Quote (Ov2rkill @ Tue, 4 Mar 2008, 17:51)
Nee, die's niet stoer, die's gewoon vet, zou je weten als je die eens als een live had gezien.
kweet niet vond ze op pp wel goed vorig jaar maar was niet egt onder de indruk kwam misschien door et tijdstip hoop ze te zien als het nieuwe album uit is.
misschien kwam et wel omdat ik zo nuchter was als het maar kan zijn en dat is niet ideaal voor dit soort muziek

nouja vind dat deze tog wel in deze topic thuis hoort ookal kent iedereen em al
the verve bittersweet symphony
http://www.youtube.com/watch?v=V-Po8uJeoUw This post was edited by Noob-Style. on Mar 4 2008 05:04pm