d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ben Onverslagen In Duels Ladder Vs Nlers > Iemand Een Duel Vs Mij Nu Het Nog Kan?
Prev1789101126Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 19 2008 12:00pm
Quote (muizenscheet @ Thu, 19 Jun 2008, 17:34)
Cranium heeft examens deze week
dus tegen het weekend kan je hem zeker duellen.
imo had mijn smiter je Trapper wel aangekunt.
jammer dat ik gestopt ben met europe biggrin.gif
enigste trapper die ik nie aan kon was Cranium's


Vast wel. Cut the big talk en spam. ik duel graag met je, kan je niet plz hou dan op. dalijk word n topic geclosed.


This post was edited by DuffmanX on Jun 19 2008 12:05pm
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 19 2008 12:09pm
Quote
Rubberninja 2-1
WHAHAHAHHA.
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
Jun 19 2008 08:41pm
Quote (DuffmanX @ Thu, 19 Jun 2008, 14:00)
Vast wel.  Cut the big talk en spam.  ik duel graag met je, kan je niet  plz hou dan op. dalijk word n topic geclosed.


doe niet zo kinderachtig...
ik zeg gewoon wat..
moet je niet over beginnen janken.
veel plezier met je e-pride.
irl vecht ik je altijd wel ffetjes MMA style smile.gif
Member
Posts: 10,107
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jun 20 2008 01:55am
Quote (DuffmanX @ Thu, Jun 19 2008, 04:54pm)
np, ik zal et niet opschrijven op mn list. door mn belediging smile.gif

Update:

in afwachting

Cranium (pending)
grhdota (pending)

Gewonnen:

8460 3-2
Malakaz 5-0
Burrower 1-0
ReadyAimFire 5-0
JaZzie 5-0
Rubberninja 2-1



Verlorden:


Zet mij ook ff op dat lijstje.
Ik moet wel nog ff wachte tot men laptop terug is, dus je zal wel een week geduld moeten hebben.

Acc: MythsAndLegends
Char: KMK (barb)
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold: 22.50
Jun 20 2008 02:27am
Quote (mrs.piggy @ Fri, 20 Jun 2008, 09:55)
Zet mij ook ff op dat lijstje.
Ik moet wel nog ff wachte tot men laptop terug is, dus je zal wel een week geduld moeten hebben.

Acc: MythsAndLegends
Char: KMK (barb)


gz oli veel succes içk ga vandaag ^^
Member
Posts: 10,107
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jun 20 2008 02:52am
Quote (grhdota @ Fri, Jun 20 2008, 09:27am)
gz oli veel succes içk ga vandaag ^^


happy.gif

Ik zal waarschijnlijk toch verliezen, al vrij lang niet meer gespeeld maja. tongue.gif
Btw, je laatste examen een beetje gelukt?
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold: 22.50
Jun 20 2008 03:05am
Quote (mrs.piggy @ Fri, 20 Jun 2008, 10:52)
happy.gif

Ik zal waarschijnlijk toch verliezen, al vrij lang niet meer gespeeld maja. tongue.gif
Btw, je laatste examen een beetje gelukt?


ja ging vrij vlot was economie toch wss beter als bij u haha xD
Member
Posts: 10,107
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jun 20 2008 03:12am
Quote (grhdota @ Fri, Jun 20 2008, 10:05am)
ja ging vrij vlot was economie toch wss beter als bij u haha xD


Veel kans toe, men spaans was gisteren niet al te goed...
Lang leve de herexamens... Mja, nu nog even genieten van de vakantie. smile.gif
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold: 22.50
Jun 20 2008 03:27am
Quote (mrs.piggy @ Fri, 20 Jun 2008, 11:12)
Veel kans toe, men spaans was gisteren niet al te goed...
Lang leve de herexamens... Mja, nu nog even genieten van de vakantie. smile.gif


doe da smile.gif wat ben je nu aant doen?
Member
Posts: 10,107
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jun 20 2008 03:34am
Quote (grhdota @ Fri, Jun 20 2008, 10:27am)
doe da smile.gif wat ben je nu aant doen?


Een boek aan het lezen! Ja, 'k weet het, jij hebt er een hekel aan. tongue.gif
En aan het wachten op men broer, die ging eten meebrengen als hij naar huis kwam van z'n examen.
Maar die komt maar niet af... Megahonger dus aja. tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789101126Next
Closed New Topic New Poll