Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jun 2 2008, 07:21pm)
dat is wat ik zei, dank u.
"je" in het algemeen natuurlijk.
ofwel de vraag heet ik eric stellen aan wuben zou retorisch zijn..
en trouwens ik hoef jullie niets uit teleggen jullie hebben al bewezen onder mijn niveau te zitten
omdat je op me reageerd alsof het je iets uitmaakt..
en dat jullie het sarcasme uit deze zin niet snappen "ik maak zelf wel uit welke retorische vraag ik ga beantwoorden" vind ik nogal triest..
Nu moest ik toch wel even lachen.
Ik wist niet dat er lagere niveau's bestonden.