☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Gebanned Van D2, All Me Acc's, Eigen Schuld > En Ik Heb Er Vrede Mee =)
Prev
1
7
8
9
10
11
16
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1247
Replies: 152
Track Topic
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#81
Nov 12 2008 02:40pm
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 21:07)
yip, is dat zo raar?
ja
kruispiloot
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold
:
0.00
Warn: 70%
#82
Nov 12 2008 02:58pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, Nov 12 2008, 08:40pm)
ja
onderbouw je mening eens?
This post was edited by kruispiloot on Nov 12 2008 02:58pm
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#83
Nov 12 2008 03:03pm
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 21:58)
onderbouw je mening eens?
het is de moeite niet om voor 1,5 uur weg te gaan vind ik
kruispiloot
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold
:
0.00
Warn: 70%
#84
Nov 12 2008 03:18pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, Nov 12 2008, 09:03pm)
het is de moeite niet om voor 1,5 uur weg te gaan vind ik
... >_>
ik weet niet van te voren hoe laat ik thuiskom meestal, de ene keer vroeg de andere keer laat
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#85
Nov 12 2008 03:21pm
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 22:18)
... >_>
ik weet niet van te voren hoe laat ik thuiskom meestal, de ene keer vroeg de andere keer laat
klopt maar je kan toch langer blijven hangen.
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#86
Nov 12 2008 03:32pm
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 23:18)
... >_>
ik weet niet van te voren hoe laat ik thuiskom meestal, de ene keer vroeg de andere keer laat
Toen je thuiskwam, zette je toen gelijk jsp aan of haalde je eerst een snack?
kruispiloot
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold
:
0.00
Warn: 70%
#87
Nov 12 2008 03:40pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Nov 12 2008, 09:32pm)
Toen je thuiskwam, zette je toen gelijk jsp aan of haalde je eerst een snack?
jsp stond nog aan, en ik had onderweg al een snack
je mierrenneukt nu wel heel erg
kruispiloot
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold
:
0.00
Warn: 70%
#88
Nov 12 2008 03:40pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, Nov 12 2008, 09:21pm)
klopt maar je kan toch langer blijven hangen.
zucht
Raka11
Member
Posts: 8,630
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
1.00
#89
Nov 13 2008 08:08am
D2 sucks indeed, beetje in-active zijn en soms ouwehoeren is nog wel lachen
sK_Kabouter
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold
:
116.00
#90
Nov 13 2008 08:09am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 22:40)
zucht
*zucht*. Een prima samenvatting van jouw gedrag.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
7
8
9
10
11
16
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact