d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Hoe Denken Jullie Over Dit Gedeelte Van Het Forum?
Prev1789101113Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Posts: 3,751
Joined: Mar 27 2008
Gold: 37.51
Warn: 50%
May 3 2008 06:25am
ITT: RAAAAAAAAAGE mad1.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 3 2008 06:27am
Je breekt mijn hart, schimmelkutje.
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 3 2008 07:09am
Quote (�?NNI @ Sat, May 3 2008, 12:27pm)
Je breekt mijn hart, schimmelkutje.


sorry belg.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 3 2008 08:36am
Quote (Chiaotzu @ Sat, May 3 2008, 02:09pm)
sorry belg.


Sarpedon?
Komt overeen.. had ook een aap als ava, spamm als een flikker, snel 100+ fg's met bijv. simpele sigs..
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 3 2008 08:42am
Quote (Apachai @ Sat, May 3 2008, 02:36pm)
Sarpedon?
Komt overeen.. had ook een aap als ava, spamm als een flikker, snel 100+ fg's met bijv. simpele sigs..


simpele scams etc.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 3 2008 09:26am
Quote (Chiaotzu @ Sat, 3 May 2008, 14:09)
sorry belg.

Hard.
Moest de tepelpiercing van de hovenier een d2jsp-account hebben, zou 't soortgelijke berichten posten.
Loospijpje.
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 3 2008 09:28am
Quote (�?NNI @ Sat, May 3 2008, 03:26pm)
Hard.
Moest de tepelpiercing van de hovenier een d2jsp-account hebben, zou 't soortgelijke berichten posten.
Loospijpje.


Ik heb je met je foto al prachtig ge owned.. zo is het wel genoeg
Banned
Posts: 3,751
Joined: Mar 27 2008
Gold: 37.51
Warn: 50%
May 3 2008 09:54am
Massive failure. We need over 9000 facepalms.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 3 2008 09:59am
Gelukkig laat ik loospijpjes graag in hun illusie.
Ik ben niet de kwaadste.
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 3 2008 10:06am


net iets te laat voor de 100,000,000 posts tongue.gif

This post was edited by Chiaotzu on May 3 2008 10:06am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789101113Next
Add Reply New Topic New Poll