d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Post Je Foto Topic
Prev1789101127Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 14 2008 12:46pm
Quote (shadowstriker89 @ Sun, Dec 14 2008, 06:42pm)
eigenlijk niet


BOEIT ME NIET WAT JIJ DENKT, DAAROM ZEG IK: ' WHO GIVES A SHIT '.

JIJ SNAPT DUS TOTAAL NIETS, KANKERDOMME KANKERMAAGD DIE BANG IS OM DE EERSTE STAP TE ZETTEN.


Quote (Gewoon_Divine @ Sun, Dec 14 2008, 06:44pm)
Jij vindt van niet


JUISTE SPELLING. DANK U.
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 14 2008 12:47pm
Quote (Hendrick @ Sun, 14 Dec 2008, 20:46)
JUISTE SPELLING. DANK U.


Is spelling een teken van zwakte?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 14 2008 12:47pm
Wow Hendrick, wat ben jij vet hard cool man.
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 14 2008 12:50pm
Quote (Ov2rkill @ Sun, Dec 14 2008, 06:47pm)
Wow Hendrick, wat ben jij vet hard cool man.


Dat jij lange haren en een pussy hebt, kan ik niets aan doen.


Quote (Gewoon_Divine @ Sun, Dec 14 2008, 06:47pm)
Is spelling een teken van zwakte?


biggrin.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 14 2008 12:51pm
die hendrick heeft t nu helemaal voor elkaar
danny tegen zichzelf opzette
respect jonge
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 14 2008 12:52pm
Quote (Tha_Axid @ Sun, Dec 14 2008, 06:51pm)
die hendrick heeft t nu helemaal voor elkaar
danny tegen zichzelf opzette
respect jonge


Ooh noes, not Danny!!
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 14 2008 12:54pm
Ze blijven me verbazen...

Anyway, veel plezier met het flamefest mensen

This post was edited by Ov2rkill on Dec 14 2008 12:54pm
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 14 2008 12:55pm
Quote (Ov2rkill @ Sun, 14 Dec 2008, 19:54)
Ze blijven me verbazen...

Anyway, veel plezier met het flamefest mensen


t is egt niet normaal he
ik krijg t nie eens voor elkaar om iets tege je te zegge zonder dat er geblaat tussen zit
eidt: op deze na dan

This post was edited by Tha_Axid on Dec 14 2008 12:55pm
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 14 2008 01:01pm
Quote (Tha_Axid @ Sun, Dec 14 2008, 06:55pm)
t is egt niet normaal he
ik krijg t nie eens voor elkaar om iets tege je te zegge zonder dat er geblaat tussen zit
eidt: op deze na dan


Ooh yeah.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 15 2008 04:20pm
ben ik nu de enige die zijn foto post in mijn toffe topic?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789101127Next
Add Reply New Topic New Poll