Quote (DuffmanX @ Thu, 19 Jun 2008, 14:00)
Vast wel. Cut the big talk en spam. ik duel graag met je, kan je niet plz hou dan op. dalijk word n topic geclosed.
doe niet zo kinderachtig...
ik zeg gewoon wat..
moet je niet over beginnen janken.
veel plezier met je e-pride.
irl vecht ik je altijd wel ffetjes MMA style