d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Amazones Ownen Het Hardst? > Waar Of Niet Waar?
Prev17891011Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 10:38am
Quote (WemyNM @ Thu, 10 Apr 2008, 17:36)
Myoop.

Zoek daar de context maar eens bij.


is dat een codewoord voor homo's?
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
Jun 3 2008 12:38pm
Quote (Hellskin @ Thu, Apr 10 2008, 06:01pm)
een gehandicapte hoeft helemaal niet slecht in diablo te zijn.


als hij z'n 2 benen mist. of mank loopt ofzo dan kan hij nog net zogoed diabloen als een ieder.
zo zijn er meer handicaps die totaal geen nadelige gevolgen hebben als het om internet-gaming gaat.


lol tongue.gif
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Jun 3 2008 11:47pm
toen ik nog 1.08 cl speelde toem ownde ama's pas hard toen ware skills nog ni aangepast
shit wat mis die tijde
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 4 2008 03:50am
Quote (SaWrevenge @ Wed, Jun 4 2008, 05:47am)
toen ik nog 1.08 cl speelde toem ownde ama's pas hard toen ware skills nog ni aangepast
shit wat mis die tijde


pre 1.08 ownde ze nogharder
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jun 8 2008 06:01pm
ik vond de rogue maar een balle character, ow das D1 xD
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Jun 8 2008 11:36pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, 26 Mar 2008, 17:07)
laat staan voor de jmod die je 14k gaat kosten vraag maar aan xyco2d


ja goeie belt heb ik voor 3.4k wink.gif

Quote
laat staan voor de jmod die je 14k gaat kosten vraag maar aan xyco2d


lol ik heb mijn JmoD en Jplat 100 life vs 5k gekocht en het is perm
dus zoveel is het ook weer niet
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 9 2008 12:08am
Quote (Yoghurt. @ Mon, Jun 9 2008, 12:01am)
ik vond de rogue maar een balle character, ow das D1 xD


dan had jij geen needler of windforce xD


ik speelde eigenlijk ook vooral de warrior / sorcerer.


ik weet nogwel dat ik altijd zocht naar ringen van de "zodiac" die gaven iets van 20 all atributes.


enne het dupen van skill-books of armagedon xD

This post was edited by Hellskin on Jun 9 2008 12:09am
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 9 2008 12:36am
Quote (Hellskin @ Mon, Jun 9 2008, 08:08am)
dan had jij geen needler of windforce xD


ik speelde eigenlijk ook vooral de warrior / sorcerer.


ik weet nogwel dat ik altijd zocht naar ringen van de "zodiac" die gaven iets van 20 all atributes.


enne het dupen van skill-books of armagedon xD


Afgelopen vrijdag Diablo:Hellfire gekocht op internet, laten we hopen dat ie de 40 euro waard is! En anders heb ik er een mooi collectors item bij wink.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 9 2008 12:48am
Mensen met het down syndroom zijn per definitie slecht in Diablo II: Lord of Destruction Player Versus Player.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 9 2008 01:03am
Quote (Lucas[NM] @ Mon, Jun 9 2008, 06:36am)
Afgelopen vrijdag Diablo:Hellfire gekocht op internet, laten we hopen dat ie de 40 euro waard is! En anders heb ik er een mooi collectors item bij wink.gif


lol ik had em cheaper verkocht. had er nog eentje dubbel ergens


edit: ik twijfel over waar ik hem gelaten heb. kweet niet of ik die nogwel terug kan vinden
Go Back To Nederlands Topic List
Prev17891011Next
Add Reply New Topic New Poll