d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tepels
Prev1789
Closed New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 10 2008 02:39am
Quote (WemyNM @ Wed, Dec 10 2008, 08:30am)
Duidelijk weet je weer niet waar je het over hebt.
Misschien toch niet zo handig, dat je je middelbare school niet hebt afgemaakt?
Daar leer je namelijk communiceren, accepteren, op een sociaal-geaccepteerde manier voor jezelf op te komen (niet schelden) enz.
Plus, natuurlijk doe je er wat cognitieve kennis (pleonasme) op, maar dat is niet zo belangrijk in de pijpindustrie.

ik weet wel waar ik het over heb, trust me wink.gif

en ik kan heus wel communiceren/accepteren hoor, daar heb ik school niet voor nodig, dat leer je net zo goed op een werkplaats met hollanders overigens (niet van die kankerturken of polen die je niet kan verstaan, niks tegen polen gericht btw)
op een sociaal geaccepteerde manier voor mezelf opkomen is ook geen probleem, maar op internet wordt ik vrij snel agressief op sommige tards hier omdat ik uit ervaring weet dat meestal het merendeel hun schurftige kankerbekken niet open durven te trekken irl.

maargoed, wanneer post iemand nou een tepel, ik heb 50% ik kan geen plaatjes posten

Member
Gold: 224.00
Dec 10 2008 03:01am
Quote (kruispiloot @ Wed, 10 Dec 2008, 10:39)
ik weet wel waar ik het over heb, trust me wink.gif

en ik kan heus wel communiceren/accepteren hoor, daar heb ik school niet voor nodig, dat leer je net zo goed op een werkplaats met hollanders overigens (niet van die kankerturken of polen die je niet kan verstaan, niks tegen polen gericht btw)
op een sociaal geaccepteerde manier voor mezelf opkomen is ook geen probleem, maar op internet wordt ik vrij snel agressief op sommige tards hier omdat ik uit ervaring weet dat meestal het merendeel hun schurftige kankerbekken niet open durven te trekken irl.

maargoed, wanneer post iemand nou een tepel, ik heb 50% ik kan geen plaatjes posten

Kan je ook communiceren met mensen die wél hun middelbare school af hebben gemaakt? Heb er nog geen bewijzen van gezien.

Overigens is agressief worden door mensen op een forum wel enigszins zielig, maar dat wist je ongetwijfeld al.
Banned
Dec 10 2008 03:11am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Dec 10 2008, 09:01am)
Kan je ook communiceren met mensen die wél hun middelbare school af hebben gemaakt? Heb er nog geen bewijzen van gezien.

Overigens is agressief worden door mensen op een forum wel enigszins zielig, maar dat wist je ongetwijfeld al.

is het ja, maar dat is nou eenmaal mijn zwakke punt, net als elkander mens er 1 of meerdere heeft, gewoon die achterbakse lafheid maakt me in sommige gevallen agressief ja, maar irl ben ik net zo goed agressief wink.gif

en ja dat kan ik, als het nuttig is en niet over fucking onzin gaat zoals met die moraalridders hier
Member
Dec 10 2008 03:32am
Ofwel; je hebt een probleem met het beheersen van je agressie. Je kan je niet eens inhouden als je wat lettertjes op een forum ziet. Daar is therapie voor! Gelukkig doe je fysiek werk, dus dan kan je je een beetje uitleven.

Overigens zijn we geen moraalridders. Snap niet hoe je daarbij komt.
Banned
Dec 10 2008 03:55am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Dec 10 2008, 09:32am)
Ofwel; je hebt een probleem met het beheersen van je agressie. Je kan je niet eens inhouden als je wat lettertjes op een forum ziet. Daar is therapie voor! Gelukkig doe je fysiek werk, dus dan kan je je een beetje uitleven.

Overigens zijn we geen moraalridders. Snap niet hoe je daarbij komt.

ik bedoelde dat niet over het algemeen, maar ik heb geen zin om alle naampjes te gaan noemen

en na een tijdje in dordt te hebben gezeten, en een regressietherapie (verplicht) te volgen is het niet veel veranderd wink.gif
Member
Dec 10 2008 04:06am
Quote (kruispiloot @ Wed, 10 Dec 2008, 11:55)
ik bedoelde dat niet over het algemeen, maar ik heb geen zin om alle naampjes te gaan noemen

en na een tijdje in dordt te hebben gezeten, en een regressietherapie (verplicht) te volgen is het niet veel veranderd wink.gif

Ik denk dat je zelfs in het algemeen hier niemand een moraalridder kan noemen. Het is een ongeorganiseerde - en voor internetbegrippen - gezellige chaos van meningen, nutteloze feiten, media en persoonlijkheden. Jij, en Hendrick, verpesten dat enigszins. Ik denk dat vrijwel iedereen het daarmee eens is. Dat is ons enige punt op het moment.

Overigens zou ik meer therapie volgen, of andere, want je hebt een serieus probleem waar je verder in je leven nog veel last van zal krijgen. Overal kom je 'mensen zoals wij' tegen, omdat dit nu eenmaal een redelijke doorsnee is van de (mannelijke) jeugd van tegenwoordig. Daar moet je tegen kunnen, want je kan ze niet allemaal in elkaar slaan.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789
Closed New Topic New Poll