d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Minder Prettig.
Prev1789101112Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Nov 29 2008 01:20pm
Quote (Hustlegirl @ Sat, Nov 29 2008, 06:22pm)
waarom zijn belgen dan zo dom dat je nergens pinautomaten op de straat vind midden in de grote stad?


Waarom praat jij zo belabberd Nederlandsch?

Zal wel zijn omdat je vrouwelijke hormonen door je lijf vliegen, manwijf.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Nov 29 2008 02:12pm
Quote (CpTJenJen @ Sat, Nov 29 2008, 06:29pm)
ach het heeft wel invloed want ik woon 5 km weg van belgie ofzo ik ga er vanavond uit en ik weet zeker dat sommige "belgen" het niet tof gaan vinden dat ik er ben gewoon omdat ik uit nederland kom dat is altijd..


dat ligt dan niet aan belg zijnde, dat zijn dan gewoon achterlijke mensen.
Geen nood, nederlanders zijn altijd welkom van waar ik kom smile.gif
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Nov 29 2008 02:22pm
Quote (Ov2rkill @ Sat, Nov 29 2008, 08:12pm)
dat ligt dan niet aan belg zijnde, dat zijn dan gewoon achterlijke mensen.
Geen nood, nederlanders zijn altijd welkom van waar ik kom smile.gif


Gelukkig maar,

maargoed, als jij diegene bent die op je personal picture is afgebeeld, dan zal ik never nooit bij je in de buurt komen.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Nov 30 2008 04:49am
Quote (Kanni @ Sat, 29 Nov 2008, 19:13)
'Imaginaire grens'
Leg uit.


Doe geen moeite. Hij gebruikt gewoon graag moeilijke woorden.
Member
Posts: 8,630
Joined: Jul 7 2005
Gold: 1.00
Nov 30 2008 04:55am
Mensen, kijkt u eens waarmee de topic is gestart en geëindigd smile.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 30 2008 05:39am
Quote (Ov2rkill @ Sat, 29 Nov 2008, 21:12)
dat ligt dan niet aan belg zijnde, dat zijn dan gewoon achterlijke mensen.
Geen nood, nederlanders zijn altijd welkom van waar ik kom smile.gif


en vanwaar komt u?? biggrin.gif
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 30 2008 05:54am
Quote (Hustlegirl @ Sat, Nov 29 2008, 06:22pm)
waarom zijn belgen dan zo dom dat je nergens pinautomaten op de straat vind midden in de grote stad?


lol xD


Quote (Kanni @ Sat, Nov 29 2008, 06:13pm)
'Imaginaire grens'
Leg uit.


die grens die de mens op die kaart tekent, zie ik niet liggen irl hoor happy.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Nov 30 2008 05:56am
Quote (Hendrick @ Sat, 29 Nov 2008, 20:20)
Waarom praat jij zo belabberd Nederlandsch?

Zal wel zijn omdat je vrouwelijke hormonen door je lijf vliegen, manwijf.


Nederlandsch?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Nov 30 2008 05:57am
Quote (kruispiloot @ Sun, Nov 30 2008, 11:54am)
die grens die de mens op die kaart tekent, zie ik niet liggen irl hoor happy.gif
Echtwel.
Check Baarle maar.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Nov 30 2008 08:00am
Quote (Hendrick @ Sat, Nov 29 2008, 09:22pm)
Gelukkig maar,

maargoed, als jij diegene bent die op je personal picture is afgebeeld, dan zal ik never nooit bij je in de buurt komen.


Poging tot flame hendrick? Mooi mooi, blijven proberen!

Quote (CpTJenJen @ Sun, Nov 30 2008, 12:39pm)
en vanwaar komt u?? biggrin.gif


Van een boerengemeente 15km ten zuiden van Gent, Wetteren genaamd, één der grootste drugkapitalen van België, groter dan Antwerpen!
Procentueel gezien dan tuurlijk smile.gif

This post was edited by Ov2rkill on Nov 30 2008 08:07am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789101112Next
Add Reply New Topic New Poll