d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Grappig Filmpje > Nederlanders en Alochtonen
Prev1789
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Oct 10 2006 12:33pm
Quote (pvp-mjol @ Tue, 10 Oct 2006, 11:01)
Das nu gewoon mijn mening hierover en dat de jouwe nu zo is dat jij het breedbeeldig bekijkt das jouw probleem.

Mijn standpunten zijn helemaal geen probleem omdat ik ervan overtuigd ben dat ze juist zijn. Ik bekijk gewoon de feiten en het algemene beeld, laat jij jezelf maar lijden door je vervormd beeld als gevolg van het ervaren van extreme gevallen.

Quote (pvp-mjol @ Tue, 10 Oct 2006, 11:01)
En als je echt cristen-democraat bent in hart en nieren dat zou je moeten weten dat zij de grondleggers zijn van

Dat ben ik helemaal niet. Dat was weer een voorbeeld van jouw foute insinuatie.

Quote (pvp-mjol @ Tue, 10 Oct 2006, 11:25)
ik las dit net ergens anders:
Ik heb in mijn jeugd de "gouden jaren zestig" meegemaakt.
Er waren toen praktisch geen vreemdelingen hier.

Dat is vooral het gevolg van de sociale controle die er toen nog was.

Die tijd was de mooiste van mijn leven. En ik zou er niets op tegen hebben als zulke tijden terugkomen.

Hahaaaa! Daar wachtte ik op. Van een niet-racist als een cocon naar een in een vlinder geëvolueerde Vlaams Belang-aanhanger! Dat heb ik weer mooi verwoord.... Of ben je het niet eens met wat je las? Ik wil natuurlijk geen foute insinuaties maken, net zoals jij. Laat me weten of je het hier mee eens bent, anders heeft het weinig zin om er op te reageren.

Reken het nu maar eens verder uit.

Dat ga ik dus echt niet lezen, het spijt me. Dat zou ik wel doen als die tekst een beetje structuur had, maar dit lezen zou leiden tot blindheid. Ik negeer het niet, maar ik vraag je enkel om het wat meer structuur te geven zodat het leesbaar is. Rommel is niets voor mij.

Hopelijk wordt je volgende reactie - indien er één komt - er één:
  • zonder leugens
  • zonder foute insinuaties
  • zonder verdraaien van woorden
  • zonder onnodige herhalingen
Succes, wijze man.

This post was edited by ¢?NNI on Oct 10 2006 12:33pm
Member
Gold: 0.26
Oct 10 2006 02:42pm
zal het morgen eens lezen, speel nog wat graag ook wink.gif
Member
Oct 10 2006 02:57pm
Quote (pvp-mjol @ Tue, 10 Oct 2006, 22:42)
zal het morgen eens lezen, speel nog wat graag ook  wink.gif

Ik hoop dat je mijn raad opvolgt en je verstand erbij houdt.
Member
Oct 11 2006 04:24am
hehe...je moet niet ongerust zijn!
Jouw posts heb ik hier en daar al een tijdje gevolgd.
Dit forum is een game forum, wat in godsnaam word hier allemaal gepost.
Dus waarom mocht ik dan niet eens lollen…denk er nu maar bij wat je wil maar dit is mijn versie.
Ik kom dus even terug op mijn eerste post:
Dat is iets wat ik ook in de gedachte had zoals zero_cool89 hier schrijft behalve dat onze eigen belgische jongeren niet zo erg zijn alsdat het misschien bij jullie is. En by the way, ik heb veel ervaring hiermee...
Onthou één ding eens goed! Probeer jij eens in hun land te doen wat ze in jou land doen...
Het is toch allemaal niet moeilijk, als nederlander of belg moet jij je gedragen naar de wetten van het land dat je bezoekt. Moeten zij dit niet in België of Nederland?

Ik zei dus dat ik dit in gedachte had! Ik heb hiervoor geen concrete oplossing.
Op welke basis vergelijk je Belgische jongeren met Nederlandse jongeren en op welke aspecten zijn Belgische jongeren "niet zo erg"?

Wel ik baseer mij op feit wat ik vaststelde. Ik ga regelmatig naar Nederland en ik maakte een vergelijking met mijn onmiddellijke omgeving van mijn bezoek.
Nederlandse jongeren komen vaak stoerder over en durven meer in vergelijking met Belgische jongeren. En dit is dan mijn persoonlijk mening. Vraag mij nu niet terug waarom want dit is mijn mening. Voor de rest heb ik veel Nederlandse vrienden van wie ik mag zeggen dat ze allemaal toffe gasten zijn.

Definieer "ze". Verklaar wat "ze" in "ons" land doen.

Ik definieer “ze” als personen vreemd aan ons land!
Wat “ze” in “ons” ( België ) doen is gewoon onze maatschappij in gevaar brengen.
Verder wou ik geen diepgang in deze zaak..

