Quote (PYF_Secret @ Thu, 9 Nov 2006, 20:35)
doodmartelen die gast, zo als onder zijn bewind bij zovelen gedaan is!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben zeer vredelievend, maar deze vent is een soort 2e adolf hitler (gelukkig niet zo extreem, maar ja)
ik heb totaal geen medelijden met hem als hij eerst 20 jaar gemarteld word, en daarna brandend uit een vliegtuig op 5 km hoogte gegooid word....
(sorry voor de tere zieltjes op dit forum. (dennis

)
Dat is dan twintig jaar oud. Kan je misschien een iets meer volwassen houding aannemen in deze discussie? Je doet me denken aan mijn tien jaar oud nichtje.
Quote (Ov2rkill @ Thu, 9 Nov 2006, 22:56)
Quote (Kanni)
Quote (Xepo)
Er is, naar mijn mening, een groot verschil tussen moord door een individu en 'moord' door de staat. Een dokter die euthanasie pleegt is toch ook geen moordenaar?
De staat heeft een voorbeeldfunctie tegenover zijn burgers. Een staat die moord (onder welke omstandigheden dan ook) goedkeurt verliest een deel van zijn geloofwaardigheid.
Laat mij hier ff inspringen dan.
De staat heeft ook een voorbeeldfunctie om aan te tonen dat (massa)moorden iets is wat gewoonweg niet mag, en bestraft wordt. Met moord dus, op welke manier kan je alles van een persoon afnemen zoals hij bij iemand anders deed?
De plicht van de staat is ervoor zorgen dat de dader geen slachtoffers meer kan maken. Niet "alles van een persoon afnemen zoals hij bij iemand anders deed."
Quote (Ov2rkill @ Thu, 9 Nov 2006, 22:56)
JA, oog om oog, tand om tand, maar dit is een misdaad die niet meer rechtgezet kan worden.
Inderdaad, zo zijn er nog veel maar die mogen voor mijn part even streng aangepakt worden.
Dus jij vind dat een verkrachter als straf zelf verkracht moet worden?
Quote (Hellskin @ Thu, 9 Nov 2006, 22:51)
ik zou vlaams belang gestemt hebben
maar ben absoluut geen rasist of facist, ik zou het heel discriminerend vinden als iemand me wel een van de twee zou noemen...
ohjah: The new facist will call them anti-facist...
Ik zal in de loop van volgende week een topic maken over het Vlaams Belang waaruit zal blijken dat die partij rascistisch en ondemocratisch is. Wanneer je dus geen Vlaams nationalist of racist bent, vind ik het vreemd dat je toch voor zo'n partij zou stemmen. Reageer hier niet op in deze topic, ik maak zelf wel een topic zodra ik tijd/zin heb.
wat is er kinderachtig aan mijn mening uiten op mijn eigen manier? dat is toch de bedoeling van deze topic of ben ik nou gek?