d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Carnval !!!
Prev1789101115Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 6 2008 11:42am
Quote (�?NNI @ Wed, 6 Feb 2008, 18:34)
Ben je uit '[NM]' geschopt?

Carnaval 2007 is volgens mij trouwens al 'n tijdje voorbij.


Lucas is een officieel bastaardlid.
[NM] is (was, aangezien niemand meer diablo speelt) voorbestemd voor de elite en telt maar 4 leden, Lucas hoort daar niet bij.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 6 2008 11:47am
d8 dat sad alleen voor denen was? of was het zweden?

naj ^^

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 6 2008 11:50am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 6 Feb 2008, 18:47)
d8 dat sad alleen voor denen was? of was het zweden?


Gestart door Zweden.

Dat meisje was verkleed als zwetende zelfmoordactivist?

Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 6 2008 11:51am
Quote (Lucas[NM] @ Wed, 6 Feb 2008, 14:27)
Ach, Carnaval 2007 is weer voorbij.

Het nieuwe motto voor Tullepetaonestad is: Gin zeej t'oog - we hebben weer een jaar de tijd om daar iets leuks op te vinden

Moet wel eerlijk zeggen dat het motto van dit jaar (tis wir sport) mij een beetje tegen viel, maarja..zolang het bier heeft gestroomd, dan weet je het wel he!


mja t motto was idd n beetje bout dit jaar.. maar van de andere kant, er was wel goed op te bouwen. gin zeej t'oog.. das echt lastig om daar leuke outfits/wagens op te bouwe..

btw, ik was dit jaar niet al poppekast. ik had alleen n lange rooie jas met daarop knuffels, buttons en n rubber kip tongue.gif

5 dagen chagall.. madness ..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 6 2008 11:59am
Quote (WemyNM @ Wed, 6 Feb 2008, 18:50)
Gestart door Zweden.

Dat meisje was verkleed als zwetende zelfmoordactivist?


nah haar carnavals pak zat onder het bier dus deet ze dit aan.. laatste dag dus np ^
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 6 2008 12:02pm
Had je toch bijna vreemd zweet aan je vingers haha
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 6 2008 12:03pm
Quote (JurK. @ Wed, Feb 6 2008, 06:51pm)
mja t motto was idd n beetje bout dit jaar.. maar van de andere kant, er was wel goed op te bouwen. gin zeej t'oog.. das echt lastig om daar leuke outfits/wagens op te bouwe..

btw, ik was dit jaar niet al poppekast. ik had alleen n lange rooie jas met daarop knuffels, buttons en n rubber kip tongue.gif

5 dagen chagall.. madness ..


Wedden dat die "rubber" kip van jou eigenlijk van latex was?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 6 2008 12:10pm
Quote (Flatulence @ Wed, 6 Feb 2008, 19:02)
Had je toch bijna vreemd zweet aan je vingers haha


pff scheit ana man carnaval ^^^

iedereen zweete daar fucking heet yo ^
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 6 2008 12:12pm
ja met kostuum aan is het af en toe best benauwd!

maar tog, heeft ze nu jodium tegen der sneetjes op haar polsen? biggrin.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 6 2008 12:15pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Feb 6 2008, 08:10pm)
pff scheit ana man carnaval ^^^

iedereen zweete daar fucking heet yo ^
Tja, carnaval, holbewoners en zwakbegaafden. No offense.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789101115Next
Add Reply New Topic New Poll