d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lol
Prev1789101114Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 16 2008 07:32am
*Mr.GameAndWatch heb ik en *Donkey-Kong, je kent me denk niet, maar je verschijnt redelijk wat keren @ channel^^
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 16 2008 07:32am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 03:24pm)
ik ga 3 maande daar stage lope werke vakantie deense meide score. heb daar eigenhuis naast een hostel voor scholieren van een school daar inde buurt( restaurantschool zit er onderandere in).

dat moet ik in denemarken^^


srry voor dubble post


Ah, zo'n beetje wat ik in Oostenrijk moet:

Stage lopen, dik betaald krijgen en gratis wonen.
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 07:33am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 02:32pm)
bijnaam van michael?

miro?


Nee gewoon uf-michael xD!
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 07:33am
Quote (Lucas[NM] @ Thu, Oct 16 2008, 02:32pm)
Ah, zo'n beetje wat ik in Oostenrijk moet:

Stage lopen, dik betaald krijgen en gratis wonen.


ja dat heb ik ook

krijg je 1.8 duizend euro van overheid?


Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 02:33pm)
Nee gewoon uf-michael xD!


ik joinde na reset

is laast gejoind ik zou het niet wete? kwam gister ff op d2 ff hoi zegge maar heb er niet zo mee bezig gehoude^^

This post was edited by DarkWing666 on Oct 16 2008 07:34am
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 07:35am
Quote (GameAndWatch @ Thu, Oct 16 2008, 02:32pm)
*Mr.GameAndWatch heb ik en *Donkey-Kong, je kent me denk niet, maar je verschijnt redelijk wat keren @ channel^^


dat ken nu wel kloppe ik heb em m8t beschikking over miijn acc gegeve gister hij mocht alles verkope en doen behalve mijn hammerdin^^

Hij zit er nu wel op.

en in het begin na de reset was ik erg veel te vinde tot ik me hammer gebuild had

donkey-kong zegt me wel iets heb jij barb en hoe heet die?

This post was edited by DarkWing666 on Oct 16 2008 07:37am
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 07:37am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 02:33pm)
ik joinde na reset

is laast gejoind ik zou het niet wete? kwam gister ff op d2 ff hoi zegge maar heb er niet zo mee bezig gehoude^^


Dan was ie miss al gestopt voor jij joinde^^.
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 07:38am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 02:37pm)
Dan was ie miss al gestopt voor jij joinde^^.


jij speelde nu alleen nog nonladder of niet?
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 07:38am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 02:38pm)
jij speelde nu alleen nog nonladder of niet?


Klopt.
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 16 2008 07:39am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 01:35pm)
donkey-kong zegt me wel iets heb jij barb en hoe heet die?


Heb alleen een hammertje en een sorc ^^

Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 16 2008 07:39am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 03:33pm)
ja dat heb ik ook

krijg je 1.8 duizend euro van overheid?


Was het maar zo'n feest. Krijg ongeveer 330 per maand (= over 5 maanden 1650 euro) aan stufi en reiskostenvergoeding.

Daarnaast 1000 euro bruto, plus overuren en kerst/vakantie geld (komt erop neer dat ik alsnog zo'n 950 netto over houd; x5 = 4750)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789101114Next
Add Reply New Topic New Poll