d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Woont Iedereen?! > Nou?
Prev1789
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 5 2008 01:11pm
Quote (Apachai @ Sat, Apr 5 2008, 10:33am)
<< Van Texel ofc biggrin.gif ( Jammer dat et internet hier waardeloos is )
Iemand anders uit die buurt? Den Helder/Texel?
Jammer dat je abonnement waardeloos is, texel heeft dezelfde verbinding als het rest van het land.

Trouwens, heb je Zomerhitte gezien? :--D

Quote (M[o]nkey[115] @ Sat, Apr 5 2008, 10:48am)
Heerhugowaard
Ja, dat weten we nu wel.

This post was edited by Flatulence on Apr 5 2008 01:12pm
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 6 2008 02:19am
Quote (Flatulence @ Sat, Apr 5 2008, 08:11pm)
Jammer dat je abonnement waardeloos is, texel heeft dezelfde verbinding als het rest van het land.

Trouwens, heb je Zomerhitte gezien? :--D


Euhhh, wij hebben iig iemand op texel, een bedrijf, kabeltex, die zorgt voor onze telefoon en internet..
et sux allebij dus we gaan binnekort ander bedrijf zoeken aan de overkant.. we hebben 3 v/d 7 dagen in de week geen telefoon.. = irritant..

Neej heb zomerhitte niet gezien xD wel de opnames voor een deel he smile.gif
Was op een boot in de haven van oudeschild waar ik woon biggrin.gif
Ik ga em eerdaags nog wel kijken als hij dan nog draait ^^

Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 6 2008 03:45am
Kabeltex... damn, ik dacht dat dat brol bedrijf allang was uitgestorven.
Member
Posts: 17,129
Joined: Aug 24 2006
Gold: 15,285.00
Apr 6 2008 11:08am
den haag

070 jeweet tongue.gif

agga op straat
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789
Add Reply New Topic New Poll