Quote (TheErrand @ Thu, Mar 27 2008, 10:42pm)
Ik ben geen donor. En als ik dood ga omdat er geen donor voor me is te vinden dan zeik ik ook niet.
Stoere praat jonguhh.. Als je in het ziekenhuis ligt met tientalle slangetjes in je lichaam wil ik je dat nog wel een keer horen zeggen