d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Krijg Je Eigenlijk Een Trusted Tag? > Topic
Prev178910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 10 2008 01:10pm
Quote (sK_Kabouter @ Thu, Apr 10 2008, 07:50pm)
Sietse is old-skool

edit: en ik zie niet in waarom inactive members niet zouden mogen 'blijven'?


Omdat iemand die 24 posts heeft en 241 inactive is niet erg veel nut heeft toch?
Was maar een vraagje hoor smile.gif
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 10 2008 01:17pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, Apr 10 2008, 06:20pm)
ik kende ongeveer 2 mensen van te vore, joinde jsp pas in 2005, en had niet vanaf t begin door dat dutch bestond.
maar volgens mij was ik er al naar een paar weke, nadat uc ghost mij t vertelde


Ik kende buiten Daan niemand hier.
En nu zit ik hier al +/- 2.5jaar en ken ik nog maar amper de 'grote' namen.
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Apr 10 2008 02:31pm
Quote (Sjaakje007 @ Thu, 10 Apr 2008, 20:08)
zie je dan ook niet in (om even een extreem voorbeeld te geven) waarom dode mensen niet zouden mogen blijven en niet worden begraven?


Slechte vergelijking. De plek van sietse is een ereplek op een internetforum (Sietse heart.gif), geen lijk dat weg ligt te rotten. Sietse heeft meer nut dan vele anderen!

This post was edited by mUMmY- on Apr 10 2008 02:31pm
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Apr 10 2008 03:11pm
Quote (Apachai @ Thu, 10 Apr 2008, 20:10)
Omdat iemand die 24 posts heeft en 241 inactive is niet erg veel nut heeft toch?
Was maar een vraagje hoor smile.gif


Waarom zou iemand 'nut' moeten hebben?

*confuus*
Member
Posts: 7,486
Joined: Feb 17 2005
Gold: 3,997.01
Apr 10 2008 06:28pm
Quote (mrs.piggy @ Sun, 6 Apr 2008, 20:03)
Dat is ook wel al een hele tijd geleden niet?
Vroeger kon dit wel het geval geweest zijn, dat ze benoemingen deden aan mensen die betrouwbaar leken.
Maar tijden veranderen. wink.gif

Het hele systeem van trusted personen brengt ook heel wat afgunst te weer, dit heb je niet op etf.
Maar daar is de gemeenschap ook wel veel kleiner natuurlijk... .


ETF is waar ik ben 'opgegroeid' ik wou heel lang deze site niet op. Ben me passes voor ETF kwijt ...
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Apr 11 2008 04:06am
Quote (Soeki @ Fri, 11 Apr 2008, 01:28)
ETF is waar ik ben 'opgegroeid' ik wou heel lang deze site niet op. Ben me passes voor ETF kwijt ...


En ik maar denken dat het was omdat IK al jaren riep dat je moest overstappen, je was altijd veel te rijk voor ETF. Weer een illusie doorgeprikt! sad.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 11 2008 04:11am
Quote (Soeki @ Fri, Apr 11 2008, 01:28am)
ETF is waar ik ben 'opgegroeid' ik wou heel lang deze site niet op. Ben me passes voor ETF kwijt ...


Waarom ben je hier dan alsnog?

@Kabout: je hoeft geen nut te hebben, maar ik vroeg het me gewoon af smile.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Apr 11 2008 05:05am
Apachai, waarom ben jij hier alsnog?
Je lijkt te denken dat je gewenst bent. Dat is niet zo. Al was 't maar om 't feit dat je jezelf - met het oog op humor - een halfjaar lang hebt voorgedaan als meisje, en daarbij ongeveer één persoon hebt overtuigd. Kan ook minder zijn.

Edit:
Ja, natuurlijk:
Quote (BadBoyDeGekste)
je kan zeggen dat ik er iig niets om gaf of het een man of vrouw is en dusja ik geloofde het

Toch één.

This post was edited by ¢?NNI on Apr 11 2008 05:10am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 11 2008 05:19am
Quote (�?NNI @ Fri, Apr 11 2008, 12:05pm)
Apachai, waarom ben jij hier alsnog?
Je lijkt te denken dat je gewenst bent. Dat is niet zo. Al was 't maar om 't feit dat je jezelf - met het oog op humor - een halfjaar lang hebt voorgedaan als meisje, en daarbij ongeveer één persoon hebt overtuigd. Kan ook minder zijn.

Edit:
Ja, natuurlijk:

Toch één.


BBDG + Zompy = 2?? xD

Sowhat, boeit et mij of ik gewenst ben of niet? biggrin.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 11 2008 06:53am
Quote (�?NNI @ Fri, 11 Apr 2008, 12:05)
Apachai, waarom ben jij hier alsnog?
Je lijkt te denken dat je gewenst bent. Dat is niet zo. Al was 't maar om 't feit dat je jezelf - met het oog op humor - een halfjaar lang hebt voorgedaan als meisje, en daarbij ongeveer één persoon hebt overtuigd. Kan ook minder zijn.


Minstens twee zielen, één gedachte.

Denkt ineens populair met alle winden mee te kunnen waaien.
Vertek samen met de hovenier.
Daag.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev178910Next
Add Reply New Topic New Poll