d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Wow Topic > !
Prev1789101112Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 774.55
Jun 5 2007 01:13am
Twan, speel je in europe die trial? Of Amerika? Ik kreeg die trail alleen aan de gang als de Amerikaanse versie.
De europeese moest ik credit card enzo gaan invullen. ;/
Ik speel nu op een private server van een maat. Kunnen wel 100 man op ! tongue.gif

This post was edited by xycho2d on Jun 5 2007 01:14am
Member
Gold: 31.00
Jun 5 2007 01:15am
Quote (xycho2d @ Tue, Jun 5 2007, 07:13am)
Twan, speel je in europe die trial? Of Amerika? Ik kreeg die trail alleen aan de gang als de Amerikaanse versie.
Ik speel nu op een private server van een maat. Kunnen wel 100 man op ! tongue.gif

OMG HAX! Giev GM biggrin.gif Straks even vragen aan menno smile.gif)
Member
Gold: 0.48
Jun 5 2007 01:31am
Quote (xycho2d @ Tue, 5 Jun 2007, 08:13)
Ja, Amerika ergens -.-' Maar heb totaal geen last van lag...
Private? Daar hoef je niet voor te betalen, of? Ben echt een wow-noob :$

Member
Jun 5 2007 01:33am
Quote (Doggy-Style @ Tue, 5 Jun 2007, 09:31)

Jah, kan je gewoon het spel downloaden WoW + Expension. En dan 2 patches installeren, realmlist veranderen in kladblok en dan account maken en klaar biggrin.gif
Kost niets.
Member
Gold: 810.00
Jun 5 2007 01:36am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 5 Jun 2007, 08:10)
Quote (Doggy-Style @ Mon, 4 Jun 2007, 22:20)
Heb nu een uurtje wow gespeeld met trial. Ik vind t saai en sloom.. Tom, ik wil ff met jou spelen!

Vanavond Twan, vanavond.

Quote (mart)

Waarom zou ik dat in een gevecht niet zien? Ookal eet ik de trap dan bubble ik + dispell ik bubble -> SoC judgement en jij bent dazed. Face it, jij komt niet weg. Paladin > hunter @ level 29.

Nu het toch over scattershot gaat, gister een level 39 hunter gekillt in STV. ik ren op em af, Scatter, hij heeft range, legt trap, gaat erop campen, ik kom aanrennen, eet trap en bubble + dispell. Hij heeft aspect of the cheetah -> judgement mijn SoC en ik ram weer op hem in. Wingclipt me in mijn BoF en kan niks meer. Try to avoid that. En ik heb nieteens een pvp trinket.

Niks dat jij ooit van iemand zal winnen die zijn class echt kent en niet alleen uit twinks. Bedoel, heb jij wel eens een echte paladin gespeelt?

btw, 2.2k hp op lvl 29 twink is niks. + ik oon jou, want ik heb ook nog een pet 8). Ik doe stings = interrupt jou de hele tijd. En een hunter met aspect of the cheetah in een duel (of pvp) zuigt, net als die pvp trinket. Wie gebruikt dat ding nou? ^_~
En leuk dat je allemaal theorieën post, maar uitvoeren is weer wat anders, als je een hunter met SKILL tegenover je hebt staan.

AI EZ U KE?

Ik heb atm 2,3k hp, had wat upgrades gedaan. Vind jij maar eens een fatsoenlijke twink die 2,5k+ (2,2k is toch niks?) HP heeft. Geen druid/tauren ofc. je pet sucks balls. Enigste waar hij goed voor is is een charge stun, zijn damage is gewoon uberslecht. Ik cast alleen seals en judgements, ik hoef niet te healen vs hunters. Ook dispell ik je stings dus GG mana waste. Moet je weten als je een ervaren pvper bent. Ik eet een conc, hunter switcht van hawk naar cheetah om weg te komen aangezien ik 8% sneller dan hem ben. Judgements hebben een range van 10-15 yards (misschien wel 20?) dus judement ik hem en hij is dazed. Ik krijg een wingclip en switch naar BoF. Als hij dom is was hij al weer naar cheetah geswitcht en was hij weer dazed.

