Quote (shadowstriker89 @ 24 Sep 2010 13:08)
oke ik weet niet of ik achteruit ga of niet.. maar dnek het wel haha maarja
ik zit hier op stsage, meisje tegenover mij had het over haar vriend en dat ze na 4 maanden dacht shit is dit alles? maar daarna werd het toch weer leuk en realiseerde ze zich dat de relatie gewoon in een dip zattttt. dussss ik denk dat dit hetzelfde gold voor mij en iris, we hebben de laatste paar weken eigenlijk niks echt romantisch gedaan.. en zei dacht nouja misschien als ik het uitmaak ga ik hem missen en gaat de dip voorbij ofzo? of niet natuurlijk.
maarja ik weet niet.. is het mogelijk om dezelfde vrouw terug te winnen? Ik zie haar waarschijnlijk nog regelmatig in de stad..
gewoon weer terug bij af beginnen dan he. smsen, in het cafe elkaar zien en wat praten en lachen samen en dan na verloop van tijd keertje afspreken.
Neem dit nou maar van me aan: Stop living in the past.
Het is gewoon voorbij, klaar. Zoals al meermaals is aangehaald in dit topic, man the fuck up en stop met jammeren. Hiermee heb je alleen maar jezelf en geef je haar potentieel een goed gevoel in de trend van:'Hij vind me nogsteeds ontzettend leuk, ik moet wel een vangst zijn dus!'. Hoe eerder je realiseert dat je verder moet met het leven en met de vrouwen hoe beter. Geef je zelf eens een 'wat kan mij alles schelen' houding t.o.v. haar. Hou dit een week of 2 vol en je bent al een heel eind.
Ja ik kom lomp uit de hoek maar het dringt blijkbaar allemaal niet door.