Quote (CpTJenJen @ 15 Mar 2010 19:02)
o ik weet het nu al.. maar het is zo stom.. er boven staan lukt niet, want kijk als ik haar niet spreek ofzo ben ik echt boos maarja als ik haar dan zie of spreek wil ik haar terug.. dat gevoel wint het gewoon steeds
dit is de rede waarom de relatie ook niet meer wat gaat worden. Je bent zwak en wanhopig. Dat straal je uit. Dat laat je blijken. Het is niet te verbergen. Misschien is ze nu nog af en toe bij je omdat ze fucking niks anders te doen heeft en het toch fijn vind om wat te doen te hebben. Maar zodra ze een betere manier vind om haar tijd door te bregen zal ze die aangrijpen. Ook al heeft ze afgesproken om naar jou toe te gaan. Zodra ze een leukere jongen tegen komt ben je de lul.
vraagje: heeft ze al eens met je afgesproken en op het laatste moment afgezegt (omdat ze iets met iemand anders ging doen bijvoorbeeld)
ik weet dat het heel moeilijk is, maar zo zwak ben je niet. Je kan het wel, je wil het alleen niet. Dit is de rede waarom je nadat iemand je dumpt je ook direct afstand moet nemen. Anders blijf je er zoals je nu al doet erin hangen. Je bent nog maar een pikkie joh. Er komen nog zoveel leuke dames in je leven.
Quote (JurK. @ 15 Mar 2010 19:14)
nee dat weet je nu nog niet..
OF Dennis heeft gelijk (97,9% kans) en je gaat nog een klap krijgen of jij hebt gelijk (2,1% kans) en je hebt de les idd al geleerd.
de enige die hier niet objectief naar kijkt ben jij. sidenote is natuurlijk wel dat je ons alleen deze info verstrekt en wij alleen hierop onze mening kunnen baseren. maar goed, zoals ik al zei, je gaat nog wat leren of je hebt geluk(?)
CpTJenJen is wel heel eerlijk in wat hij opschrijft. (daar ga ik althans vanuit. wie zou anders zo voor schut zetten op een forum en waarom?) en je hoeft geen psycholoog te zijn om uit zijn verhaal op te maken hoe de vork in de steel zit.