d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Haantjes Gedrag Op Het Forum > Wat vinden jullie ervan?
Prev1789101112Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 3 2006 02:50pm
Quote (Incompetence @ Thu, 3 Aug 2006, 22:40)
He Gamebrain/MoH-PalPaTine/anderen, er ooit eens over nagedacht dat wanneer iedereen maar braaf met elkaar meelult alles nogal saai wordt?
Provocatie is geweldig. Props.

oh, nog iets. MoH-PalPaTine, ik heb je hier nog nooit zien posten. Waar komt al die woede toch vandaan?

gast je bent net nieuw, dat kan de reden zijn dat je geen posts van hem ziet

Ik irriteer me er ook aan, veel te veel haantjes ggedrag, maar ik ga tog niet elke keer over posten, wordt jezelf alleen maar helemaal gek van

Meeste hier hebben geen respect voor elkaar als je snapt wat ik bedoel, ze denken dat ze alles zijn, wat duidlijk niet waar is.

Zal wel voorbeeld geven: alleen maar omdat ze lang op forum zijn en trusted zijn, wil niet zeggen dat je meteen respect krijgt, zul je moeten verdienen,

Je kunt niet van alles zeggen net als in Real life, sommige dingen moet je gewoon voor je houden
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Aug 3 2006 02:56pm
Quote (Burns @ Thu, Aug 3 2006, 08:50pm)
Quote (Incompetence @ Thu, 3 Aug 2006, 22:40)
He Gamebrain/MoH-PalPaTine/anderen, er ooit eens over nagedacht dat wanneer iedereen maar braaf met elkaar meelult alles nogal saai wordt?
Provocatie is geweldig. Props.

oh, nog iets. MoH-PalPaTine, ik heb je hier nog nooit zien posten. Waar komt al die woede toch vandaan?

gast je bent net nieuw, dat kan de reden zijn dat je geen posts van hem ziet

Ik irriteer me er ook aan, veel te veel haantjes ggedrag, maar ik ga tog niet elke keer over posten, wordt jezelf alleen maar helemaal gek van

Meeste hier hebben geen respect voor elkaar als je snapt wat ik bedoel, ze denken dat ze alles zijn, wat duidlijk niet waar is.

Zal wel voorbeeld geven: alleen maar omdat ze lang op forum zijn en trusted zijn, wil niet zeggen dat je meteen respect krijgt, zul je moeten verdienen,

Je kunt niet van alles zeggen net als in Real life, sommige dingen moet je gewoon voor je houden

Als ze duidelijk niet zo zijn als dat ze zich voordoen, dan is het toch niet moeilijk om te counteren? Ik zie het probleem niet.

"If you can't ignore an insult, top it, if you can't top it, laugh it off, if you can't laugh it off then its probably deserved."
(gaat uiteraard niet enkel over beledigingen)
Member
Gold: 0.31
Aug 3 2006 02:57pm
Wel ik ben hier langer dan incompetence én MoH-palpatine, en inderdaad ik heb die kerel hier amper of nooit zien posten.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 3 2006 03:06pm
Van canni.
En sinds kort ontdekte ik dit forum.
En trouwens, je moet niet altijd braaf zijn, gewoon niet grof worden zoal canni.
Z'n ''intelligente'' opmerking beginning me beu te worden.
K, is een grapje ofc, moet je tegen kunnen. Maar hij gaat te ver.
Member
Aug 3 2006 03:10pm
Quote (MoH-PalPaTine @ Thu, Aug 3 2006, 09:06pm)
Van canni.
En sinds kort ontdekte ik dit forum.
En trouwens, je moet niet altijd braaf zijn, gewoon niet grof worden zoal canni.
Z'n ''intelligente'' opmerking beginning me beu te worden.
K, is een grapje ofc, moet je tegen kunnen. Maar hij gaat te ver.

Zoals wat? Volgens mij valt het allemaal wel mee. Tenzij je dingen natuurlijk veel te persoonlijk/serieus gaat nemen, maar ja, dat is jou probleem.
Member
Gold: 0.00
Aug 3 2006 03:13pm
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=3355161&st=60
"Gamebrain, gelieve nooit meer zo'n post te maken. Ik ben allergisch voor bullshit." was teveel voor hem. Arm schaap.

Btw, waarom antwoord je mijn quotes niet, jongetje?
Member
Gold: 4,578.00
Aug 3 2006 03:13pm
Dit is geen onzin Canni, en ik moet al teveel in mijn dagelijks leven relativeren om nog eens dit allemaal te relativeren.
Iedereen heeft andere humor, ik kan echt niet met cynisme lachen. Maar dat is dan ook weer softe ik.
Ik heb al één goed voornemen: Incompetence ga ik negeren:)
Ik wil nie da iedreen zelfde mening is, maar dat je niet alles zo grof mag zeggen.
Canni heeft soms wel een moraal in zijn flames..
Ik hoopte gewoon dat het soms wat aangenamer zou worden om posts te lezen of es geen flames op mn dak te krijgen.
En Canni, hopelijk zie je ooit in dat ik helemaal niet zoon idioot ben zoals je denkt dat ik ben.

Edit: begin niet weer, met je arm schaap. Op kuttijden zoals gisteravond was zoon antwoord op top van de rest van je kutantwoorden op anderen en mij en andere dingen in mijn leven gewoon te veel.

This post was edited by gamebrain on Aug 3 2006 03:16pm
Member
Aug 3 2006 03:18pm
Quote (gamebrain @ Thu, Aug 3 2006, 09:13pm)
Ik heb al één goed voornemen: Incompetence ga ik negeren:)

Jeetje, wat onverwacht. Ben je echt niet "zoon idioot"? Negeer ¢?NNI dan ook gewoon, dan was dit alles helemaal niet nodig geweest.

This post was edited by Incompetence on Aug 3 2006 03:19pm
Member
Aug 3 2006 03:18pm
Als je dit niet kan relativeren moet je hier maar beter niet posten. Of je in mijn achting kan stijgen zal de toekomst moeten uitwijzen. Hoe dan ook, mijn manier van reageren zal niet veranderen.

Edit: GameBrain: 1) over welke andere "kutantwoorden" heb je het?
2) Waarom ga je nu Incompetence negeren?

This post was edited by ¢?NNI on Aug 3 2006 03:20pm
Member
Aug 3 2006 03:19pm
Haantjes gedrag is eigenlijk gewoon tering gaar, iemand die sterk in zijn schoenen staat heeft dat niet nodig.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789101112Next
Closed New Topic New Poll