d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Westermoskee > Wat Vinden Jullie Er Van?
Prev1789101129Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 24 2008 02:36pm
Quote (PuppeTryOfThePenis @ Sun, 24 Feb 2008, 21:24)
of jij?

beetje d2'en ofzo haha kneus ;d


Oh? Wie maakt hier nou steeds een nieuwe multi account omdat ie gebanned is? Heb jij niks beters te doen ofzo?

Zoek
Een
Baan.

sad.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Feb 24 2008 02:40pm
Quote (uNoTopia @ Sun, 24 Feb 2008, 21:36)
Oh? Wie maakt hier nou steeds een nieuwe multi account omdat ie gebanned is? Heb jij niks beters te doen ofzo?

Zoek
Een
Baan.

sad.gif


happy.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 03:13pm
Quote (Zened @ Sun, Feb 24 2008, 08:40pm)
happy.gif


happy.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 25 2008 01:37am
Quote (AfterShock @ Sun, Feb 24 2008, 10:13pm)
happy.gif


happy.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 25 2008 01:55am
Spam?
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 25 2008 10:37am
Quote (Shinobi-tlo @ Thu, Feb 21 2008, 04:19pm)
Haal je niet toevallig moslims door elkaar met alochtonen ? Groot verschil is dat hoor.
Ken genoeg moslims die goed bezig zijn, goeie baan, genoeg motivatie om hoger op te komen in de maatschapij. Jammer dat veel mensen niet verder kijken dan hun neus lang is. Waarschijnlijk in jou geval de TV.. Daar laten ze alleen de slechte dingen zien en nooit de goeie wink.gif


toevallig heb ik een redelijk portie van persoonlijke ervaring met moslims en in mijn geval zijn ze 90% of al aan het vechten of ze lokken ruzie uit. en NOTE ik was 1 van die mensen die dacht dat het allemaal gelul was.
in de bus zijn het zelfs teringlijers met hun dure telefoontjes en dan keiharde moslim rap gelul aan (zelf arabisch pratend natuurlijk zodat je ze niet verstaat) en dan op naar de rotonde in breda of een andere praktijk opleiding waar je niks aan hebt en alles slopen in de bus met hun aanstekers en messen.
of in de bioscoop (ja daar heb ik ze ook al zien kloten) ging er 1 fatima opstaan en schreeuwen en die ging helemaal uit haar dak omdat een meisje achter haar zogenaamd een pinda had gegooid. begon ze te lullen ja ik trek al je schaamharen eruit. dat soort onzin. later ging het beschuldigde meisje weg uit de bios met haar vriend en toen gingen de fatimas er zelf achteraan om buiten te gaan vechten met 3vs2. ikzelf ben blijven zitten maar helft van me klas is naar buiten gegaan om het te bekijken/filmen.
en dan heb je natuurlijk ook nog de stelende moslim die in groepen omgaat en arabis comuniceert hoe ze dingen gaan jatten van mensen.
en je hebt ook nog de ''doodschoppende'' moslim
http://www.dumpert.nl/mediabase/42364/0bf1b580/doodschop_in_breda.html
daar loop ik dus ook altijd maar dan zaterdags en GODZIJDANK!!!! mag dat soort tuig er niet in in die cafe's.

of ze durven gewoon niet omdat je niet mag neuqen van allah oid.

edit/ oh shi ze mogen wel in die graan crap.. naja ik ga alleen naar moslim vrije dingen.
http://www.youtube.com/user/patcondell
kijk al zijn filmpjes en daarna al zijn favorited filmpjes en probeer me dan nog te vertellen dat religie iets goeds is.

