Quote (kruispiloot @ Thu, Nov 13 2008, 07:48pm)
lol...........
zit jij mij nou wijs te maken dat cob te hard is voor mij?
ik ben die puberband al een x aantal jaar ontgroeid, toen ik ze 3 jaar geleden live zag in de 013 was het nog leuk ja, misschien dat jij nog in die fase zit, ik luister nu al een tijdje langer echte metal, ik bedoel luister nou naar dat laatste album :')
klinkt alsof de producers zeiden: maak een nieuw album NU ik moet geld! zo kut en ongeinspireerd klinkt het

en wat die spelfouten betreft, jammer dat het overduidelijk is dat mensen altijd als ze een discussie/ruzie/wat dan ook hoe je het wilt noemen zat zijn, dat ze dan gaan janken over spelling, heel sneu

Hoe zou jij een debat/discussie voeren met iemand die niet duidelijk kan praten?
Het is gewoon onmogelijk te lezen wat jij daar neerzet.
Die cover is OVERDUIDELIJK van hun laatste album. Dus als een band een mindere album hebben is al wat ze ervoor hadden ineens slecht. Goed dat ik het weet.
Quote (kruispiloot @ Thu, Nov 13 2008, 07:52pm)
niks, nederlanders vinden belgen dom, en belgen nederlanders, maar die sukkel bevestigt het wel ff mooi ^^
Hoe dan? Ik ben niet diegene die ruzie heeft met half nld forum. Maarja, het zijn altijd de anderen. Ben er zeker van dat je mama wel van je houdt.
This post was edited by Demonsangel on Nov 13 2008 12:55pm