d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Iemand Die Fruity Loops/music Maker Gebruikt? > Heb een paar vraagjes.
Prev178910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Oct 30 2006 11:42am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 29 Oct 2006, 18:29)
<voorbeelden>

En nog veeeeeeeeeeel meer. Ben benieuwd naar meningen!

Ik kan me wel vinden in je muziekkeuze (ken niet elke track die je opnoemde, though). Ken je iets van VSOP? En wat vind je van Eminem? (ik heb het dan vooral over zijn eerste twee albums)
Member
Gold: 0.48
Oct 30 2006 11:46am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 30 Oct 2006, 18:20)
Doggy; gisteravond heb ik ze niet meer gedownload. Excusez-moi. Waarschijnlijk vanavond, alhoewel ik natuurlijk WWE Raw niet mag missen!

Ricket; niet het meest toegankelijke nummer. Probeer wat nummers uit mijn 'eerste' post.

Uiteraard download je het legaal, anders gaat Han er voor zorgen dat je een warn krijgt!

@ kanni: Ik vond the eminem errug goed. Maar ik vind hem nog steeds wel goed, de nummers met obie trice, dre enzovoort.
edit = beetje spelling hier en daar.

This post was edited by Doggy-Style on Oct 30 2006 11:47am
Member
Oct 30 2006 11:54am
Quote (Doggy-Style @ Mon, 30 Oct 2006, 19:46)
@ kanni: Ik vond the eminem errug goed. Maar ik vind hem nog steeds goed, maar vooral nummers met obie trice, dre enzovoort.

Mja, vooral zijn twee eerste albums (Slim Shady LP en Marshall Mathers LP) vond ik heel sterk. Zijn derde album (Eminem Show) vond ik ook sterk maar toch minder dan de voorgaande; zijn laatste (Encore) vond ik nogal zwak op een paar nummers na (Mosh, Puke..), er zat eigenlijk veel minder booschap in. Obie Trice kan ik ook nog wel naar luisteren, maar behoort niet tot mijn favorieten.
Member
Gold: 224.00
Oct 30 2006 04:48pm
Quote (¢?NNI @ Mon, Oct 30 2006, 05:42pm)
Ik kan me wel vinden in je muziekkeuze (ken niet elke track die je opnoemde, though). Ken je iets van VSOP? En wat vind je van Eminem? (ik heb het dan vooral over zijn eerste twee albums)

Ken amper wat van VSOP. Wat losse nummers; ben daar niet kapot van, maar als je wat sterke tracks kan opnoemen, dan zal ik die online kopen in een muziekwinkel (haha).

Ik ben groot fan van Eminem. Vind Eminem Show zijn beste cd en sowieso een van de betere rapcd's die ik heb. Daarna MMLP. Ben niet kapot van SSLP eigenlijk.

Encore was tegenvaller, maar verwachte tegenvaller.

Hij heeft ook geweldige underground nummers gemaakt. Die zal je ook wel kennen.
Member
Gold: 12,649.00
Oct 31 2006 02:15am
Quote (Doggy-Style @ Mon, 30 Oct 2006, 19:46)
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 30 Oct 2006, 18:20)
Doggy; gisteravond heb ik ze niet meer gedownload. Excusez-moi.

Uiteraard download je het legaal, anders gaat Han er voor zorgen dat je een warn krijgt!
Ik bedenk net dat ik ze wel had gedownload, maar afgelopen weekend bij m'n ouders op de PC... Vanmiddag (na tentamen) maar ff m'n broertje vragen om door te sturen

Dus als ik hier zeg dat ik illegaal download krijg ik een warm?

edit: haha een 'warm' biggrin.gif

This post was edited by MarkIris on Oct 31 2006 02:16am
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Oct 31 2006 09:33am
Quote (Doggy-Style @ Tue, Oct 24 2006, 07:29pm)
Ik heb zonet fruity loops/muic maker geinstalleerd. Alleen hoe kan ik aan gratis sample's komen. Beats enzo? Ik wil wat gaan proberen met hip hop beats.
En weet iemand een goede tutorial vsn fruity loops?

