d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Techtonik > Geef Je Mening
Prev1789101112Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 19 2008 02:39pm
Quote (Zompy @ Wed, Mar 19 2008, 08:37pm)
Lol, dankje, omdat je me hebt voorgesteld geef ik jou iets minder snel warns tongue.gif


ik heb je ook voorgesteld smile.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 05:36pm
Quote (Sjaakje007 @ Wed, Mar 19 2008, 09:39pm)
ik heb je ook voorgesteld smile.gif


Ik twee keer.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 19 2008 05:44pm
Quote (Skulvar @ Wed, Mar 19 2008, 11:36pm)
Ik twee keer.


ik zo vaak dat ik niet hoef te vrezen voor warns van Zompy als ie mod wordt
en ik zei dat als zompy tegen me zegt dat ik op moet houden, ik dat ook meteen doe
dat komt toch voornamelijk door de charisma van zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 20 2008 12:22am
JaJa tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 20 2008 12:41am
bij mij haalt ie gelijk men 30% ook weg wink.gif
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Mar 20 2008 05:23pm
Ik kan haast niet zeggen op hoeveel niveau's ik dat hele techtonikgedoe haat...
Member
Posts: 7,486
Joined: Feb 17 2005
Gold: 3,997.01
Mar 20 2008 06:06pm
Ziet er verschrikkelijk uit. Gewoon dronken dansen?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 20 2008 06:16pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 20 Mar 2008, 07:41)
bij mij haalt ie gelijk men 30% ook weg wink.gif


Maar mijn 40% eerst natuurlijk, zodat ik weer in user blogs kan posten.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 21 2008 12:49am
Misschien moeten jullie iets minder de regels overtreden xD dan komt et ook wel goed met jullie.

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 21 2008 02:32am
Quote (Soeki @ Fri, 21 Mar 2008, 01:06)
Ziet er verschrikkelijk uit. Gewoon dronken dansen?


OMFG !!!

hail.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789101112Next
Add Reply New Topic New Poll