Quote (Mischa @ Wed, 19 Dec 2007, 21:53)
nou ik wil haar wel vinden onder de kerstboom
Ik ook wel... Maar dan hoop ik wel dat ze een dikke jas heeft...
Mijn kerstboom staat buiten...
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Dec 2007, 21:58)
kweenie kvind haar gezicht minder ^
dan leg je een Nederlandse vlag over haar gezicht en dan voor het vaderland
This post was edited by Spykerr on Dec 19 2007 02:07pm