Quote (Demonsangel @ Mon, 17 Aug 2009, 13:13)
Voor mij is er niet echt een verschil tussen mentaal of lichamelijke verslaving, het is je lichaam die zegt dat je het fun vond en het opnieuw zou moeten doen.
Over alcohol, ik denk dat je het goed bedoeld maar slecht verwoord, alcohol op zich is niet verslavender, maar als de persoon een verslavende persoonlijkheid heeft, is het veel moeilijker om van een alcohol verslaving af te geraken dan van een jointverslaving. Ook nog een groot verschil tussen man en vrouw, man hebben zoiets van ach ik kan wel zonder terwijl vrouwen minder 'discipline' hebben.
De eerste keer dat je mdma pakt is het gevaarlijkst? Ik dacht dat je lichaam zoiets had als "Hey! Wtf is dit!"
Blijf er gewoon af, alcohol geeft delirium als je niet oppast, wiet schizofrenie/dementie.
Aan u de keuze.
ik had geen zin om er diep op in te gaan, gezien ik te tijden van die post op het punt stond om naar bed te gaan.
alcohol is na heroine de lastigste verslaving om vanaf te geraken.
ik vind nog steeds alcohol nog steeds de gemeenste meest onderschatte drugs die er is( dit omdat het sociaal geaccepteerd is), buiten dat om is het een downer en daar ben ik niet van,amfetamine heb je tenminste wat aan.
ik had met mdma zoiets van gaef , het is ondertussen al wel lang terug dat ik het op heb maar blijft mijn favoriet.
tegenwoordig pak ik miss 1-2 keer per jaar wat, moet kunnen is mijn mening. als je de eerste keer mdma pakt, gewoon 1 pilletje/capsule of 2 kleine puntjes pakken als je kristallen heb,kan niet mis gaan.(bijna niet, gewoon open zijn dan komt het goed of je hebt pech wat genetisch bepaald is)
mijn persoonlijke probleem met mdma was te diep gaan omdat die hallucinaties zooooo mega zijn.( en dan 3 dagen ''spijt'')
maar uiteindelijk blijft mijn conclusie en advies aan iedereen dat je beter van die troep af kan blijven, zolang je niet weet wat je mist mis je niks.
ps goed dat je het balletje schizofrenie op gooit, alleen met dementie zit je ernaast(die past beter bij alcohol), -> alcohol misbruik kan leiden tot korsakov.
over onze potten pakkers nog maar niet te spreken.
etc etc etc
@ kalongi opdonderen kanker jood
This post was edited by Noob-Style. on Aug 17 2009 02:56pm