d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Gewicht Topic > Aka Dwergwerp Topic.
Prev1789101123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 27 2008 12:16pm
Quote (Hellskin @ Wed, Aug 27 2008, 05:06pm)
in dit geval haal je em van zijn persoonlijke site af zonder toestemming.
Zeur niet zo, Dennis. 8D

We kunnen ook kijken wie het dunst is volgens deze site: http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html

Mijn BMI is 22.22

Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 27 2008 12:20pm
Quote (JWT @ Wed, Aug 27 2008, 06:16pm)
Zeur niet zo, Dennis. 8D

We kunnen ook kijken wie het dunst is volgens deze site: http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html

Mijn BMI is 22.22


volgens deze site heb ik een BMI 29.61

maar ik ben afgelopen maand nog opgemeten bij de visio en toen was het iets van 22. (toen woog ik ongeveer het zelfde).

hoe kan er zo'n groot verschil in zitten?
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 27 2008 12:25pm
Het is Ruben noch ik, echter wel een persoon die we kennen (ben een kop groter, btw).
Het zou netjes zijn, werd de foto verwijderd van D2jsp.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 27 2008 12:28pm
Quote (Hellskin @ Wed, Aug 27 2008, 08:20pm)
volgens deze site heb ik een BMI 29.61

maar ik ben afgelopen maand nog opgemeten bij de visio en toen was het iets van 22. (toen woog ik ongeveer het zelfde).

hoe kan er zo'n groot verschil in zitten?


BMI houdt echter geen rekening met het feit dat een gespierd persoon VEEEEEL meer weegt dan een vet persoon met hetzelfde volume.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 27 2008 12:31pm
Quote (Demonsangel @ Wed, Aug 27 2008, 06:28pm)
BMI houdt echter geen rekening met het feit dat een gespierd persoon VEEEEEL meer weegt dan een vet persoon met hetzelfde volume.
Ja, maar het gaat hier niet om de zwaarste, maar om de lichtste. Dus kunnen we BMI prima gebruiken, toch?

Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Aug 27 2008 12:33pm
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 27 Aug 2008, 09:59)
Graag een wetenschappelijke verklaring met bewijs hiervoor.

Pronto.


je kan de hoeveelheid kracht die iemand op jou uitoefend onderdrukken door de stand van zijn/jou pols.
zo kan je bijv zn hand Recht In zn pols duwen. als je dat doet krijgt de ander verschrikkelijk veel pijn in zn elleboog. (oa bloed uitsortingen)

zo zijn er nog veel meer technieken.

daarom worden officele wedstrijden op sta tafels gehouden met matjes onder de elleboog

ik heb een hele tijd wedstrijden Arm gedrukt tot ik een peesschede infectie kreeg, vandaar dat ik dit weet.

de wereld champ armdrukken is een ullig mannetje van nog geen 80 kilo. die legt gasten van 230 kilo plat in nuttele door Techniek in de polsen Gecombineert met een Explosie van kracht. als hij zijn tegenstander in 3 seconden niet onderuit kreeg is hij verloren.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 27 2008 12:38pm
Quote (JWT @ Wed, Aug 27 2008, 08:31pm)
Ja, maar het gaat hier niet om de zwaarste, maar om de lichtste. Dus kunnen we BMI prima gebruiken, toch?


In zekere zin wel ja, maar je moet er wel rekening met houden dat bvb Remy die 2 m is en nu bvb 60 kilo weegt een lager bmi zal hebben dan bvb Ruben die 1m is en 40 kilo weegt.
Hoewel Ruben weliswaar makkelijker zou zijn om met te werpen, zal de bmi remy aanduiden.

Bijvoorbeeld he, ik heb het niet uitgerekend dus neem me het niet kwalijk als de waarden niet juist zijn.
Maar je snapt wat ik bedoel.


This post was edited by Demonsangel on Aug 27 2008 12:54pm
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 27 2008 12:47pm
Quote (DuffmanX @ Wed, 27 Aug 2008, 18:33)
je kan de hoeveelheid kracht die iemand op jou uitoefend onderdrukken door de stand van zijn/jou pols.
zo kan je bijv zn hand Recht In zn pols duwen.  als je dat doet krijgt de ander verschrikkelijk veel pijn in zn elleboog. (oa bloed uitsortingen)

zo zijn er nog veel meer technieken.

daarom worden officele wedstrijden op sta tafels gehouden met matjes onder de elleboog

ik heb een hele tijd wedstrijden Arm gedrukt  tot ik een peesschede infectie kreeg, vandaar dat ik dit weet.

de wereld champ armdrukken is een ullig mannetje van nog geen 80 kilo.  die legt gasten van 230 kilo plat in nuttele door Techniek in de polsen Gecombineert met een Explosie van kracht.    als hij zijn tegenstander in 3 seconden niet onderuit kreeg is hij verloren.


Graag een wetenschappelijke verklaring met bewijs hiervoor.

This post was edited by MilkAndCookies on Aug 27 2008 12:47pm
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 27 2008 12:54pm
Quote (DuffmanX @ Wed, Aug 27 2008, 08:33pm)
zo kan je bijv zn hand Recht In zn pols duwen. als je dat doet krijgt de ander verschrikkelijk veel pijn in zn elleboog. (oa bloed uitsortingen)

Die pijn komt trouwens doordat de N. Ulnaris klem komt te zitten onder de mediale epycondyle van de humerus.
De ader die een bloeduitstorting kan veroorzaken is zo klein. Ze bevloeit de m. triceps en gaat dan bij de pees naar de N. Ulnaris.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat de mediale epicondyle deze zal doen scheuren. Aders zijn namelijk "glibberig" en kunnen platgedrukt worden.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 27 2008 01:23pm
Quote (Demonsangel @ Wed, 27 Aug 2008, 19:54)
Die pijn komt trouwens doordat de N. Ulnaris klem komt te zitten onder de mediale epycondyle van de humerus.
De ader die een bloeduitstorting kan veroorzaken is zo klein. Ze bevloeit de m. triceps en gaat dan bij de pees naar de N. Ulnaris.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat de mediale epicondyle deze zal doen scheuren. Aders zijn namelijk "glibberig" en kunnen platgedrukt worden.
Pfoa

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789101123Next
Add Reply New Topic New Poll