d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > My Life Suxx I Hope I Die.. > Zucht Daar Gaat Mijn Grote Liefde..
Prev17891011Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 641.00
Mar 15 2010 11:02am
Quote (Hellskin @ 15 Mar 2010 17:09)
vrouwentranen zijn ongeloofwaardig en manipulatief en ookal is het echt. Hoeveel heb jij er niet om gehuild? was zij er toen voor je?

je maakt het jezelf zo ontsettend moeilijk en je zegt dat je niet wanhopig over komt? Ik durf te wedden dat je dat wel komt. In iedere actie hoe lief en cool je ook probeert over te komen is de wanhopigheid waar te nemen. Dat is wel duidelijk na alle berichtjes die je geschreven hebt.

Maar maakt niet uit hoor. Dit zal 1 van je belangerijkste levenslessen zijn als je hier over een paar jaar op terug kijkt zal je dat weten.

Been there, done that.

o ik weet het nu al.. maar het is zo stom.. er boven staan lukt niet, want kijk als ik haar niet spreek ofzo ben ik echt boos maarja als ik haar dan zie of spreek wil ik haar terug.. dat gevoel wint het gewoon steeds
Member
Gold: 14,931.00
Mar 15 2010 11:14am
nee dat weet je nu nog niet..

OF Dennis heeft gelijk (97,9% kans) en je gaat nog een klap krijgen of jij hebt gelijk (2,1% kans) en je hebt de les idd al geleerd.

de enige die hier niet objectief naar kijkt ben jij. sidenote is natuurlijk wel dat je ons alleen deze info verstrekt en wij alleen hierop onze mening kunnen baseren. maar goed, zoals ik al zei, je gaat nog wat leren of je hebt geluk(?)
Member
Gold: 100.00
Mar 15 2010 11:30am
Quote (CpTJenJen @ 15 Mar 2010 19:02)
o ik weet het nu al.. maar het is zo stom.. er boven staan lukt niet, want kijk als ik haar niet spreek ofzo ben ik echt boos maarja als ik haar dan zie of spreek wil ik haar terug.. dat gevoel wint het gewoon steeds

dit is de rede waarom de relatie ook niet meer wat gaat worden. Je bent zwak en wanhopig. Dat straal je uit. Dat laat je blijken. Het is niet te verbergen. Misschien is ze nu nog af en toe bij je omdat ze fucking niks anders te doen heeft en het toch fijn vind om wat te doen te hebben. Maar zodra ze een betere manier vind om haar tijd door te bregen zal ze die aangrijpen. Ook al heeft ze afgesproken om naar jou toe te gaan. Zodra ze een leukere jongen tegen komt ben je de lul.

vraagje: heeft ze al eens met je afgesproken en op het laatste moment afgezegt (omdat ze iets met iemand anders ging doen bijvoorbeeld)

ik weet dat het heel moeilijk is, maar zo zwak ben je niet. Je kan het wel, je wil het alleen niet. Dit is de rede waarom je nadat iemand je dumpt je ook direct afstand moet nemen. Anders blijf je er zoals je nu al doet erin hangen. Je bent nog maar een pikkie joh. Er komen nog zoveel leuke dames in je leven.

Quote (JurK. @ 15 Mar 2010 19:14)

OF Dennis heeft gelijk (97,9% kans) en je gaat nog een klap krijgen of jij hebt gelijk (2,1% kans) en je hebt de les idd al geleerd.

de enige die hier niet objectief naar kijkt ben jij. sidenote is natuurlijk wel dat je ons alleen deze info verstrekt en wij alleen hierop onze mening kunnen baseren. maar goed, zoals ik al zei, je gaat nog wat leren of je hebt geluk(?)

CpTJenJen is wel heel eerlijk in wat hij opschrijft. (daar ga ik althans vanuit. wie zou anders zo voor schut zetten op een forum en waarom?) en je hoeft geen psycholoog te zijn om uit zijn verhaal op te maken hoe de vork in de steel zit.
Member
Mar 15 2010 11:32am
Quote (JurK. @ 15 Mar 2010 18:14)

Erhm ik schrijf die shit zoals het gebeurt
Member
Mar 15 2010 11:34am
Quote (Hellskin @ 15 Mar 2010 18:30)
dit is de rede waarom de relatie ook niet meer wat gaat worden. Je bent zwak en wanhopig. Dat straal je uit. Dat laat je blijken. Het is niet te verbergen. Misschien is ze nu nog af en toe bij je omdat ze fucking niks anders te doen heeft en het toch fijn vind om wat te doen te hebben. Maar zodra ze een betere manier vind om haar tijd door te bregen zal ze die aangrijpen. Ook al heeft ze afgesproken om naar jou toe te gaan. Zodra ze een leukere jongen tegen komt ben je de lul.

vraagje: heeft ze al eens met je afgesproken en op het laatste moment afgezegt (omdat ze iets met iemand anders ging doen bijvoorbeeld)

ik weet dat het heel moeilijk is, maar zo zwak ben je niet. Je kan het wel, je wil het alleen niet. Dit is de rede waarom je nadat iemand je dumpt je ook direct afstand moet nemen. Anders blijf je er zoals je nu al doet erin hangen. Je bent nog maar een pikkie joh. Er komen nog zoveel leuke dames in je leven.

