d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Jaar Zitten Voor Moord
Prev1789101121Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Aug 21 2008 08:54am
Quote (uNoTopia @ Thu, Aug 21 2008, 12:56pm)
@Monkey:

Voor 2,000 FG help ik je uit de brand. ( Lees: voor 2,000 FG schijf ik een esssay van minimaal 1,000 woorden waarin ik antwoord geef aan alle vragen die aan jou gesteld zijn hier. )


Ga ervoor, als het door Ruben zijn kritische analyse raakt stuur ik je 1000fg ^^
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 21 2008 11:29am
Quote (uNoTopia @ Thu, 21 Aug 2008, 13:56)
@Monkey:

Voor 2,000 FG help ik je uit de brand. ( Lees: voor 2,000 FG schijf ik een esssay van minimaal 1,000 woorden waarin ik antwoord geef aan alle vragen die aan jou gesteld zijn hier. )
Damn..

Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 22 2008 08:14am
Makkelijk verdient.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Aug 22 2008 09:13am
Quote (ReadyAimFire @ Thu, 21 Aug 2008, 16:54)
Ga ervoor, als het door Ruben zijn kritische analyse raakt stuur ik je 1000fg ^^


tongue.gif

Dat zou wel makkelijk verdient zijn.

Kom op M[o]nkey, show me the money! $_$
Member
Posts: 1,869
Joined: Aug 21 2008
Gold: 2.00
Aug 22 2008 10:39am
Wow...

en jammer voor je vriend's familie.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 22 2008 12:30pm
Quote (uNoTopia @ Fri, 22 Aug 2008, 17:13)
tongue.gif

Dat zou wel makkelijk verdient zijn.

Kom op M[o]nkey, show me the money! $_$


Je kan niet eens spellen, dus wat zit je me verkapt te dissen?
Member
Posts: 1,645
Joined: Jan 15 2006
Gold: 1.89
Aug 22 2008 01:26pm
Quote
De vrouw kon het niet verkroppen dat Priscilla een relatie had met haar ex-vriend Frankie Versmissen. Met hem is ze intussen vanuit de gevangenis in Antwerpen wel weer een relatie begonnen.


...Lekker...
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Aug 22 2008 03:07pm
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 22 Aug 2008, 20:30)
Je kan niet eens spellen, dus wat zit je me verkapt te dissen?


Oh ik had het over jou?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 22 2008 04:29pm
Mijn naam stond er?
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 23 2008 04:10am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 22 Aug 2008, 23:29)
Mijn naam stond er?


Nee?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789101121Next
Add Reply New Topic New Poll