Quote (Tha_Axid @ Fri, 18 Jan 2008, 17:02)
jij voelt je ook overal op aangesproken he, als je alle tekst een leest..
timo verdiende het niet om gebanned te worden.
Hij was gewoon slimmer dan de mods en had lef en daar konden ze niet tegen.
volgens mij was het zackardia die de hele zooi geport heeft, tuich
Ja, njaguar vroeg of hij wist dat VSG multi accs had, en timo zei ja!
Toen was het ban, of heb ik dat mis ? :>
En toen ging alles de slechte kant op. Veel waren de trusted tag verloren, en ik was locked samen met nog wat mensen. Bij die andere mensen was de lock zo weer weg, maar bij mij duurde het maanden. Achjaaa....