Quote (shadowstriker89 @ Jun 3 2011 03:29pm)
oik zal het eens even terug gaan lezen hahaha shit zeg. ooooveral in me kamer plakt het door de sambuca. focking waterpijp kool op de grond handoeken helemaal smerig.. laptop plakt vast aan bureau..
maarrrrhet ging dus over jou haha
loes zei dat je haar te vaak belde en dat ze verder niks van je moest :ppp cant hlep it. en toen zei haar vriendin nee loes wil hem wel. loes wil hem hier op de wip, we waren beetje aan eht rotzooien in de zandbak bij dat kleine speeltuintje in het park.. maarja daarna was ik dus nog benieuwd of je nog was gaan feesten of niet dus vandaar het smsje waar ben je.
Wtf? Ik heb Loes een aantal keer geprobeerd te bellen toen de ochtend nadat zij mij die nacht belde. Verder helemaal niet meer O_o
Alleen een keer of 2 getext om te vragen of ze mee naar terras ging, maarja slet gaf geen antwoord dus ik dacht: fuck off!
Anyway, ik was niet gaan feesten nee, mocht er om 6 uit om naar Dordt te gaan voor mn stage (Trust gebouw langs de A16).
De volgende keer dat ik naar Breda ga zal wss pas 30 juni zijn, After Stress BBQ van Virgo, maar dan moet ik wss ook weer de volgende dag werken.