d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gratis Condooms Ouwe > Ik Heb Ze Ontvangen, Howto:
Prev1789101112Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 1.00
Jan 25 2009 02:32pm
Sfeervol
Member
Gold: 9,221.15
Jan 25 2009 02:43pm
"herkouwen"

Sjongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge.
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 25 2009 04:12pm
Quote (Viona @ Fri, 23 Jan 2009, 22:32)
Yaaaaaaaaaaaaaaay, ga ik direct doen! unsure.gif

nu moet je alleen nog de gelegenheid krijgen om de condooms te kunnen gebruiken wink.gif

ja daar zit je probleem he...
Banned
Gold: 0.00
Jan 25 2009 04:27pm
Quote (ReadyAimFire @ Sun, Jan 25 2009, 07:07pm)
Doe jezelf een plezier en zeik niet over andermans spelling

Edit: milkandcookies was me voor

ja, door het zelf ook te doen, stel hypocriete forumjankerds

Quote (MilkAndCookies @ Sun, Jan 25 2009, 07:06pm)
Jij was toch degene die 'Ik ondervindt' schreef? En ook hier schrijf je 'dingen die je daar beweerd'.

Grammatica:
Je beweer.. -> je loopt (vervangend werkwoord).
Beweer = stam.
Je = stam +t.
Beweert.

Als iemand zijn bek moet houden over taalgebruik ben jij het, vriend. Niet zo stoer doen.

"Een echt vak kent een denkbeeldige trap. Jouw vak kent hooguit een keukentrapje."

dat was 1 fout ja, maar een fout maken en zo kanker zielig typen als de voorbeelden die ik gaf is een wereld van verschil, en dat was mijn punt, en dat snap jij zelf ook wel, je wou gewoon even het moraalriddertje uithangen, wat doorzichtig

en als je geen verstand van zaken hebt mbt de opleiding tot 1e pijpfitter, hou dan gewoon je mondje dicht nerd, daarnaast had ik het over metaalbewerking in het algemeen, ik ga er van uit dat je dat ook wel snapte, blijkbaar was dat teveel gevraagt voor die grijze massa in jouw hoofd

Quote (Tha_Axid @ Sun, Jan 25 2009, 07:14pm)
ik niet tusse al die hopeloze spam zoeke naar een paar replys voor jouw
alleen om duidelijk maken wat iedereen hier toch al weet en wat jij toch niet zal toegeven

n1 dodge

maar dat heeft meer met jouw e-meningen te maken, wel zielig dat je alles waarmee ik het niet eens ben aanziet als iets wat ik niet toe wil geven, bekrompenheid en zielige kortzichtigheid ten top hier

Quote (shadowstriker89 @ Sun, Jan 25 2009, 08:27pm)
wie is hier de nerd meneer die op kerstavond 6 uur sochtes zijn negerhaat moet spammen.
je hebt het weer niet gelezen of wel? ze zijn GRATIS, je doet een paar dingen invullen en ze komen PER POST NAAR JE HUIS.
en zelfs in je herkouw ''ARGUMENT ONTKRACHTIGING'' begin je over IQ, herkouwer.
en hou nou is op over die bullshit dat je meer gaat verdienen, je bent een kanker pijpfitter, idioot
ik zal maar doen alsof ik kortzichtig niet gelezen had.

je valt in de herhaling, al me vorige posts scheuren deze onzin die je er ALWEER uitgooit uit elkaar

er is geen excuus edu, je bent een sloeber die gratis condooms bedelt terwijl hij niet eens een chick kan krijgen om ze in te stoppen

sloeber

met je gratis condooms :')

en zoals ik al zei inderdaad, ik ga waarschijnlijk meer verdienen als metaalbewerker dan jij ja, en dan is 1 van de dingen die ik kan pijpfitten, des te meer certificaten des te meer knaken

eerst even research doen voor je met je misplaatste hoop-oordeel komt

je hoopt te graag maar je faalt

ik ga met een lach actief werk doen en meer verdienen dan jij als je wss in een kantoortje op je vette reet in xxxxxxxxl bjorn borg tshirts achter een computertje gaat zitten

sloeber, met je gratis merchandise, vindt je het gek dat je geen wijf ken krijgen, wijven willen een vent met klasse, en niet een sloebertje
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 25 2009 04:37pm
you sir, take "teh internetz" way to serious!
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 25 2009 04:46pm
Quote (handschoen @ Sun, Jan 25 2009, 10:27pm)
je valt in de herhaling, al me vorige posts scheuren deze onzin die je er ALWEER uitgooit uit elkaar

