Quote (Lucas[NM] @ Wed, 6 Feb 2008, 14:27)
Ach, Carnaval 2007 is weer voorbij.
Het nieuwe motto voor Tullepetaonestad is: Gin zeej t'oog - we hebben weer een jaar de tijd om daar iets leuks op te vinden
Moet wel eerlijk zeggen dat het motto van dit jaar (tis wir sport) mij een beetje tegen viel, maarja..zolang het bier heeft gestroomd, dan weet je het wel he!
mja t motto was idd n beetje bout dit jaar.. maar van de andere kant, er was wel goed op te bouwen. gin zeej t'oog.. das echt lastig om daar leuke outfits/wagens op te bouwe..
btw, ik was dit jaar niet al poppekast. ik had alleen n lange rooie jas met daarop knuffels, buttons en n rubber kip

5 dagen chagall.. madness ..