Quote (Lucas[NM] @ Thu, Oct 16 2008, 02:32pm)
Ah, zo'n beetje wat ik in Oostenrijk moet:
Stage lopen, dik betaald krijgen en gratis wonen.
ja dat heb ik ook
krijg je 1.8 duizend euro van overheid?
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 02:33pm)
Nee gewoon uf-michael xD!
ik joinde na reset
is laast gejoind ik zou het niet wete? kwam gister ff op d2 ff hoi zegge maar heb er niet zo mee bezig gehoude^^
This post was edited by DarkWing666 on Oct 16 2008 07:34am