Quote (tenshinhan @ Tue, 18 Dec 2007, 22:37)
Okey mensen effe voor de duidelijk heid ben bi niet homo of wat dan ook .
Voorkeur gewoon de dames (latina's natuurlijk)
Maar als een meid een gast erbij wilt ben ik niet moeilijk.
als je vragen heb vraag maar ,maar geen spam of stom stoer gedoe hierzo je respecteerd het of je houd het gewoon voor je ,dankje
wat wil je bereiken met dit topic?
er staat alleen een mening in. geen vraag, geen uitdagende statement, niet eens een feit..