Quote (Flatulence @ Sat, Apr 5 2008, 08:11pm)
Jammer dat je abonnement waardeloos is, texel heeft dezelfde verbinding als het rest van het land.
Trouwens, heb je Zomerhitte gezien? :--D
Euhhh, wij hebben iig iemand op texel, een bedrijf, kabeltex, die zorgt voor onze telefoon en internet..
et sux allebij dus we gaan binnekort ander bedrijf zoeken aan de overkant.. we hebben 3 v/d 7 dagen in de week geen telefoon.. = irritant..
Neej heb zomerhitte niet gezien xD wel de opnames voor een deel he

Was op een boot in de haven van oudeschild waar ik woon

Ik ga em eerdaags nog wel kijken als hij dan nog draait ^^