This post was edited by Wasbeertje on Feb 25 2008 10:44am
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 25 2008 10:46am
Quote (Wasbeertje @ Mon, Feb 25 2008, 04:37pm)
toevallig heb ik een redelijk portie van persoonlijke ervaring met moslims en in mijn geval zijn ze 90% of al aan het vechten of ze lokken ruzie uit. en NOTE ik was 1 van die mensen die dacht dat het allemaal gelul was.
in de bus zijn het zelfs teringlijers met hun dure telefoontjes en dan keiharde moslim rap gelul aan (zelf arabisch pratend natuurlijk zodat je ze niet verstaat) en dan op naar de rotonde in breda of een andere praktijk opleiding waar je niks aan hebt en alles slopen in de bus met hun aanstekers en messen.
of in de bioscoop (ja daar heb ik ze ook al zien kloten) ging er 1 fatima opstaan en schreeuwen en die ging helemaal uit haar dak omdat een meisje achter haar zogenaamd een pinda had gegooid. begon ze te lullen ja ik trek al je schaamharen eruit. dat soort onzin. later ging het beschuldigde meisje weg uit de bios met haar vriend en toen gingen de fatimas er zelf achteraan om buiten te gaan vechten met 3vs2. ikzelf ben blijven zitten maar helft van me klas is naar buiten gegaan om het te bekijken/filmen.
en dan heb je natuurlijk ook nog de stelende moslim die in groepen omgaat en arabis comuniceert hoe ze dingen gaan jatten van mensen.
en je hebt ook nog de ''doodschoppende'' moslim
http://www.dumpert.nl/mediabase/42364/0bf1b580/doodschop_in_breda.html
daar loop ik dus ook altijd maar dan zaterdags en GODZIJDANK!!!! mag dat soort tuig er niet in in die cafe's.

of ze durven gewoon niet omdat je niet mag neuqen van allah oid.

edit/ oh shi ze mogen wel in die graan crap.. naja ik ga alleen naar moslim vrije dingen.


Gast die doodschap was niet van een moslim..

Meeste is waar wat je zegt maar ik ken ook iemand (autochtoon) en voor zulke mensen schaam ik mij ook hoor.. Echt geen manieren meestal komt dat omdat er tijdens de opvoeding geen vaderfiguur aanwezig was dus eigenlijk kun je het ze niet kwalijk nemen want ze hadden geen voorbeeld.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 25 2008 10:53am
tja er zijn ook nederlanders die af en toe zo zijn...
die airmax bomberjack hardcore holland vmbo types :/ maar procentueel gezien veroorzaken ze VOLGES MIJ dan tog ietsje minder incidenten als de gemiddelde bontkraag+duur telefoontje marokaan/antiliaan.

http://www.geenstijl.nl/
vieuw de poll van vandaag.

This post was edited by Wasbeertje on Feb 25 2008 10:54am
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 25 2008 10:57am
Quote (Wasbeertje @ Mon, Feb 25 2008, 04:53pm)
tja er zijn ook nederlanders die af en toe zo zijn...
die airmax bomberjack hardcore holland vmbo types :/ maar procentueel gezien veroorzaken ze VOLGES MIJ dan tog ietsje minder incidenten als de gemiddelde bontkraag+duur telefoontje marokaan/antiliaan.

http://www.geenstijl.nl/
vieuw de poll van vandaag.


Ik heb het geluk gehad dat ik een rustige wijk ben opgegroeid.. toen ik voor het eerst op rotterdam centraal stond kreeg ik echt een cultuur shock..
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 25 2008 11:11am
Quote (Wasbeertje @ Mon, 25 Feb 2008, 17:53)
tja er zijn ook nederlanders die af en toe zo zijn...
die airmax bomberjack hardcore holland vmbo types :/ maar procentueel gezien veroorzaken ze VOLGES MIJ dan tog ietsje minder incidenten als de gemiddelde bontkraag+duur telefoontje marokaan/antiliaan.

http://www.geenstijl.nl/
vieuw de poll van vandaag.


EEEEEEEEJ niks tegen vmbo types.. want ook die zijn niet allemaal zo
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789101129Next
Closed New Topic New Poll