d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Kerst Topic :) > Yes
Prev1789101113Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 19 2007 11:48am
Quote (Ov2rkill @ Wed, Dec 19 2007, 06:35pm)
Zijn het toch geen poppetjes!


Zalig kerstfeest!


ik zou graag deze boeken, hoeveel?

This post was edited by mrs.piggy on Dec 19 2007 11:48am
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 19 2007 12:00pm
Quote (mrs.piggy @ Wed, 19 Dec 2007, 19:48)
ik zou graag deze boeken, hoeveel?
Hmm.. het pakje is ~50 euro denk ik.

Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 19 2007 12:38pm
Quote (Xepo @ Wed, Dec 19 2007, 07:00pm)
Hmm.. het pakje is ~50 euro denk ik.


ik was eigelijk meer geinteresseerd in de inhoud, de verpakking mogen ze houden wink.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 12:52pm
kvind die niet echt mooi hoor ken mooiere ^^
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 19 2007 01:33pm
Quote (mrs.piggy @ Wed, 19 Dec 2007, 20:38)
ik was eigelijk meer geinteresseerd in de inhoud, de verpakking mogen ze houden wink.gif
Jahahahhaa, smoesjes!

Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 19 2007 01:53pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Dec 19 2007, 06:52pm)
kvind die niet echt mooi hoor ken mooiere ^^


nou ik wil haar wel vinden onder de kerstboom
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 01:58pm
Quote (Mischa @ Wed, 19 Dec 2007, 20:53)
nou ik wil haar wel vinden onder de kerstboom


kweenie kvind haar gezicht minder ^
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Dec 19 2007 02:06pm
Quote (Mischa @ Wed, 19 Dec 2007, 21:53)
nou ik wil haar wel vinden onder de kerstboom


Ik ook wel... Maar dan hoop ik wel dat ze een dikke jas heeft...
Mijn kerstboom staat buiten...

Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Dec 2007, 21:58)
kweenie kvind haar gezicht minder ^


dan leg je een Nederlandse vlag over haar gezicht en dan voor het vaderland

This post was edited by Spykerr on Dec 19 2007 02:07pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 02:34pm
Quote (Spykerr @ Wed, 19 Dec 2007, 21:06)
dan leg je een Nederlandse vlag over haar gezicht en dan voor het vaderland


hahhaha ^^ oke wat jij wilt xD
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 19 2007 02:38pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Dec 19 2007, 08:58pm)
kweenie kvind haar gezicht minder ^


dat voel je niet.... biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1789101113Next
Add Reply New Topic New Poll