Mart
Member
Gold: 0.48
Jun 5 2007 01:40am
Quote (xycho2d @ Tue, 5 Jun 2007, 08:33)

Jah, kan je gewoon het spel downloaden WoW + Expension. En dan 2 patches installeren, realmlist veranderen in kladblok en dan account maken en klaar biggrin.gif
Kost niets.
Ok, gaaf! Loopt 't spel dan wel lekker? En is 100 man niet een beetje weinig?
Member
Jun 5 2007 01:43am
Quote (Doggy-Style @ Tue, 5 Jun 2007, 09:40)
Quote (xycho2d @ Tue, 5 Jun 2007, 08:33)

Kost niets.
Ok, gaaf! Loopt 't spel dan wel lekker? En is 100 man niet een beetje weinig?

Af en toe soms wat lag, maar is niet echt vervelend ofzo. 100 man is wenig jah ^^ maar later gaat die server naar iemand anders toe ofzo en dan kunnen er tot 300 op.
Nu zijn we met zn 6e ofzo. Vrijdag word die server op een site gezet met top 100 private servers.
Member
Jun 5 2007 05:57am
JSP eindelijk up ><
Member
Gold: 31.00
Jun 5 2007 06:20am
Quote (xycho2d @ Tue, Jun 5 2007, 11:57am)
JSP eindelijk up ><

Ah mooi, kwas bang dat men stagebegeleider het had gezien en had geblockeerd in de policy :< Was al driftig aan het zoeken happy.gif
Member
Gold: 11.33
Jun 5 2007 11:49pm
Quote (mart)

Ik heb atm 2,3k hp, had wat upgrades gedaan. Vind jij maar eens een fatsoenlijke twink die 2,5k+ (2,2k is toch niks?) HP heeft. Geen druid/tauren ofc. je pet sucks balls. Enigste waar hij goed voor is is een charge stun, zijn damage is gewoon uberslecht. Ik cast alleen seals en judgements, ik hoef niet te healen vs hunters. Ook dispell ik je stings dus GG mana waste. Moet je weten als je een ervaren pvper bent. Ik eet een conc, hunter switcht van hawk naar cheetah om weg te komen aangezien ik 8% sneller dan hem ben. Judgements hebben een range van 10-15 yards (misschien wel 20?) dus judement ik hem en hij is dazed. Ik krijg een wingclip en switch naar BoF. Als hij dom is was hij al weer naar cheetah geswitcht en was hij weer dazed.

Mart

1 Lvl 19 hunter twinks (en rewgs) kunnen met gemak 2.2k hp krijgen. Dus een level 29 hunter twink kan met gemak 3k hp krijgen.
2 En jij, als 'twink-expert' zou moeten weten dat een goede twink overal dodge rating op heeft zitten. Dus je gaat er wel van uit dat je me kapotburst, maar als ik een lvl 29 twink zou maken, heeft hij over de 70 dodge rating, dus je mist meer dan de helft van je aanvallen.
3 Tegen wat voorn hunters vecht jij? O_o Who the fuck gebruikt er aspect of the cheetah in melee duels? Doe monkey, stun je vijand ren weg, doe dmg! En als jij alles dispellt en alles 'switcht' omdat jij bang bent dat je gestunned wordt, heb je na 10 seconden geen mana meer over (http://www.thottbot.com/s1044 en http://www.thottbot.com/s20164 en http://www.thottbot.com/s1152, ik neem aan dat jij die de hele tijd zult switchen).
4 Pet damage = underrated. Hij doet op lvl 29, als je hem goed getraint hebt zo'n 40 DPS.
5 Jij moet weten dat als ik jou de hele tijd onderspam met stings, jij op den duur zoveel gepurified hebt, dat je geen mana over hebt om je stuns weg te halen = jij bent dood.

EN, volgens theorycrafterforums kan je als je getrapped bent BoF / schild of wat dan ook casten = jij bent dood.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789101112Next
Add Reply New Topic New Poll