CpTJenJen is wel heel eerlijk in wat hij opschrijft. (daar ga ik althans vanuit. wie zou anders zo voor schut zetten op een forum en waarom?) en je hoeft geen psycholoog te zijn om uit zijn verhaal op te maken hoe de vork in de steel zit.

Nee ze heeft me nog niet afgezegd voor een ander.. maar tis niet zo dat we nog echt afspreken omdat we het beide druk hebben met school..
Member
Gold: 14,931.00
Mar 15 2010 11:46am
Quote (CpTJenJen @ 15 Mar 2010 18:32)
Erhm ik schrijf die shit zoals het gebeurt

jawel, ik twijfel er niet aan dat je oprecht en eerlijk bent, wat ik bedoel te zeggen is dat wij alleen een beknopte beschrijving krijgen en dat alles wat gebeurt niet te verwoorden is in een paar zinnetjes..
Member
Mar 15 2010 11:55am
Quote (JurK. @ 15 Mar 2010 19:46)
jawel, ik twijfel er niet aan dat je oprecht en eerlijk bent, wat ik bedoel te zeggen is dat wij alleen een beknopte beschrijving krijgen en dat alles wat gebeurt niet te verwoorden is in een paar zinnetjes..

toch is de strekking van het verhaal meer dan duidelijk. Misschien is het voor mij zo duidelijk omdat ik het zelf ook mee gemaakt heb.

als iemand het oprecht uitmaakt zal het nooit meer echt goed komen.

Quote (CpTJenJen @ 15 Mar 2010 19:34)
Nee ze heeft me nog niet afgezegd voor een ander.. maar tis niet zo dat we nog echt afspreken omdat we het beide druk hebben met school..

als je haar toch niet meer echt ziet wat weerhoud je er dan van om het contact (even) te verbreken. Ik weet dat het zwaar is maar door telkens contact met haar te hebben breng je jezelf telkens in de verleiding en maak je het jezelf onnodig moeilijk.

stuur haar gewoon een berichtje dat je het contact voorlopig even wil verbreken omdat je het er nogal moeilijk mee hebt (berichtje is makkelijker want je staat niet heel sterk in je schoenen en zodra ze daarop door gaat vragen krijgt ze toch haar zin wel, je weet toch) Gun jezelf een maandje of 2-3. En als je daarna nog de behoefte hebt aan een gewone vriendschap dan kan dat altijd nog. Je moet voorzelf op leren komen en voorzelf leren kiezen.

This post was edited by Hellskin on Mar 15 2010 12:02pm
Member
Mar 15 2010 12:00pm
Quote (Hellskin @ 15 Mar 2010 18:55)
toch is de strekking van het verhaal meer dan duidelijk. Misschien is het voor mij zo duidelijk omdat ik het zelf ook mee gemaakt heb.

als iemand het oprecht uitmaakt zal het nooit meer echt goed komen.

het is niet oprecht uit.. dat is het hele probleem.. dat merk je gewoon hoe blij ze is als ze me ziet .. en dat ze het ook zelf zegt dat ze me nog leukvind maar het niet wil omdat blablablabla vrouwen gejank
Member
Mar 15 2010 12:06pm
Quote (CpTJenJen @ 15 Mar 2010 20:00)
het is niet oprecht uit.. dat is het hele probleem.. dat merk je gewoon hoe blij ze is als ze me ziet .. en dat ze het ook zelf zegt dat ze me nog leukvind maar het niet wil omdat blablablabla vrouwen gejank

hier spreekt een jonge die zichzelf voor de gek houd.

als iemand het uitmaakt in een hele heftige ruzie is het soms niet oprecht. Dan spreek je soms iets uit wat je al weer heel snel terug neemt. Ze heeft het oprecht uitgemaakt. Met haar volle verstand en is niet direct op haar besluit teruggekomen. Ze heeft er vast al heel lang over nagedacht. Ze zal er wel haar redenen voor hebben, wat ik me ook goed kan voorstellen.

het vorige bericht heb ik nog ge-edit. check het.

This post was edited by Hellskin on Mar 15 2010 12:06pm
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 16 2010 10:59am
Sucks man kut voor je gl
ken het
Go Back To Nederlands Topic List
Prev17891011Next
Closed New Topic New Poll