Alvast bedankt heart.gif

er staan een paar sample's tussen ' packs' een hele lijst.. ik heb wel genoeg eigen sample's^.
op die yutube ofzoiets voor filmpjes staan ergens tutorials die gefilmd zyn door een rode flikker , kanje best wel iets van leren denk ik..

BTW 1 ding,khaat mensen die hiphop beats 'maken' en dan bpm op 90+ staan, als je hiphop maakt zet dan tussen 80-90 klinkt zowiezo beter

p'z
Banned
Warn: 40%
Oct 31 2006 09:48am
Quote (im-noob @ Tue, Oct 31 2006, 03:33pm)
Ik heb zonet fruity loops/muic maker geinstalleerd. Alleen hoe kan ik aan gratis sample's komen. Beats enzo? Ik wil wat gaan proberen met hip hop beats.

Alvast bedankt heart.gif

er staan een paar sample's tussen ' packs' een hele lijst.. ik heb wel genoeg eigen sample's^.
op die yutube ofzoiets voor filmpjes staan ergens tutorials die gefilmd zyn door een rode flikker , kanje best wel iets van leren denk ik..

BTW 1 ding,khaat mensen die hiphop beats 'maken' en dan bpm op 90+ staan, als je hiphop maakt zet dan tussen 80-90 klinkt zowiezo beter

p'z

Ik ben een van die mensen die hiphopt met 90+ beats per minuut. Hallo!
Member
Warn: 30%
Oct 31 2006 09:53am
Quote (Standard @ Tue, Oct 31 2006, 03:48pm)

Alvast bedankt heart.gif

p'z

stuur of upload is een sample van je dan ^^ +
90 is niets mis mee, maar zodra je 100+ gaat doen lijkt het net stink trance Ieuw ieuw -.-~~

BTW standard ik hou van je

Member
Nov 1 2006 05:09am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 31 Oct 2006, 00:48)
Quote (¢?NNI @ Mon, Oct 30 2006, 05:42pm)

Ken amper wat van VSOP. Wat losse nummers; ben daar niet kapot van, maar als je wat sterke tracks kan opnoemen, dan zal ik die online kopen in een muziekwinkel (haha).

Mja, VSOP is qua teksten iets hersenlozer dan Opgezwolle in de zin van: meer schelden, minder boodschap op een paar uitzonderingen na. Mijn favoriete VSOP-nummers:
Machteloos
Voor Altijd
Bolle
Classic
Vieze Vuile Hoer
Ik Ben Tim
Lauwer Dan Mij

Quote (Wuben[NM] @ Tue, 31 Oct 2006, 00:48)
Ik ben groot fan van Eminem. Vind Eminem Show zijn beste cd en sowieso een van de betere rapcd's die ik heb. Daarna MMLP. Ben niet kapot van SSLP eigenlijk.

Encore was tegenvaller, maar verwachte tegenvaller.

Hij heeft ook geweldige underground nummers gemaakt. Die zal je ook wel kennen.

Waarom "verwachte tegenvaller"? Gezien zijn vorige albums, verwachtte ik net iets van dat niveau.
Ik heb ook wel wat underground nummers van hem waar inderdaad wel wat geweldige tracks tussen zitten.
Banned
Warn: 40%
Nov 1 2006 12:10pm
Quote (im-noob @ Tue, Oct 31 2006, 03:53pm)
Quote (Standard @ Tue, Oct 31 2006, 03:48pm)

Alvast bedankt heart.gif

p'z

stuur of upload is een sample van je dan ^^ +
90 is niets mis mee, maar zodra je 100+ gaat doen lijkt het net stink trance Ieuw ieuw -.-~~

BTW standard ik hou van je

Ik stuur je wel een PM...

Pending
.
..
...
Go Back To Nederlands Topic List
Prev178910Next
Add Reply New Topic New Poll