Quote (LittlePrincess @ Sat, 15 Jul 2006, 15:45)
Quote (MAC)
beiden zijn onwetend als de tering (vergeef mijn woordkeuze)
Ik vergeef je, en dank je wel voor je mening.
Ik vind ook dat je onwetend ben, bedank je me ook voor mijn mening?
Quote (MAC)
beiden zoeken ze een 'gang' om op terug te vallen
Meh, ik kan het zelf wel alleen af. Ik heb niemand nodig om voor mij op te komen. Als ik het eens ben met iemand, dan is het toch niet meteen dat ik een mob begin, of wel?
Je bent een flinke meid.
Quote (MAC)
beiden zijn nerds die al een potje gaan janken omdat canni en han hun bekritiseert op een forum
Ik heb vaker als eens gezegt dat de mening van hem er niks toe doet, in ieder geval, mij doet het niks. En dat "bekritiseren" zoals jij dat noemt is 100% negativiteit, en niks constructiefs. Als dat veranderde zal ik hun mening wel respecteren.
Zoals ik al vaker heb geantwoord "waarom jank je er dan in elke post die je maakt over"? Ik heb er nog nooit antwoord op gekregen.
Jouw kritiek is trouwens heel positief, volwassen en constructief.
LP: "Lawl, ik ben warend, vreidnjespoltieks!!1!!"
LP: "Omzge, cannie volgt hahahaan's mening altijdt, loser loser!"
Ach, ach.
Quote (MAC)
het IQ van beiden laat nog veel te wensen over
Het feit dat je over IQ begint, mensen die je niet kent onwetend noemt en je zogenaamde gokkende mensenkennis loslaat op 2 personen is een goede manier om je intelligentie te tonen. Kan je nog meer dingen opsommen voor ons kijkplezier?
Sinds wanneer moet je mensen "kennen" om te kunnen stellen dat ze "onwetend" zijn?
Als ik jou verschillende domme uitspraken zie doen en jezelf kinderachtig en jankend zie gedragen, kan ik ervan op aan gaan dat je jezelf "onwetend" opsteld. Ik hoef de kleur van je haar daar niet voor te kennen.
Geeeeeeeeeeef het op!
Quote (MAC)
@canni: hoe maak je zulke proffesionele signatures?
"Adobe ImageReady", maar er is niets aan. Dit kan het kleinste kind.