Quote (MilkAndCookies @ Sun, 21 Sep 2008, 11:25)
Master2103812 had altijd al veel posts.
Leden zonder een BLAUWE ster komen niet veel verder dan med/tt.
Zompy post te veel nutteloze troep.
Zompy is te inactief buiten de trade forums.
Zompy wil té graag een tag.
Zompy is 12.
Genoeg nerdpraat.
Ik heb ook een blauwe ster!
Dusse, nog eventjes en dan ben ik hier de mod.
Ga al de goede kant op!