d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Is Deze Man? > Hardcore Classic #1?
Prev1789101114Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jul 7 2008 03:12am
Waarom Hardcore eigenlijk? Dat's suck's, ben je eindelijk perfect, ga je dood...
Member
Posts: 19,202
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Jul 7 2008 03:18am
Quote (Zompy @ Mon, Jul 7 2008, 11:12am)
Waarom Hardcore eigenlijk? Dat's suck's, ben je eindelijk perfect, ga je dood...


als je lvl 95 bent en je gaat dood, (sc)
dan verlies je zo een week aan expen..
met andere woorden, GA NOOIT DOOD.

dus

als je nooit dood mag gaan, doe dan HC!
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 7 2008 03:29am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, 7 Jul 2008, 10:18)
als je lvl 95 bent en je gaat dood, (sc)
dan verlies je zo een week aan expen..
met andere woorden, GA NOOIT DOOD.

dus

als je nooit dood mag gaan, doe dan HC!


eigenlijk slaat het nergens op. want als je lvl 95 bent op hardcore en gaat dood, voel je hem aankomen? smile.gif dat neemt niet weg dat het ongelofelijk stoer is op classic hardcore lvl 99 te halen.. maar is dat ooit iemand gelukt?

This post was edited by CpTJenJen on Jul 7 2008 03:29am
Member
Posts: 19,202
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Jul 7 2008 07:15am
Member
Posts: 712
Joined: Apr 2 2006
Gold: 17.55
Jul 9 2008 08:47am
Ha zalig, en ik maar leren voor de herexamens ^^
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 10 2008 02:35am
bende nou nog nie dood door lag?
Member
Posts: 19,202
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Jul 10 2008 03:18am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jul 10 2008, 10:35am)
bende nou nog nie dood door lag?


helaas niet.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jul 10 2008 03:41am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, 7 Jul 2008, 11:18)
als je lvl 95 bent en je gaat dood, (sc)
dan verlies je zo een week aan expen..
met andere woorden, GA NOOIT DOOD.

dus

als je nooit dood mag gaan, doe dan HC!


De 2# op expension ladder was 98 en dood gegaan, toen was hij zo verdrietig dat hij all zijn gear op de grond gooide in die game (perf eni perf shako perf hoto perf cta perf sk's etc etc)
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 10 2008 07:44am
Monkey, dát je het doet, dat is al raar, maar dat je er ook nog zo trots op bent, terwijl het in de ogen van de massa toch een bezigheid is waarop wordt neergekeken.
Member
Posts: 19,202
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Jul 10 2008 09:44am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Jul 10 2008, 03:44pm)
Monkey, dát je het doet, dat is al raar, maar dat je er ook nog zo trots op bent, terwijl het in de ogen van de massa toch een bezigheid is waarop wordt neergekeken.


kan opzich welk kloppen, want ik heb een hekel aan wat jij noemt; "de massa."
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789101114Next
Add Reply New Topic New Poll