Quote (ReadyAimFire @ Sun, Jan 25 2009, 07:07pm)
Doe jezelf een plezier en zeik niet over andermans spelling
Edit: milkandcookies was me voor
ja, door het zelf ook te doen, stel hypocriete forumjankerds
Quote (MilkAndCookies @ Sun, Jan 25 2009, 07:06pm)
Jij was toch degene die 'Ik ondervindt' schreef? En ook hier schrijf je 'dingen die je daar beweerd'.
Grammatica:
Je beweer.. -> je loopt (vervangend werkwoord).
Beweer = stam.
Je = stam +t.
Beweert.
Als iemand zijn bek moet houden over taalgebruik ben jij het, vriend. Niet zo stoer doen.
"Een echt vak kent een denkbeeldige trap. Jouw vak kent hooguit een keukentrapje."
dat was 1 fout ja, maar een fout maken en zo kanker zielig typen als de voorbeelden die ik gaf is een wereld van verschil, en dat was mijn punt, en dat snap jij zelf ook wel, je wou gewoon even het moraalriddertje uithangen, wat doorzichtig
en als je geen verstand van zaken hebt mbt de opleiding tot 1e pijpfitter, hou dan gewoon je mondje dicht nerd, daarnaast had ik het over metaalbewerking in het algemeen, ik ga er van uit dat je dat ook wel snapte, blijkbaar was dat teveel gevraagt voor die grijze massa in jouw hoofd
Quote (Tha_Axid @ Sun, Jan 25 2009, 07:14pm)
ik niet tusse al die hopeloze spam zoeke naar een paar replys voor jouw
alleen om duidelijk maken wat iedereen hier toch al weet en wat jij toch niet zal toegeven
n1 dodge
maar dat heeft meer met jouw e-meningen te maken, wel zielig dat je alles waarmee ik het niet eens ben aanziet als iets wat ik niet toe wil geven, bekrompenheid en zielige kortzichtigheid ten top hier
Quote (shadowstriker89 @ Sun, Jan 25 2009, 08:27pm)
wie is hier de nerd meneer die op kerstavond 6 uur sochtes zijn negerhaat moet spammen.
je hebt het weer niet gelezen of wel? ze zijn GRATIS, je doet een paar dingen invullen en ze komen PER POST NAAR JE HUIS.
en zelfs in je herkouw ''ARGUMENT ONTKRACHTIGING'' begin je over IQ, herkouwer.
en hou nou is op over die bullshit dat je meer gaat verdienen, je bent een kanker pijpfitter, idioot
ik zal maar doen alsof ik kortzichtig niet gelezen had.
je valt in de herhaling, al me vorige posts scheuren deze onzin die je er ALWEER uitgooit uit elkaar
er is geen excuus edu, je bent een sloeber die gratis condooms bedelt terwijl hij niet eens een chick kan krijgen om ze in te stoppen
sloeber
met je gratis condooms :')
en zoals ik al zei inderdaad, ik ga waarschijnlijk meer verdienen als metaalbewerker dan jij ja, en dan is 1 van de dingen die ik kan pijpfitten, des te meer certificaten des te meer knaken
eerst even research doen voor je met je misplaatste hoop-oordeel komt
je hoopt te graag maar je faalt
ik ga met een lach actief werk doen en meer verdienen dan jij als je wss in een kantoortje op je vette reet in xxxxxxxxl bjorn borg tshirts achter een computertje gaat zitten
sloeber, met je gratis merchandise, vindt je het gek dat je geen wijf ken krijgen, wijven willen een vent met klasse, en niet een sloebertje