d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Ontmaagdheid-topic! > Jajajaja, voor alles is er iets..
Prev1789
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Apr 22 2007 12:43pm
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 22 Apr 2007, 19:18)
Quote (wannabecanni)

verklaar u graag nader.. ik geloof dat je insinueert dat ik niets van sex af weet, als dat zo is zou ik graag willen weten hoe je daar op komt.. ik denk niet dat ik het ooit met jou heb gedaan dus je zal niet veel hebben in te brengen hier over.

Als dat wel zo is hoor ik het graag. Uit wat je typt lijkt het mij duidelijk dat je jaloers bent of zelf er geen verstand van hebt en meer met d2 bezig bent dan liefde.

Noem me niet u. En ik insinueer helemaal niks dat jij niets van sex afweet. Lees de regels en wat je zei pvpnerd. Het enige wat ik antwoord op je
Quote (richburg)
iedereen heeft een specialiteit en doel in het leven.. tjah wat kan ik nog meer zeggen..

is dat jou specialiteit en doel in het leven is om wat andere 'vrienden' van je te pk'en.

Quote (pvpnurd)
Uit wat je typt lijkt het mij duidelijk dat je jaloers bent of zelf er geen verstand van hebt en meer met d2 bezig bent dan liefde.

Ik quote vanuit je profile:
Quote (pvpvnurdsprofile)
Fav D2 activity = trading and dueling smile.gif
perfect day= Helping others.

Ik heb genoeg verstand van liefde en sex. En ben hélemaal niet bezig met d2. Ik heb het godvergeven spel niet eens op mijn computer geïnstalleerd. Waarop baseer jij dat ik me met d2 bezig houd?

editz:
Quote (lollerpvpnerdinontkenningsfase)
edit : even voor de duidelijkheid.. ik speel geen D2 meer.. al heel lang niet meer en pvp forums zul je me nooit zien.

dus je liegt in je profile. En wie heeft het hier over pvp forums?

Pff.. Echt weer die dikke richburg. Beetje stoer lopen doen, daarna weggejaagd worden zeggen dat hij nooit meer zal posten in dutch forum, en na een maand is hij er weer!

Je e-penis krimpt met elke letter die je schrijft dus houd maar op.

ik vind het knap dat je je ego probeert te verbreden door mij namen te verandere in de quotes.. knap.
Ik zal je geen U meer noemen.. sorry dat doe ik alleen tegen mensen waar ik respect voor heb.. die ben je nu kwijt.
De profile is oud. ik update die haast nooit. Die is grotendeels al zo sinds 2005
Ik heb geen D2 op mn pc, beide keys zijn gebanned.
Hoe kom je dr op dat ik een pvp nerd zou zijn? vreemd dat ik geen D2 speel, niet op mn pc heb, nog NOOIT in de pvp forums heb gepost en dat ik dat toch zou zijn.. maja zal wel

Ik kom op pvp forums omdat jij het over pvp hebt.. jij noemt mij ongegrond een pvp nerd.. dit is op niets gebaseerd. Het lijkt alsof je, je eigen zwaktes op een ander schuift om je angsten te verschuilen.

1 maand.. jezus.. ik dacht dat je wel wist wat een maand was.. heb ik me weer onderschat in jou.

en dat je me canni noemt vind ik een hele eer.. voor hem heb ik meer respect dan ik ooit voor jou zal hebben..

This post was edited by richburg on Apr 22 2007 12:44pm
Member
Gold: 11.33
Apr 22 2007 12:52pm
[quote=x]k vind het knap dat je je ego probeert te verbreden door mij namen te verandere in de quotes.. knap.[/quote]

Wat heeft het een met het ander te maken?

[quote=a]Ik zal je geen U meer noemen.. sorry dat doe ik alleen tegen mensen waar ik respect voor heb.. die ben je nu kwijt.[/quote]

Boeiend, niemand respecteerd jou. Moet jij je nu ook gekrenkt voelen?

[quote=b]De profile is oud. ik update die haast nooit. Die is grotendeels al zo sinds 2005[/quote]

Last modified on Apr 2 2007, 13:34

[quote=l]
Hoe kom je dr op dat ik een pvp nerd zou zijn? vreemd dat ik geen D2 speel, niet op mn pc heb, nog NOOIT in de pvp forums heb gepost en dat ik dat toch zou zijn.. maja zal wel.
k kom op pvp forums omdat jij het over pvp hebt.. jij noemt mij ongegrond een pvp nerd.. dit is op niets gebaseerd. Het lijkt alsof je, je eigen zwaktes op een ander schuift om je angsten te verschuilen.[quote]

Is gebaseerd op de onzin die in je profile staat.

[quote=twan]Tom, ik post soms ook in pvp forum. Vind je me nu een nerd?[/quote]
Waar zeg ik dat ik pvp forumusers nerds vind? Rijkburg associeert het een met het ander.

edit^708414: WUDDAFUK IS WRONG WIT DA QUOOOTEZ?!

This post was edited by MilkAndCookies on Apr 22 2007 12:54pm
Member
Gold: 0.48
Apr 22 2007 12:52pm
Tom, ik post soms ook in pvp forum. Vind je me nu een nerd?

Quote (Tom)
Waar zeg ik dat ik pvp forumusers nerds vind? Rijkburg associeert het een met het ander.
Oh, nergens dus. Had 't niet echt goed gelezen. Maar bijdeze zeg ik je ff dat je niet een nerd hoeft te zijn als je daar post. Have fun jullie twee.

This post was edited by Doggy-Style on Apr 22 2007 12:56pm
Member
Gold: 0.00
Apr 22 2007 12:56pm
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 22 Apr 2007, 19:52)
k vind het knap dat je je ego probeert te verbreden door mij namen te verandere in de quotes.. knap.

Wat heeft het een met het ander te maken?

Ik zal je geen U meer noemen.. sorry dat doe ik alleen tegen mensen waar ik respect voor heb.. die ben je nu kwijt.

Boeiend, niemand respecteerd jou. Moet jij je nu ook gekrenkt voelen?

De profile is oud. ik update die haast nooit. Die is grotendeels al zo sinds 2005

Last modified on Apr 2 2007, 13:34

Hoe kom je dr op dat ik een pvp nerd zou zijn? vreemd dat ik geen D2 speel, niet op mn pc heb, nog NOOIT in de pvp forums heb gepost en dat ik dat toch zou zijn.. maja zal wel.
k kom op pvp forums omdat jij het over pvp hebt.. jij noemt mij ongegrond een pvp nerd.. dit is op niets gebaseerd. Het lijkt alsof je, je eigen zwaktes op een ander schuift om je angsten te verschuilen.

Is gebaseerd op de onzin die in je profile staat.

1 maand.. jezus.. ik dacht dat je wel wist wat een maand was.. heb ik me weer onderschat in jou.

En dat slaat op..?

en dat je me canni noemt vind ik een hele eer.. voor hem heb ik meer respect dan ik ooit voor jou zal hebben..

Ohnoes! Alweer geen respect van rijkburg.

zo doen je quotes t beter smile.gif

1: hoe kinderachtig jij bent laat je duidelijk zien.,
2 dat denk jij... ik voel me niet gekwetst door jou imbiciliteit
3 donor lijst aan gepast.. kk?
4 zie 3
5 dat ik verwacht dat mensen die op een forum zitten verder kunnen tellen als 30 dagen.
6. klopt.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789
Closed New Topic New Poll