Quote (Zompy @ Mon, Jul 7 2008, 11:12am)
Waarom Hardcore eigenlijk? Dat's suck's, ben je eindelijk perfect, ga je dood...
als je lvl 95 bent en je gaat dood, (sc)
dan verlies je zo een week aan expen..
met andere woorden, GA NOOIT DOOD.
dus
als je nooit dood mag gaan, doe dan HC!