte.. was matig. dus niemand gezoend, nog wel wat met roodharige gemsnd... maarja ik zei ik ga koken zei ze nee nu al...? ben je zo terug?
en ik hard to get natuurlijk misschien welllll tot straks x maarja niet meer terug gekomen... dus wel aan het hard to get image bijgedrage... ik spreek haar morgen wel. dit is wel een potentiele i vervangster dus dat is moooooiii morgen weer uit. en zondag weerrr haha
te erge week...
dinsdag donderdag vrijdag zaterdag zondag..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev18081828384102Next
Closed New Topic New Poll