d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tijd Voor Clanmembers > Lees Keer Vanbinnen
Prev17891011Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 11 2007 01:37pm
Quote (cranium-sf @ Tue, Dec 11 2007, 04:30pm)
mas absing is niet toegestaan , lees mssn eerst de rules eens biggrin.gif


ach groei een brein of is het jouwe teveel afgesteld op dia...

en stomme barb met max leap die iedereen irriteert door gwn op en neer staan te springen terwijl die ama dan iedereen neerschiet mag wel maar max abs niet

niet moeilijk dat jullie altijd winnen

dus hier komt ie weer, geef mij maar die abs-ing pala
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 11 2007 03:05pm
Quote (Demonsangel @ Tue, Dec 11 2007, 07:37pm)
ach groei een brein of is het jouwe teveel afgesteld op dia...

en stomme barb met max leap die iedereen irriteert door gwn op en neer staan te springen terwijl die ama dan iedereen neerschiet mag wel maar max abs niet

niet moeilijk dat jullie altijd winnen

dus hier komt ie weer, geef mij maar die abs-ing pala


leap is maar een simpele skill ... simpel om tegen leap te spelen...

leap is een skill die defencive is tegen close combat chars ... net zoals hammer spammers rond een bowzon ofzo...

leap is nutteloos als het op ranged attacks aankomt ... shiet fb's / bones / blizz en die leap heeft maar een minimaal effect..
daarom is leap dus wel degelijk een aanvaarde skill in tvt's ... terwijl abs een volledig elemental char nutteloos kan maken...
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 11 2007 03:29pm
Quote (Falkerakatim @ Tue, Dec 11 2007, 09:05pm)
leap is maar een simpele skill ... simpel om tegen leap te spelen...

leap is een skill die defencive is tegen close combat chars ... net zoals hammer spammers rond een bowzon ofzo...

leap is nutteloos als het op ranged attacks aankomt ... shiet fb's / bones / blizz en die leap heeft maar een minimaal effect..
daarom is leap dus wel degelijk een aanvaarde skill in tvt's ... terwijl abs een volledig elemental char nutteloos kan maken...


kon het niet beter uitleggen biggrin.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 12 2007 07:52am
Quote (cranium-sf @ Tue, Dec 11 2007, 10:29pm)
kon het niet beter uitleggen biggrin.gif


ook niet meoilijk jullie vergeten het feit dat die ama er ook nog is en max leap > scherm dus dan is mikken toch ook niet zo simpel
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Dec 12 2007 08:02am
Quote (Demonsangel @ Wed, 12 Dec 2007, 14:52)
ook niet meoilijk jullie vergeten het feit dat die ama er ook nog is en max leap > scherm dus dan is mikken toch ook niet zo simpel


bliz met pogatrick en je gaat ook over leap range heen.. makkelijk om ama neer te hale met blizzer vinnik..

+ bliz is n staande skill, waardoor hij doorgaat terwijl je al wegbent.

net als hammers & fissure =)
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 12 2007 09:57am
Quote (JurK. @ Wed, Dec 12 2007, 02:02pm)
bliz met pogatrick en je gaat ook over leap range heen.. makkelijk om ama neer te hale met blizzer vinnik..

+ bliz is n staande skill, waardoor hij doorgaat terwijl je al wegbent.

net als hammers & fissure =)


idd.. en gewoon ama + baba ... als je goed kan desynche met een hammerdin, word je niet geraakt door de arrows en kan je toch een paar hammers gooien

en necro met max block + DR haalt ze zelfs 2v1 neer:)
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 12 2007 10:02am
Quote (Demonsangel @ Wed, Dec 12 2007, 01:52pm)
ook niet meoilijk jullie vergeten het feit dat die ama er ook nog is en max leap > scherm dus dan is mikken toch ook niet zo simpel


leap is gewoon een accept skill is nix mis mee
gebruik een blizz soso in je team tegen ze of pb nec
of fire soso
of gebruik ook een bowa
het is toch niet zo moeilijk om dat te bedenken?


ik denk dta grh toch het beste is met tele zealer wack jam^^

This post was edited by stefan_FFH on Dec 12 2007 10:03am
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 12 2007 10:07am
Quote (stefan_FFH @ Wed, Dec 12 2007, 04:02pm)
leap is gewoon een accept skill is nix mis mee
gebruik een blizz soso in je team tegen ze of pb nec
of fire soso
of gebruik ook een bowa
het is toch niet zo moeilijk om dat te bedenken?


ik denk dta grh toch het beste is met tele zealer wack jam^^


idd... we verliezen nooit een CW als wack_jam meespeelt met de tele zealer...

het 1 hit KABOOOOOOM effect is te fenomenaal voor anderen om te begrijpen
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 12 2007 03:20pm
volgens mij is demonsangel geen tvt speler ...
smile.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 12 2007 03:23pm
Quote (cranium-sf @ Wed, Dec 12 2007, 10:20pm)
volgens mij is demonsangel geen tvt speler ...
smile.gif


volgens mij ben jij een hoer, maar je zag mij toch niet cryen?

ik doe geen tvt's meer laatste keer was nog met oor-dean

nu lld of mld is het enige dat ik nog doe
Go Back To Nederlands Topic List
Prev17891011Next
Closed New Topic New Poll