d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Saddam Hussein > Zie er nog geen topic over dus
Prev17891011Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Nov 10 2006 05:49pm
Quote (edujackass @ Fri, Nov 10 2006, 09:42pm)
maar ik heb tog sorry gezegd? tongue.gif wat wil je nog meer... je zei in je 1 na laatste reply btw 3 keer dat ik je accosier met een een schapengeluid en je noemde me 2 keer een idioot nou dan vind ik dat het wel wat korter geschreven kan biggrin.gif

oooow
nu maakt het allemaal sense,
eduJACKASS.
nou interpreteer ik het me beter,
no problem biggrin.gif
je vind het prolly leuk om zon dingens te doen biggrin.gif
en is het een compliment als mensen tegen je zeggen dat je annoying bent,
hehe jackass
Member
Gold: 4.33
Nov 10 2006 06:40pm
Edu & Morph, kan je dit niet oplossen langs PM? dit heeft imo niets met de topic meer te maken.
Banned
Warn: 60%
Nov 11 2006 03:04am
MorphX

Bij enige kans "De Mythe van Al Qaeda" gelezen van Robin de Ruiter?

En je hebt gelijk, wie de olie in handen heeft, heeft de macht.

Edit: Of vieze vingers.

This post was edited by CursedWater on Nov 11 2006 03:04am
Retired Moderator
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Nov 11 2006 04:35am
Laatste kans om het weer on-topic te houden. Wordt er nog meer off-topic/spam gepost dan wordt ook deze topic gesloten.
Member
Nov 11 2006 06:45am
Quote (Ov2rkill @ Fri, 10 Nov 2006, 20:44)
Quote (¢?NNI @ Fri, Nov 10 2006, 06:58pm)
Nee, het gerecht past wetten toe. Die wetten worden gemaakt en goedgekeurd door politici. Politici worden gekozen door het volk. Dat is hoe het werkt.
Precies wat ik bedoelde, ik maakte gewoon een directe lijn van het begin- tot eind eindpunt.

Ik had de indruk dat je zei "de staat moet doen wat het volk wil".

Quote (Ov2rkill @ Fri, 10 Nov 2006, 20:44)
Quote (Kanni)
Wat vind je wel een verdiende straf? Waarom spreek je je daarover niet uit?

Een verdiende straf is in mijn ogen een straf evenredig aan de misdaad, zoals al is. Over welke soort straf iemand zou moeten hebben bij welke misdaad spreek ik me niet uit om zoveel redenen.
- Situatie waarin de misdaad gepleegd is. (Reden tot misdaad etc..)
- Alle gevallen die zich voordoen zijn gewoon te verschillend om beoordeeld te worden door mij.
- Ik ben niemand om te zeggen hoe iemand zou moeten sterven of gestraft worden, ik ben de wet niet.
- Past ook niet bij mijn beroepskeuze smile.gif

Dus 'oog om oog, tand om tand', afhankelijk van de omstandigheden en de situatie?

Stel: een meisje wordt in een donker steegje aangerand en verkracht. De man wordt toerekeningsvatbaar verklaard. Zou je dan de man als straf laten verkrachten? Of wil je je hier nu niet over uitspreken omdat 'je de wet niet bent?'
Member
Nov 11 2006 07:24am
Quote (CursedWater @ Sat, Nov 11 2006, 09:04am)
MorphX

hmm,
ik heb wel een boek gelezen die "de mythe van al qaeda" noemt, ma dacht da de schrijver iemand anders was, wacht effe naar andere kamer lopen biggrin.gif *loop loop loop*
nee man, de schrijver is ene van gent, Rik Coolsaet.
effe googlen biggrin.gif
aaaaaaaah!!! je bedoelt George Bush en De Mythe van Al qaeda!
nee heb ik ni gelezen, ma effe gegoogled, en wil die boek hebben.

Nu, als je bekijkt wat de Amerikanen en Joden in handen hebben, krijg je een akelige gedachte. Ze hebben bijna alle "meest" winstgevende handels in handen. Behalve de nummer uno moneymachine, die meer winstgevend is dan da andere 9 in de top 10 te samen... yep... olie biggrin.gif

oog om oog, tand om tand

ooh wacht... we willen iemand straffen op een manier, die we eigenlijk "zogezegd" proberen te verbannen in zijn land, en overal in de wereld?
ik dacht dat Saddam een kloothommel was, dat die wreed was, enz... deze straf maakt ons toch niet zoveel beter?

wat ik dus grappig vind, en tegelijkertijd zielig, is het feit dat USA deze straf eigenlijk heeft opgezet. Startend met een zin, zeggen ze: "de democratie heeft zegevierd, de tiran is geelimineerd, de barbaarse straffen zijn afgevoerd, gedaan met de barbaarse Saddam regime!!!! en nu hangen die kerel!!!!"
zielig...
echt zielig...

