Quote (�?NNI @ Sun, Jan 20 2008, 01:23am)
Onze kleine prinses is nog wakker?
Ik wacht nog op een slaapliedje
Nah, huiswerkjes, de hele avond en het leeuwendeel van de nacht.
Edit: Oh, haha. Toch nog je foto gezien. Het roken heeft je gezicht al dusdanig toegetakeld, jongeman! Wees verstandig.
This post was edited by ImFromHolland on Jan 19 2008 07:28pm