hehe...je moet niet ongerust zijn!
Jouw posts heb ik hier en daar al een tijdje gevolgd.
Dit forum is een game forum, wat in godsnaam word hier allemaal gepost.
Dus waarom mocht ik dan niet eens lollen…denk er nu maar bij wat je wil maar dit is mijn versie.
Ik kom dus even terug op mijn eerste post:
Dat is iets wat ik ook in de gedachte had zoals zero_cool89 hier schrijft behalve dat onze eigen belgische jongeren niet zo erg zijn alsdat het misschien bij jullie is. En by the way, ik heb veel ervaring hiermee...
Onthou één ding eens goed! Probeer jij eens in hun land te doen wat ze in jou land doen...
Het is toch allemaal niet moeilijk, als nederlander of belg moet jij je gedragen naar de wetten van het land dat je bezoekt. Moeten zij dit niet in België of Nederland?Ik zei dus dat ik dit in gedachte had! Ik heb hiervoor geen concrete oplossing.
Op welke basis vergelijk je Belgische jongeren met Nederlandse jongeren en op welke aspecten zijn Belgische jongeren "niet zo erg"?Wel ik baseer mij op feit wat ik vaststelde. Ik ga regelmatig naar Nederland en ik maakte een vergelijking met mijn onmiddellijke omgeving van mijn bezoek.
Nederlandse jongeren komen vaak stoerder over en durven meer in vergelijking met Belgische jongeren. En dit is dan mijn persoonlijk mening. Vraag mij nu niet terug waarom want dit is mijn mening. Voor de rest heb ik veel Nederlandse vrienden van wie ik mag zeggen dat ze allemaal toffe gasten zijn.
Definieer "ze". Verklaar wat "ze" in "ons" land doen.Ik definieer “ze” als personen vreemd aan ons land!
Wat “ze” in “ons” ( België ) doen is gewoon onze maatschappij in gevaar brengen.
Verder wou ik geen diepgang in deze zaak..
Of je nu kwaad bent of niet het was LOL
Wie ben ik dan wel zal ik mij eerst voorstellen:
Ik ben wel inderdaad 46, getrouwd en 3 kinderen. Woonachtig in het Aalst
Ik werk bij de overheid als systeembeheerder en heb nu meer dan 25 jaar dienst.