Quote (Sarpedon @ Wed, 16 Apr 2008, 15:33)
En jij bent de enige in dutch die erin trapte.. ik weet niet wat zieliger is..
(kunnen we nu weer normaal doen? niet ieder topic hoeft vervuild te worden.. dit kan via pm)
Jij bent degene die het vervuild....