Quote (Ov2rkill @ Tue, 11 Dec 2007, 18:12)
Mensen die faecaloom zitten te braken, decubtis wonden tot aan het bot, andere wonden dan weer met alle mogelijke kleuren van de regenboog, bestaande uit alle verschillende consistenties die maar mogelijk zijn.
Psychopaten die doodleuk weten te vertellen dat ze soms zin hebben om iemand, zonder zich iets aan te trekken van de gevolgen, te vermoorden, gelukkig niet op dat eigenste moment.
Fysieke agressie komende van zowel wetende als onwetende mensen.
Verpleegkundigen/stagebegeleiders die je van dag 1 al niet afkunnen, wetende dat je er nog 4 weken moet met samenwerken.
Samen met je stagebegeleidster de volledige zorg nemen over een patiënt die MRSA, MS (in ver gevorderd stadium), hypochondriën, decubitus op de stuit, verweking van de huid in de liesplooien heeft, én ze was een non én ze moest een nieuwe blaaskatheder krijgen. En ik moest alles alleen doen, de begeleidster keek alleen toe en hielp indien echt nodig. Owja, ze moest ook nog nieuwe medicatie krijgen, intraveneus welliswaar.
Nouja, er zijn natuurlijk ook wel veel mooie momenten die ik al op stage beleefd heb =D
De rest snapte ik, die ken ik alleen niet. Verlicht mij!