d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Daar Isie Weer. > Kapot En Gebroken..
Prev1789101112Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 11.33
Sep 23 2010 05:47pm
Quote (Hustlegirl @ 24 Sep 2010 00:42)
heb iets voor je gevonden, webcambabes?

Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Sep 24 2010 01:29am
Quote (Duncan99 @ Sep 23 2010 10:04pm)
hoop je. sommige gasten zijn goed lol

haha ja dat kan wel kloppen maar ze is echt heel hard to get hahaha
Banned
Sep 24 2010 05:08am
oke ik weet niet of ik achteruit ga of niet.. maar dnek het wel haha maarja
ik zit hier op stsage, meisje tegenover mij had het over haar vriend en dat ze na 4 maanden dacht shit is dit alles? maar daarna werd het toch weer leuk en realiseerde ze zich dat de relatie gewoon in een dip zattttt. dussss ik denk dat dit hetzelfde gold voor mij en iris, we hebben de laatste paar weken eigenlijk niks echt romantisch gedaan.. en zei dacht nouja misschien als ik het uitmaak ga ik hem missen en gaat de dip voorbij ofzo? of niet natuurlijk.
maarja ik weet niet.. is het mogelijk om dezelfde vrouw terug te winnen? Ik zie haar waarschijnlijk nog regelmatig in de stad..
gewoon weer terug bij af beginnen dan he. smsen, in het cafe elkaar zien en wat praten en lachen samen en dan na verloop van tijd keertje afspreken.

This post was edited by shadowstriker89 on Sep 24 2010 05:09am
Member
Gold: 350.00
Sep 24 2010 06:38am
ja je gaat weer achteruit. doen alsof je eroverheen bent werkt het beste. niet met haar afspreken, kortaf doen als je haar tegen komt, gewoon bluffen. geen meisje zit te wachten op een aanhankelijk jochie, ze willen een vent. dus man up.

en dat was dan weer mijn pep talk voor vandaag haha
Member
Gold: 810.00
Sep 24 2010 06:49am
Quote (shadowstriker89 @ 24 Sep 2010 13:08)
ik zit hier op stsage, meisje tegenover mij had het over haar vriend en dat ze na 4 maanden dacht shit is dit alles? maar daarna werd het toch weer leuk en realiseerde ze zich dat de relatie gewoon in een dip zattttt. dussss ik denk dat dit hetzelfde gold voor mij en iris, we hebben de laatste paar weken eigenlijk niks echt romantisch gedaan.. en zei dacht nouja misschien als ik het uitmaak ga ik hem missen en gaat de dip voorbij ofzo? of niet natuurlijk.
maarja ik weet niet.. is het mogelijk om dezelfde vrouw terug te winnen? Ik zie haar waarschijnlijk nog regelmatig in de stad..
gewoon weer terug bij af beginnen dan he. smsen, in het cafe elkaar zien en wat praten en lachen samen en dan na verloop van tijd keertje afspreken.

Neem dit nou maar van me aan: Stop living in the past.

Het is gewoon voorbij, klaar. Zoals al meermaals is aangehaald in dit topic, man the fuck up en stop met jammeren. Hiermee heb je alleen maar jezelf en geef je haar potentieel een goed gevoel in de trend van:'Hij vind me nogsteeds ontzettend leuk, ik moet wel een vangst zijn dus!'. Hoe eerder je realiseert dat je verder moet met het leven en met de vrouwen hoe beter. Geef je zelf eens een 'wat kan mij alles schelen' houding t.o.v. haar. Hou dit een week of 2 vol en je bent al een heel eind.

Ja ik kom lomp uit de hoek maar het dringt blijkbaar allemaal niet door.
Member
Gold: 224.00
Sep 24 2010 06:53am
Quote (shadowstriker89 @ 24 Sep 2010 13:08)

Er is eigenlijk maar één aanpak hier: ga door met je leven. Er kunnen twee dingen gebeuren. Of je begint daadwerkelijk te geloven dat je verder moet met jezelf en dat betekent dat je de komende tijd nog even alleen door het leven gaat. Zoals gezegd: een periode van rouw/verdriet is niks om je voor te schamen.

De andere optie is dat je in ieder geval op haar overkomt dat je verder gaat met je leven. "Success will be the best revenge." Aanhankelijkheid is ongeveer de minst aantrekkelijke eigenschap in een mens en al helemaal in een man. Je hoeft geen rambo te zijn qua uiterlijk, maar zorg dat je wel een beetje stoer bent in je omgang met haar.
Banned
Sep 24 2010 06:54am
fuuuuucked up dit. maar idd moet wel een vent blijven. oke. misschien moet ik gewoon aan andere dingen gaan denken. denk nog veel te vaak aan haar.
Banned
Sep 24 2010 07:27am
haha oke weer een andere instelling:
gewoon met andere wijven kloten en verder gaan en als ze nog wat wil afspreken dan hoor ik het wel van haar en als ik haar zie gewoon normaal doen en over normale dingen praten.
Banned
Sep 25 2010 08:34am
hahaha bammmmmmm het was vannacht leuk en ik was niet depressief heel de avond zoals de avonden hiervoor! kerkplein viel tegen ouwe, kankerweinig mensen omdat iedereen naar steprightdubbb ging in hangar20.. verder was het wel lachen in de cafees
Member
Gold: 0.31
Sep 25 2010 02:09pm
Quote (Wuben[NM] @ Sep 24 2010 01:53pm)
De andere optie is dat je in ieder geval op haar overkomt dat je verder gaat met je leven. "Success will be the best revenge." Aanhankelijkheid is ongeveer de minst aantrekkelijke eigenschap in een mens en al helemaal in een man. Je hoeft geen rambo te zijn qua uiterlijk, maar zorg dat je wel een beetje stoer bent in je omgang met haar.

Hierzo edu, de best mogelijke optie, gewoon om nog eens duidelijk te maken :p
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789101112Next
Add Reply New Topic New Poll