d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gebanned Van D2, All Me Acc's, Eigen Schuld > En Ik Heb Er Vrede Mee =)
Prev1789101116Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 12 2008 02:40pm
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 21:07)
yip,  is dat zo raar?


ja
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 02:58pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, Nov 12 2008, 08:40pm)
ja

onderbouw je mening eens? cry3.gif

This post was edited by kruispiloot on Nov 12 2008 02:58pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 12 2008 03:03pm
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 21:58)
onderbouw je mening eens? cry3.gif


het is de moeite niet om voor 1,5 uur weg te gaan vind ik
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 03:18pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, Nov 12 2008, 09:03pm)
het is de moeite niet om voor 1,5 uur weg te gaan vind ik


... >_>

ik weet niet van te voren hoe laat ik thuiskom meestal, de ene keer vroeg de andere keer laat
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 12 2008 03:21pm
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 22:18)
...  >_>

ik weet niet van te voren hoe laat ik thuiskom meestal,  de ene keer vroeg de andere keer laat


klopt maar je kan toch langer blijven hangen.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 12 2008 03:32pm
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 23:18)
...  >_>

ik weet niet van te voren hoe laat ik thuiskom meestal,  de ene keer vroeg de andere keer laat


Toen je thuiskwam, zette je toen gelijk jsp aan of haalde je eerst een snack?
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 03:40pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Nov 12 2008, 09:32pm)
Toen je thuiskwam, zette je toen gelijk jsp aan of haalde je eerst een snack?


jsp stond nog aan, en ik had onderweg al een snack tongue.gif

je mierrenneukt nu wel heel erg sleep.gif
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 03:40pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, Nov 12 2008, 09:21pm)
klopt maar je kan toch langer blijven hangen.


zucht
Member
Posts: 8,630
Joined: Jul 7 2005
Gold: 1.00
Nov 13 2008 08:08am
D2 sucks indeed, beetje in-active zijn en soms ouwehoeren is nog wel lachen
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Nov 13 2008 08:09am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 22:40)
zucht


*zucht*. Een prima samenvatting van jouw gedrag.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789101116Next
Add Reply New Topic New Poll