edit: sorry voor off-topic praatjes

This post was edited by MorphX on Nov 11 2006 07:27am
Member
Gold: 1,724.80
Nov 16 2006 01:32pm
Quote (¢?NNI @ Fri, 10 Nov 2006, 14:43)
Quote (PYF_Secret @ Thu, 9 Nov 2006, 20:35)
doodmartelen die gast, zo als onder zijn bewind bij zovelen gedaan is!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben zeer vredelievend, maar deze vent is een soort 2e adolf hitler (gelukkig niet zo extreem, maar ja)
ik heb totaal geen medelijden met hem als hij eerst 20 jaar gemarteld word, en daarna brandend uit een vliegtuig op 5 km hoogte gegooid word....
(sorry voor de tere zieltjes op dit forum. (dennis wink.gif )

Dat is dan twintig jaar oud. Kan je misschien een iets meer volwassen houding aannemen in deze discussie? Je doet me denken aan mijn tien jaar oud nichtje.

Quote (Ov2rkill @ Thu, 9 Nov 2006, 22:56)
Quote (Kanni)
Quote (Xepo)
Er is, naar mijn mening,  een groot verschil tussen moord door een individu en 'moord' door de staat. Een dokter die euthanasie pleegt is toch ook geen moordenaar?
De staat heeft een voorbeeldfunctie tegenover zijn burgers. Een staat die moord (onder welke omstandigheden dan ook) goedkeurt verliest een deel van zijn geloofwaardigheid.
Laat mij hier ff inspringen dan.
De staat heeft ook een voorbeeldfunctie om aan te tonen dat (massa)moorden iets is wat gewoonweg niet mag, en bestraft wordt. Met moord dus, op welke manier kan je alles van een persoon afnemen zoals hij bij iemand anders deed?

De plicht van de staat is ervoor zorgen dat de dader geen slachtoffers meer kan maken. Niet "alles van een persoon afnemen zoals hij bij iemand anders deed."

JA, oog om oog, tand om tand, maar dit is een misdaad die niet meer rechtgezet kan worden.
Inderdaad, zo zijn er nog veel maar die mogen voor mijn part even streng aangepakt worden.

Dus jij vind dat een verkrachter als straf zelf verkracht moet worden?

Quote (Hellskin @ Thu, 9 Nov 2006, 22:51)
ik zou vlaams belang gestemt hebben
maar ben absoluut geen rasist of facist, ik zou het heel discriminerend vinden als iemand me wel een van de twee zou noemen...
ohjah: The new facist will call them anti-facist...

Ik zal in de loop van volgende week een topic maken over het Vlaams Belang waaruit zal blijken dat die partij rascistisch en ondemocratisch is. Wanneer je dus geen Vlaams nationalist of racist bent, vind ik het vreemd dat je toch voor zo'n partij zou stemmen. Reageer hier niet op in deze topic, ik maak zelf wel een topic zodra ik tijd/zin heb.

wat is er kinderachtig aan mijn mening uiten op mijn eigen manier? dat is toch de bedoeling van deze topic of ben ik nou gek?
Member
Gold: 116.00
Nov 17 2006 04:31am
Quote (PYF_Secret @ Thu, Nov 16 2006, 09:32pm)
Quote (¢?NNI @ Fri, 10 Nov 2006, 14:43)
Quote (PYF_Secret @ Thu, 9 Nov 2006, 20:35)
doodmartelen die gast, zo als onder zijn bewind bij zovelen gedaan is!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben zeer vredelievend, maar deze vent is een soort 2e adolf hitler (gelukkig niet zo extreem, maar ja)
ik heb totaal geen medelijden met hem als hij eerst 20 jaar gemarteld word, en daarna brandend uit een vliegtuig op 5 km hoogte gegooid word....
(sorry voor de tere zieltjes op dit forum. (dennis wink.gif )

Dat is dan twintig jaar oud. Kan je misschien een iets meer volwassen houding aannemen in deze discussie? Je doet me denken aan mijn tien jaar oud nichtje.

Quote (Kanni)
Quote (Xepo)
Er is, naar mijn mening,  een groot verschil tussen moord door een individu en 'moord' door de staat. Een dokter die euthanasie pleegt is toch ook geen moordenaar?
De staat heeft een voorbeeldfunctie tegenover zijn burgers. Een staat die moord (onder welke omstandigheden dan ook) goedkeurt verliest een deel van zijn geloofwaardigheid.
Laat mij hier ff inspringen dan.
De staat heeft ook een voorbeeldfunctie om aan te tonen dat (massa)moorden iets is wat gewoonweg niet mag, en bestraft wordt. Met moord dus, op welke manier kan je alles van een persoon afnemen zoals hij bij iemand anders deed?

De plicht van de staat is ervoor zorgen dat de dader geen slachtoffers meer kan maken. Niet "alles van een persoon afnemen zoals hij bij iemand anders deed."

JA, oog om oog, tand om tand, maar dit is een misdaad die niet meer rechtgezet kan worden.
Inderdaad, zo zijn er nog veel maar die mogen voor mijn part even streng aangepakt worden.

Dus jij vind dat een verkrachter als straf zelf verkracht moet worden?

Quote (Hellskin @ Thu, 9 Nov 2006, 22:51)
ik zou vlaams belang gestemt hebben
maar ben absoluut geen rasist of facist, ik zou het heel discriminerend vinden als iemand me wel een van de twee zou noemen...
ohjah: The new facist will call them anti-facist...

Ik zal in de loop van volgende week een topic maken over het Vlaams Belang waaruit zal blijken dat die partij rascistisch en ondemocratisch is. Wanneer je dus geen Vlaams nationalist of racist bent, vind ik het vreemd dat je toch voor zo'n partij zou stemmen. Reageer hier niet op in deze topic, ik maak zelf wel een topic zodra ik tijd/zin heb.

wat is er kinderachtig aan mijn mening uiten op mijn eigen manier? dat is toch de bedoeling van deze topic of ben ik nou gek?

Inderdaad je mag je mening uiten. Maar verwacht dan niet dat een zin als: "daarna brandend uit een vliegtuig op 5 km hoogte gegooid word" serieus genomen wordt. Ik denk niet dat ik alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat dit kinderlijke fantasieėn zijn wat canni's verwijzing naar je leeftijd niet gelijk rechtvaardigd maar wel verklaard.

edit: wat een overdreven pompeuse taal gebruik ik opeens sad.gif

This post was edited by sK_Kabouter on Nov 17 2006 04:31am
Banned
Warn: 60%
Nov 17 2006 06:10am
Quote (MorphX @ Sat, Nov 11 2006, 01:24pm)
Quote (CursedWater @ Sat, Nov 11 2006, 09:04am)
MorphX

hmm,
ik heb wel een boek gelezen die "de mythe van al qaeda" noemt, ma dacht da de schrijver iemand anders was, wacht effe naar andere kamer lopen biggrin.gif *loop loop loop*
nee man, de schrijver is ene van gent, Rik Coolsaet.
effe googlen biggrin.gif
aaaaaaaah!!! je bedoelt George Bush en De Mythe van Al qaeda!
nee heb ik ni gelezen, ma effe gegoogled, en wil die boek hebben.

Nu, als je bekijkt wat de Amerikanen en Joden in handen hebben, krijg je een akelige gedachte. Ze hebben bijna alle "meest" winstgevende handels in handen. Behalve de nummer uno moneymachine, die meer winstgevend is dan da andere 9 in de top 10 te samen... yep... olie biggrin.gif

Inderdaad, daar draait de hele oorlog ook om. Amerika en de VN kan het echt niet veel schelen dat een dictator de lakens uitdeelt en burgers met grote aantallen afslacht. Zodra Saddam de macht greep van het land, en daarmee ook de olie, was Irak opeens het broednest van terrorisme, waren er nucleaire fabrieken, terwijl ze alleen maar het olie wouden hebben.

Robin de Ruiter schreef ook een ander boek, over de "13 Satanistische Bloedlijnen".

In "George Bush en de Mythe van Al Qaeda" komt er op het laatst ook nog een stukje in voor. Dat er 10 krachtige families zijn in de wereld die aan de touwtjes trekken. Ik heb hem nog niet gelezen omdat mijn buurman hem heeft uitgeleend, maar ik kan niet wachten op dat boek.

Gaat dus over die 13 families, hun macht en hoe ze die uitoefenen. Bijvoorbeeld in de Amerikaanse politiek, en hoe het feit dat de hele burgerbevolking een chip krijgt en daarmee gevolgd kan worden, en trouwens ook mee kan betalen. Hoe de migratie en mengeling van rassen zwakte voortdrijft, denk aan de Turkse arbeiders hier. En dat AIDS en andere virussen gebruikt word om het zwarte ras te onderdrukken. Zo zouden de 13 families alleen kinderen binnen de 13 families kunnen krijgen, en niet met buitenstaanders, ik ruik incest.

Gedurfde uitspraken, maar de schrijver leeft zich lekker uit. ^^
Member
Gold: 31.00
Nov 22 2006 04:24am
Boeit mensen dit eigenlijk wel wat? Die gast is lelijk! biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev17891011Next
Add Reply New Topic New Poll