d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Oudere Vrouwen... > De verboden fantasie?
Prev1789101116Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 200.00
Nov 17 2006 09:59pm
Ja sorry dat ik over dat verkrachten ben begonnen, het gaat weer een hele andere kant op happy.gif
Member
Gold: 224.00
Nov 17 2006 11:33pm
Quote (CursedWater @ Fri, Nov 17 2006, 12:00pm)
Meh, blinddoekjes en handboeien zijn zeker wel opwindend. Of het de man nou is, of de vrouw.

Oh jawel, maar het is te makkelijk om dat belachelijk te maken. Je laat het sneller 'grappig' doen klinken, terwijl het alleen werkt als je het heel serieus doet. Vandaar dat ik het niet als voorbeeld aandroeg.

Hoe bedoel je dat dat voor mannen ook geldt? Dat zij in de positie van de vrouw verkeren, of dat ze de controle hebben? Of misschien wel allebei. Als ik mezelf na ga, dan is beiden wel best.

Oh ja, dat geldt voor mij ook. Controle uit handen geven kan heerlijk zijn.

Edujackass, op zijn manier, legt het eigenlijk heel goed uit.
ik fantaseer ook welis dat ik verkracht woord door jessica alba bijvoorbeeld..

Trouwens SM heeft niks met verkrachten te maken . Eerder de link tussen pijn en genot die wat anders ligt dan 'normaal'.

en dan zo'n zinnetje.. je zou je moeten schamen voor dat soort uitspraken.

Kan je uitleggen waarom?

MarkIris haalt eigenlijk de woorden uit mijn mond. Props.
Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Nov 18 2006 04:02am
Vind je het zelf normaal dan, die uitspraken?
Member
Nov 18 2006 07:31am
Quote (DutchHooligan @ Sat, Nov 18 2006, 10:02am)
Vind je het zelf normaal dan, die uitspraken?

Ja, en ik hoop dat jij me vertelt wat er niet normaal aan is. Lees dat artikel eens dat MarkIris heeft post. Ik vond het erg interessant. Vooral het stuk onder 'Inhoud' is het lezen waard.

This post was edited by Wuben[NM] on Nov 18 2006 07:44am
Member
Gold: 0.11
Nov 18 2006 08:42am
Quote (MarkIris @ Sat, Nov 18 2006, 01:32am)
Quote (DutchHooligan @ Sat, 18 Nov 2006, 02:16)
'' vrouwen fantaseren over verkracht worden ''
dat denk ik toch niet
Even een 'random vrouw quoten van een of ander forum:http://www.femistyle.be/ubbthreads/showflat.php?Cat=0&Number=315447&Main=315018
Aan de andere kant zou je eens moeten weten hoe vaak bepaalde seksuele fantasieën totaal tegenovergesteld zijn aan de regels van de maatschappij! Dat zijn ze zelfs meestal: veel vrouwen fantaseren daarbij onder andere over verkracht worden. Je zegt zelf iets belangrijks: "met haar toestemming" verkracht worden ... en dat is precies wat er in fantasieën gebeurt! Je bepaalt helemaal zelf wat mag en wat niet mag, wat je natuurlijk van een échte verkrachting niet kan zeggen.
Vrouwen die deze fantasie hebben, willen natuurlijk NIET echt verkracht worden!!!
Hier staat wetenschappelijke uitleg voor degenen die zouden twijfelen aan bepaalde dingen die ik zeg  (misschien wat moeilijk uitgelegd, maar er staan veel bruikbare dingen bij):
http://med.kuleuven.be/ifsw/vvs/postnuke/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=89&mode=thread&order=0&thold=0
En hier een stukje uit een interview met Madonna: http://dutch.sqr.nl/dutch3/library/madonna5.html
Maar ik weet dat er veel vrouwen zijn die wel eens fantaseren over overweldigd worden door twee of meer mannen.
De term verkrachtingsfantasie is trouwens zo tegenstrijdig als wat. Verkrachten betekent met geweld nemen, tegen iemands wil.

de meeste vrouwen worden verkracht
Meeste vrouwen worden verkracht? Ik hoop dat dat een typfout is...
iig 1 is al te veel.
Tuurlijk is 1 te veel (duh), maar daar ging het imo niet over, het ging over dat vrouwen erover fantaseren (origineel ging het over oudere vrouwen).
Welke zin bedoel je specifiek?
- Fantaseren doe ik al over 'oudere' vrouwen, mijn vriendin is namelijk 2 maanden ouder! biggrin.gif
Dat is dus niet waar het hier over gaat slimmerd, 2 maanden... Het gaat over een groter leeftijdsverschil.

