d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > I Challenge You, Kanni > Hyperbeam!
Prev178910Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 26 2008 04:01am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 26 Aug 2008, 11:41)
Doe toch maar. Dan wijd ik uit over het subtiele verschil tussen 'jezelf zijn' en 'oprecht zijn'.


Dan stel ik voor, dat we het daarna gaan hebben over de impact, maar bovenal de interpretatie van de leugen.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 26 2008 04:06am
Quote (Demonsangel @ Tue, 26 Aug 2008, 10:49)
@ bob, welke boom haal ik eerst neer: Ruben, Remy of Garben?  devil.gif
Doe maar Ruben. Ik hoorde dat hij maar 40kg weegt, dus dat is een mooie om mee te beginnen.
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Aug 26 2008 04:36am
Quote (Hellskin @ Mon, Aug 25 2008, 12:41pm)
op je pik getrapt?


Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 26 2008 04:40am
Quote (WemyNM @ Tue, 26 Aug 2008, 12:01)
Dan stel ik voor, dat we het daarna gaan hebben over de impact, maar bovenal de interpretatie van de leugen.


Juist, en daarna over de Belgische wanpolitiek. Dan komt Kanni tenminste weer terug.

Quote (Chlamydia @ Tue, 26 Aug 2008, 12:06)
Doe maar Ruben. Ik hoorde dat hij maar 40kg weegt, dus dat is een mooie om mee te beginnen.

Juist, vergeleken bij de bast van Garben, bij zijn boomstam.. ben ik slechts aanmaakhout.. een twijgje.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 26 2008 05:36am
Quote (Chlamydia @ Tue, Aug 26 2008, 10:06am)
Doe maar Ruben. Ik hoorde dat hij maar 40kg weegt, dus dat is een mooie om mee te beginnen.


was het niet garben die 40kg woog?



This post was edited by Hellskin on Aug 26 2008 05:37am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 26 2008 05:39am
Quote (Hellskin @ Tue, Aug 26 2008, 01:36pm)
was het niet garben die 40kg woog?


Waar is het dwergwerpen naartoe? ^^

En nee ,Garben insinueerde dat Ruben maar 40 kilo woog en dat hij dus nederiger moest zijn op dit forum.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 26 2008 05:58am
Quote (Demonsangel @ Tue, Aug 26 2008, 11:39am)
Waar is het dwergwerpen naartoe? ^^

En nee ,Garben insinueerde dat Ruben maar 40 kilo woog en dat hij dus nederiger moest zijn op dit forum.


oh dan gaat het hele dwergwerpen niet door sad.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 26 2008 06:02am
Quote (Hellskin @ Tue, Aug 26 2008, 01:58pm)
oh dan gaat het hele dwergwerpen niet door sad.gif


We vinden wel ergens een dwerg voor je. smile.gif
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 26 2008 06:51am
w00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00tw00t
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Aug 26 2008 07:28am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Aug 26 2008, 06:04am)
En dan nu, een gedichtje:

Lieve Garben,
Je snapt dat ik in de war ben
Ik stopte met je alsof ik van der Sar ben
Je vond me een risico alsof ik VaR ben (Value at Risk, rekenmethode voor risico, red.)
Alsof ik een slet uit Lloret de Mar ben

Nu ik opnieuw in onze bar ben
En me voel alsof ik een nar ben
Lijkt alles zo goedkoop, alsof ik in de Spar ben
Toen met jou.. gelijke ik Caesar ben

Je deed me af als lucht, alsof ik Caspar ben
Nu voel ik me kil, alsof ik een vliegtuig zonder hangar ben
Maar ik weet zeker, dat ik niet bizar ben
En ga ik weer op jacht, alsof ik een jaguar ben


Lief he?


echt ontroerend smile.gif

Go Back To Nederlands Topic List
Prev178910Next
Closed New Topic New Poll