d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is Onze Stoere Chick Gebleven? > Ya
Prev17891011Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2008 08:41am
nee die gast bovenmijjjj...


annyways, dankzij een storing in het tele2 netwerk heb ik zojuist een ander ip gekregen. wel kut dat men televisie servers het nu niet meer doen tothet geupdated is maar nu ben ik wel gelijk van al me multi accusations af.

eeeeen ik had gelijk.

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=14275261&f=259&st=40
mensen met meer als 30% krijgen veel makkelijker warns omdat ze je dan al weg willen hebben.

This post was edited by edujackass on Jan 18 2008 08:44am
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 18 2008 08:43am
Quote (edujackass @ Fri, 18 Jan 2008, 13:56)
wij weten veeel meer over timo als jij, je komt binnenkort ook op de yoghurtlijst


wow nu krijg ik bang echt lol
als je echt denk dat ik van dit forum zal blijven (door u) heb je het mis maja
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 18 2008 09:04am
scheid modbeleid? wtf is scheid¿
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 18 2008 09:09am
Quote (Demonsangel @ Fri, 18 Jan 2008, 15:04)
scheid modbeleid? wtf is scheid¿


het is normaal ''sheit'' kak in het antwerps ^^
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 18 2008 10:02am
Quote (stefan_FFH @ Fri, 18 Jan 2008, 15:17)
wie ik xD?


btw ik heb je op hyves wink.gif


jij voelt je ook overal op aangesproken he, als je alle tekst een leest..

timo verdiende het niet om gebanned te worden.
Hij was gewoon slimmer dan de mods en had lef en daar konden ze niet tegen.
volgens mij was het zackardia die de hele zooi geport heeft, tuich
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2008 10:05am
als je neit denkt dat scheid scheit zou moeten zijn moet je je laten nakijken
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Jan 18 2008 11:15am
Quote (edujackass @ Thu, 17 Jan 2008, 21:00)
Bij deze. bereid je voor op een ''is gehawk een ^#@$%lijah poll.''


Whahaha tongue.gif

Denk datie een nieuwe foto aan het zoeken is op sugaaahbabez!
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 18 2008 11:16am
Quote (edujackass @ Fri, Jan 18 2008, 05:05pm)
als je neit denkt dat scheid scheit zou moeten zijn moet je je laten nakijken

dus neit = niet en dan is scheit gelijk aan schiet? ik snap er nog minder van
Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jan 18 2008 11:20am
Quote (Tha_Axid @ Fri, 18 Jan 2008, 17:02)
jij voelt je ook overal op aangesproken he, als je alle tekst een leest..

timo verdiende het niet om gebanned te worden.
Hij was gewoon slimmer dan de mods en had lef en daar konden ze niet tegen.
volgens mij was het zackardia die de hele zooi geport heeft, tuich


Ja, njaguar vroeg of hij wist dat VSG multi accs had, en timo zei ja!
Toen was het ban, of heb ik dat mis ? :>
En toen ging alles de slechte kant op. Veel waren de trusted tag verloren, en ik was locked samen met nog wat mensen. Bij die andere mensen was de lock zo weer weg, maar bij mij duurde het maanden. Achjaaa....
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 18 2008 11:34am
Quote (KillingScream @ Fri, 18 Jan 2008, 19:20)
Ja, njaguar vroeg of hij wist dat VSG multi accs had, en timo zei ja!
Toen was het ban, of heb ik dat mis ? :>
En toen ging alles de slechte kant op. Veel waren de trusted tag verloren, en ik was locked samen met nog wat mensen. Bij die andere mensen was de lock zo weer weg, maar bij mij duurde het maanden. Achjaaa....


Ik geloof dat dit de reden was voor de suspension.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev17891011Next
Closed New Topic New Poll