nee dat is geen typfout...uit onderzoek is gebleken dat iig 1 op de 3 vrouwen er mee te maken krijg...natuurlijk in verschillende mate maar ja....1 op 3
huh.gif
Member
Nov 18 2006 12:37pm
Quote (MarkIris @ Sat, 18 Nov 2006, 02:32)
'' vrouwen fantaseren over verkracht worden ''
dat denk ik toch niet
Even een 'random vrouw quoten van een of ander forum:http://www.femistyle.be/ubbthreads/showflat.php?Cat=0&Number=315447&Main=315018
Aan de andere kant zou je eens moeten weten hoe vaak bepaalde seksuele fantasieën totaal tegenovergesteld zijn aan de regels van de maatschappij! Dat zijn ze zelfs meestal: veel vrouwen fantaseren daarbij onder andere over verkracht worden. Je zegt zelf iets belangrijks: "met haar toestemming" verkracht worden ... en dat is precies wat er in fantasieën gebeurt! Je bepaalt helemaal zelf wat mag en wat niet mag, wat je natuurlijk van een échte verkrachting niet kan zeggen.
Vrouwen die deze fantasie hebben, willen natuurlijk NIET echt verkracht worden!!!
Hier staat wetenschappelijke uitleg voor degenen die zouden twijfelen aan bepaalde dingen die ik zeg  (misschien wat moeilijk uitgelegd, maar er staan veel bruikbare dingen bij):
http://med.kuleuven.be/ifsw/vvs/postnuke/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=89&mode=thread&order=0&thold=0
En hier een stukje uit een interview met Madonna: http://dutch.sqr.nl/dutch3/library/madonna5.html
Maar ik weet dat er veel vrouwen zijn die wel eens fantaseren over overweldigd worden door twee of meer mannen.
De term verkrachtingsfantasie is trouwens zo tegenstrijdig als wat. Verkrachten betekent met geweld nemen, tegen iemands wil.

de meeste vrouwen worden verkracht
Meeste vrouwen worden verkracht? Ik hoop dat dat een typfout is...
iig 1 is al te veel.
Tuurlijk is 1 te veel (duh), maar daar ging het imo niet over, het ging over dat vrouwen erover fantaseren (origineel ging het over oudere vrouwen).
Welke zin bedoel je specifiek?
- Fantaseren doe ik al over 'oudere' vrouwen, mijn vriendin is namelijk 2 maanden ouder! biggrin.gif
Dat is dus niet waar het hier over gaat slimmerd, 2 maanden... Het gaat over een groter leeftijdsverschil.

goed hier ga ik dus niet op in.
denk niet dat jij helemaal 100% in je bovenkamer bent, anders zeg je bijv niet '' vrouwen fantaseren over verkracht worden''.

denk is na als jij verkracht word, fantaseer je daar ook over?

idioot.
Member
Nov 18 2006 02:59pm
Quote (DutchHooligan @ Sat, Nov 18 2006, 06:37pm)
goed hier ga ik dus niet op in.

Wat is jouw probleem? Een hooligan die bang is voor een vreemde discussie?

denk niet dat jij helemaal 100% in je bovenkamer bent, anders zeg je bijv niet '' vrouwen fantaseren over verkracht worden''.

Het is bewezen. Lees dat artikel dan! Hell, ik kan je meerdere vrouwen geven die tegenover me hebben toegegeven dat ze het doen. Vraag maar eens een meisje/vrouw met ballen waarover ze fantaseert. Serieus, sommige vrouwen zijn nog verknipter dan ik al ben.

denk is na als jij verkracht word, fantaseer je daar ook over?

Nee, je snapt het niet. Het gaat niet om het daadwerkelijk verkrachten met het bijbehorende geweld, het gaat om de opwinding die voortkomt uit het verlies van controle (alhoewel er in dat artikel andere geloofwaardige verklaringen worden genoemd).

Ga je eigen fantasieen maar eens na. Kan me niet voorstellen dat iemand die zichzelf 'DutchHooligan' noemt en in een bomberjack rondloopt erg netjes is als het op seks aankomt. Kan me vergissen natuurlijk.

Nooit gefantaseerd over overmeesterd worden door een vrouw? Zelfde principe.

idioot.

Nou nou nou, wat een taal.

Member
Nov 18 2006 06:43pm
een hooligan die bang is voor een vreemde discussie...........

vreemd? ik vind verkrachting nogal wat.

om dat helemaal te gaan lezen? waarom zou ik? verkrachting zegt al genoeg.

mijn taal gebruik, wat is er mis mee? ik hou me nog in ! smile.gif
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Nov 18 2006 08:44pm
Quote (DutchHooligan @ Sun, Nov 19 2006, 12:43am)

Ik zie liever dat je voluit gaat zodat ik je leuke signature en avatar niet meer hoef te zien...

Ik denk dat je twee dingen door mekaar haalt.

Quote (Wub)
Het gaat niet om het daadwerkelijk verkrachten met het bijbehorende geweld, het gaat om de opwinding die voortkomt uit het verlies van controle

Slaan, schoppen, spugen en neuken tot het bloed is een ander verhaal, hoewel er verontrustende meiden rondlopen met nog even grotere verontrustende fantasieën...
Member
Nov 18 2006 11:55pm
Quote (DutchHooligan @ Sun, Nov 19 2006, 12:43am)

Simplistisch. Hoe verwacht je dat mensen je serieus gaan nemen als een klein beetje moeite en inlevingsvermogen al te veel gevraagd is voor je?

Slaan, schoppen, spugen en neuken tot het bloed is een ander verhaal, hoewel er verontrustende meiden rondlopen met nog even grotere verontrustende fantasieën...

Beetje geweld moet kunnen, toch? Heel klein beetje. Meer het mentale aspect dat opwindt.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789101116Next
Closed New Topic New Poll