Quote (Mischa @ Wed, Jul 11 2007, 09:42pm)
je lult zwaar uit je nek
heb je ooit een alcoholverslaafde gezien? waarschijnlijk niet, omdat je waarschijnlijk te arrogant bent om zulke mensen aan te kijken. alcoholverslaafden functioneren niet goed meer in de maatschappij, en denken maar aan 1 ding: alcohol tot zich nemen. Wietverslaafden daarentegen functioneren prima en kunnen werk soms beter doen dan mensen die geen wiet gebruiken, omdat het je concentratie vergroot.
wiet zou misschien een psychose kunnen veroorzaken, maar zover ik weet zijn daar geen gevallen van bekend. Ook is er nooit iemand ter wereld gestorven aan een overdosis wiet. Het aan alcohol gestorven mensen (alcoholvergiftiging) is een enorm aantal. Wiet zou misschien longkanker veroorzaken, maar wat denk je wat alcohol met je lichaam doet?
Quote (Ov2rkill @ Tue, Jul 10 2007, 05:45pm)
Quote (Zephon @ Tue, Jul 10 2007, 04:03pm)
iemand wordt ook zomaar niet schizofreen van een joint, dat gebeurt ook alleen als jezelf al wat heb.
Dan zou je net zo goed kunnen zeggen dat noten slecht zijn omdat je er dood aan kan gaan als je alergisch bent, en dat ze verboden zouden moeten worden.
Sommige mensen kunnen sterven door noten te eten, dit door bijvoorbeeld een allergische reactie.
Sommige mensen kunnen schizofreen worden door een joint te roken, de thc in een joint heeft de mogelijkheid om latente, nog niet tot uiting gekomen schizofrene reacties uit te lokken.
Beiden zijn niet illegaal (in holland dan) maar
kunnen schadelijk zijn, men probeert je hier duidelijk te maken dat het
kan, en niet zo weinig als je denkt.
Quasi 1% van de wereldbevolking heeft te kampen met schizofrenie (net als diabetis), de enigste reden waarom je zo mensen weinig ziet is omdat deze enorm introvert zijn, een zeer regelmatig leven moeten leiden, weinig buiten komen en mediactie moeten slikken om de gevolgenvan schizofrenie te onderdrukken.
Laat me dit nogmaals quoten.
Laat me ff het punt van Toasts duidelijk maken, en lees dit
goed aub:
1% van de wereldbevolking heeft een aanleg tot schizofrenie, die komt niet bij iedereen tot uiting.
Blowen is hiervan een uitlokker bij die mensen, 1x blowen kan ervoor zorgen dat de schizofrenie tot uiting komt, onder de vorm van psychosen (dit voor de rest van de persoon zijn leven).
Dus het kan zijn dat iemand er al 15jaar aanleg voor heeft en dan voor zijn eerste keer blowed en dan opeens schizofreen wordt. Als je, zoals in jullie gevallen, al jaren blowed en er geen last van bevind zal je daar waarschijnlijk geen aanleg voor hebben.
En om duidelijk te zijn, ja ik spreek van ervaring, ik heb dit al in levende lijve ondervonden (zowel de schizofrenen als de alcoholverslaafden, laat staan de medicatiemisbruikers), ik heb hier al genoeg onderzoek omtrent verricht en ja, ik heb hier zelf psychologen én psychiaters over aangesproken.