Of je nu kwaad bent of niet het was LOL
Wie ben ik dan wel zal ik mij eerst voorstellen:
Ik ben wel inderdaad 46, getrouwd en 3 kinderen. Woonachtig in het Aalst
Ik werk bij de overheid als systeembeheerder en heb nu meer dan 25 jaar dienst.
Mijn hobby’s zijn d2 spelen en van zodra ik het beu wordt, gaat niet meer lang duren (denk ik), schakel ik over op mijn oude hobby radioamateur.
Wat betreft mijn politieke opinie en wat er gebeurde in mijn onmiddellijke omgeving zie hieronder:
VLBELANG 10 (+5)
SPA-SPIR 8 (-1)
BLAUW 5
CD&V/NVA 9 (+0)
VLD-VIV 8 (-6)
GROEN! 1 (-1)

Mijn politiek profiel : ( hier laat ik je nog even raden ) maar hieronder mijn programma:

Wonen-kopen
Verenigingsleven
Jobs
Handicap
Milieu
Verkeer
Veiligheid
Sport
Migrant ( nader toegelicht hieronder om te voorkomen dat je gaat denken....)
  • Alle mensen die naar Vlaanderen migreren en alle allochtonen die in Vlaanderen wonen maar nog geen Nederlands spreken, krijgen het recht en de plicht om een inburgeringstraject op maat te volgen.
  • En natuurlijk aanpassing en respecteren van onze wetten.

In feite ben ik niet de persoon die zich gaat mengen in allerlei conversaties maar ik LOL wel graag.
Wat betreft mijn postings moet ik je vertellen dat ik bijna 70% heb geknipt en geplakt.

En nu keer ik terug naar D2 om een nieuw char te maken tenzij je kwaad bent en in discussie wil verder gaan op deze post.

Member
Gold: 116.00
Oct 11 2006 04:32am
Quote (pvp-mjol @ Wed, Oct 11 2006, 12:24pm)
Onthou één ding eens goed! Probeer jij eens in hun land te doen wat ze in jou land doen...

Alleen dit stukje maakt je post al niet meer de moeite waard om te lezen (helaas heb ik dat toch gedaan). Wanneer je 46 bent zou je jezelf toch eens over het idee moeten zetten dat wanneer "zij het doen, ik het ook moet doen". Niemand zegt hier dat het beleid in "hun" land (wat een leuke ongegronde generalisatie weer) wél goed is en dat we ons hier dus op moeten aanpassen. Ik zie veel liever dat Nederland, en in jouw geval België, zich concentreren op de eigen grondwet en niet op die van andere landen aangezien dit zou betekenen dat gezien het feit dat grondwetten verschillen je een marrokaanse vluchteling/asielzoeker anders moet behandelen dan een surinaamse puur op grond van hun wetten waar ze soms zelfs voor gevlucht zijn. Je ziet hier zelf ook wel de, om het even simpel te zeggen, kromheid van in.

This post was edited by sK_Kabouter on Oct 11 2006 04:33am
Member
Oct 11 2006 05:26am
Quote (sK_Kabouter @ Wed, Oct 11 2006, 11:32am)
Quote (pvp-mjol @ Wed, Oct 11 2006, 12:24pm)

Alleen dit stukje maakt je post al niet meer de moeite waard om te lezen (helaas heb ik dat toch gedaan). Wanneer je 46 bent zou je jezelf toch eens over het idee moeten zetten dat wanneer "zij het doen, ik het ook moet doen". Niemand zegt hier dat het beleid in "hun" land (wat een leuke ongegronde generalisatie weer) wél goed is en dat we ons hier dus op moeten aanpassen. Ik zie veel liever dat Nederland, en in jouw geval België, zich concentreren op de eigen grondwet en niet op die van andere landen aangezien dit zou betekenen dat gezien het feit dat grondwetten verschillen je een marrokaanse vluchteling/asielzoeker anders moet behandelen dan een surinaamse puur op grond van hun wetten waar ze soms zelfs voor gevlucht zijn. Je ziet hier zelf ook wel de, om het even simpel te zeggen, kromheid van in.

Ja ze of je het nu leest of niet...
Ik ga het hier allemaal niet verhalen maar lees anders eens zelf wat er met een belg of nederlander kan gebeuren buiten zijn land http://www.aivl.be/
En zeg mij nu eens hoe ik mij over het beleid moet zetten als ik het beleid niet heb gemaakt!
En wie zegt dat ik een buitenlander anders behandel op grond van hun wetten!
Ik wil gewoon boete is boete en niet zoals het nu is dat ze een crimineel uit zijn straf laten komen dat ze hem even gevangenisverlof geven.
Of wanneer ze even braaf zijn of dunk geven en dan verwijzen naar de wet-Lejeune:
Een gedetineerde mag om deze gunstmaatregel verzoeken na de uitvoering van één derde van de opgelopen veroordeling. Deze termijn wordt op 2/3 gebracht voor recidivisten en op tien jaar voor een levenslang veroordeelde.

punt.
Member
Oct 12 2006 11:59am
Pvp-mjol: moet ik het daarmee doen? Of ga je ook nog op de andere 90% reageren?
Member
Oct 13 2006 01:40am
nog niet tevreden?
Het was fun.....en zoals ik al zei van in het begin wou ik niet verder in detail gaan.
Wat je mag weten staat in voorlaatste post.
Straks wil je nog weten wat ik in mijn vuilbak gooi....of is het gewoon omdat je je nieuwsgierigheid niet te baas kan?

Indien mocht zijn dat je echt antwoorden zoekt omdat je dit nodig hebt voor schoolwerk of wat dan ook, dan zou het op opportuner zijn geweest dat je dit zei. Maar uit uw schrijven moet ik eerder opmaken dat je iedereen wil mienen...of ben ik verkeerd? Anders moet je het mij eens uitleggen... rolleyes.gif
Member
Oct 13 2006 10:08am
Mijn reactie en eindconclusie volgt zo snel mogelijk. Wees niet ongerust.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789
Add Reply New Topic New Poll