d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Algemene Topic > Praat Heir Over Alles
Prev17891011Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 20 2008 01:24pm
Quote (Spykerr @ Sat, 20 Sep 2008, 19:30)
Niet uit je rol vallen 'vriend'...

Jij bent streng, maar wel rechtvaardig. Deze nieuwe onverschillige licht sarcastische houding past totaal niet bij je.






ps. Vergeet niet om maadag een appel mee te nemen voor de juf/meester!


Voor welk vak? huh.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 21 2008 02:28am
Quote (Zompy @ Sun, Sep 21 2008, 09:52am)
Dit's mn laatste offtopic post hier...

Dus een mod heeft veel post's? onzin: http://forums.d2jsp.org/user.php?i=215860


Achterlijk rotkind.

Shacalaca of hagos w/e doet bvb de pricecheck forum, geeft hem lekker aantal posts per day.
Wie zegt dat master zoiets niet gedaan heeft? kan jij dat weten? je zit hier nog maar een jaar en bent zelf een spamkonijn.
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Sep 21 2008 02:33am
Quote (Demonsangel @ Sun, Sep 21 2008, 08:28am)
Achterlijk rotkind.

Shacalaca of hagos w/e doet bvb de pricecheck forum, geeft hem lekker aantal posts per day.
Wie zegt dat master zoiets niet gedaan heeft? kan jij dat weten? je zit hier nog maar een jaar en bent zelf een spamkonijn.


ja moet je maar is lezen wat voor advies hij geeft in de SA en wat hij er over denkt xDDDD hij snapt er echt niks van

This post was edited by misnomer on Sep 21 2008 02:55am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 21 2008 02:43am
Quote (Hellskin @ Sat, 20 Sep 2008, 20:20)
heb jij wel eens gebeft?


Joh.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 21 2008 03:14am
Quote (Demonsangel @ Sun, Sep 21 2008, 10:28am)
Achterlijk rotkind.

Shacalaca of hagos w/e doet bvb de pricecheck forum, geeft hem lekker aantal posts per day.
Wie zegt dat master zoiets niet gedaan heeft? kan jij dat weten? je zit hier nog maar een jaar en bent zelf een spamkonijn.


Aja en kom nu niet zeggen dat dat geen mod is. not the point
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 21 2008 03:25am
Master2103812 had altijd al veel posts.
Leden zonder een BLAUWE ster komen niet veel verder dan med/tt.
Zompy post te veel nutteloze troep.
Zompy is te inactief buiten de trade forums.
Zompy wil té graag een tag.
Zompy is 12.

Genoeg nerdpraat.

This post was edited by MilkAndCookies on Sep 21 2008 03:25am
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Sep 21 2008 04:05am
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 21 Sep 2008, 11:25)
Master2103812 had altijd al veel posts.
Leden zonder een BLAUWE ster komen niet veel verder dan med/tt.
Zompy post te veel nutteloze troep.
Zompy is te inactief buiten de trade forums.
Zompy wil té graag een tag.
Zompy is 12.

Genoeg nerdpraat.



Ik heb ook een blauwe ster!
Dusse, nog eventjes en dan ben ik hier de mod.
Ga al de goede kant op!
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 21 2008 04:06am
Quote (MilkAndCookies @ Sun, Sep 21 2008, 09:25am)
Zompy post te veel nutteloze troep.
Zompy is te inactief buiten de trade forums.
Zompy wil té graag een tag.
Zompy is 12.

Genoeg nerdpraat.
Zompy wilt te graag.

Quote
Leden zonder een BLAUWE ster komen niet veel verder dan med/tt.
Weet toch..

Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 21 2008 04:53am
Quote (CorvX @ Sun, 21 Sep 2008, 11:05)
Ik heb ook een blauwe ster!
Dusse, nog eventjes en dan ben ik hier de mod.
Ga al de goede kant op!


Nee, jij bent een rebel! Hehe.

Zeg ik toch Twan's zusje :<!
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 21 2008 05:05am
Quote (MilkAndCookies @ Sun, Sep 21 2008, 08:43am)
Joh.
Ssssssst. wub.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev17891011Next
Closed New Topic New Poll