Quote (�?NNI @ Fri, 11 Apr 2008, 12:05)
Apachai, waarom ben jij hier alsnog?
Je lijkt te denken dat je gewenst bent. Dat is niet zo. Al was 't maar om 't feit dat je jezelf - met het oog op humor - een halfjaar lang hebt voorgedaan als meisje, en daarbij ongeveer één persoon hebt overtuigd. Kan ook minder zijn.
Minstens twee zielen, één gedachte.
Denkt ineens populair met alle winden mee te kunnen waaien.
Vertek samen met de hovenier.
Daag.