er is geen excuus edu, je bent een sloeber die gratis condooms bedelt terwijl hij niet eens een chick kan krijgen om ze in te stoppen

sloeber

met je gratis condooms :')

en zoals ik al zei inderdaad, ik ga waarschijnlijk meer verdienen als metaalbewerker dan jij ja, en dan is 1 van de dingen die ik kan pijpfitten, des te meer certificaten des te meer knaken

eerst even research doen voor je met je misplaatste hoop-oordeel komt

je hoopt te graag maar je faalt

ik ga met een lach actief werk doen en meer verdienen dan jij als je wss in een kantoortje op je vette reet in xxxxxxxxl bjorn borg tshirts achter een computertje gaat zitten

sloeber, met je gratis merchandise, vindt je het gek dat je geen wijf ken krijgen, wijven willen een vent met klasse, en niet een sloebertje

alsof je serieus denkt dat ik research ga doen naar jou baan studie hahaha. geen kans dat je meer gaat verdienen. geestelijk gehandicapten kunnen zelfs metaal bewerking doen. er is gewoon GEEN kennis voor nodig. al dat bomberjack tuig wat eerst te ruig is voor school en dan terugzakt naar vmbo basis eindigt in die handarbeid sector waarin ze dingen gaan doen als pijpfitten en kabels leggen en daarna geen kankermoer gaan verdienen. uiteindelijk eindigt dat soort volk dan ook gewoon in een woonwagenkamp.
btw... een vent in bjornborg boxers heeft altijd klasse cool.gif
Quote (handschoen @ Sun, Jan 25 2009, 10:27pm)
je valt in de herhaling

LOL
Member
Gold: 224.00
Jan 25 2009 05:00pm
http://www.rotterdamvacaturebank.nl/vacatures/bekijk/pijpfitter/4860
http://www.techvisie.nl/NL/Werkgevers/Personeel_aanvragen/Pijpfitter/
http://www.maritiemevacaturebank.nl/vacatures/vacature_details/16350/d_van_de_wetering_bv_1ste_pijpfitter
http://www.technischevacaturebank.nl/vacatures/bekijk/pijpfitter/3681
http://www.nationalevacaturebank.nl/zoek/vacatures/2978455/index.html?utm_medium=partners&utm_source=speurders

De monteur meet en tekent af, zaagt, buigt en bevestigt.

Tering, wat een werkzaamheden.

Salaris:

€ 1.750 - € 2.700

Tja... Ook geen vetpot.

Overigens: hebben jullie ook die brief met Chlamydia test gekregen? Ik ga die shit wel doen. Kijken of Bob ook in mijn leven voorkomt.

This post was edited by Wuben[NM] on Jan 25 2009 05:01pm
Member
Gold: 11.33
Jan 26 2009 12:48am
Quote (handschoen @ Sun, 25 Jan 2009, 23:27)

dat was 1 fout ja, maar een fout maken en zo kanker zielig typen als de voorbeelden die ik gaf is een wereld van verschil, en dat was mijn punt, en dat snap jij zelf ook wel, je wou gewoon even het moraalriddertje uithangen, wat doorzichtig

en als je geen verstand van zaken hebt mbt de opleiding tot 1e pijpfitter, hou dan gewoon je mondje dicht nerd, daarnaast had ik het over metaalbewerking in het algemeen, ik ga er van uit dat je dat ook wel snapte, blijkbaar was dat teveel gevraagt voor die grijze massa in jouw hoofd

Ik weet niet wat ik lelijker vind om te lezen.. Als iemand typt 'ik ondervindt' zegt dat meer over zijn mentale capaciteiten dan wanneer iemand typt 'ik d8'. Dus, jij bent naar mijn mening nog weer iets sneuer dan mensen die typen zoals Tha_Axid doet (BreEeZaAaH).

Ja, ga jij nou maar je keukentrapje beklimmen. Pijpfittertje. Met je misplaatste arrogantie dat jij meer waarde aan het beroep van een pijpfitter hecht dan aan dat van een econoom.
Member
Gold: 5,901.42
Jan 26 2009 01:11am
Quote (remco van dumpert)
n1 dodge

maar dat heeft meer met jouw e-meningen te maken, wel zielig dat je alles waarmee ik het niet eens ben aanziet als iets wat ik niet toe wil geven, bekrompenheid en zielige kortzichtigheid ten top hier

ik heb nergens gezegt dat ik t overal al jouw meningen had
ik heb t erover dat iedereen weet dat jij zwaar gefrustreerd bent en je je hier groot probeert voor te doen om een goed gevoel te krijgen wat je verder mist, en dat jij het niet durft toe te geve
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789101112Next
Closed New Topic New Poll