Quote (mUMmY- @ Mon, Feb 4 2008, 07:27pm)
Ook nog nu je weet dat hij er geen nacht van wakker gelegen heeft?
dat vind ik echt nog het gestoordst..
oke, je hebt et gedaan.. en je hebt veel gedronken..
zelfs dan zou ik er zeker wel een hele lange tijd niet van kunnen slapen..
denk zelfs dat ik langzamerhand wel gek zou worden van schuldgevoel ( terecht ) en zou niet goed gaan..
dat weet ik wel.. maarja, dat ben ik