Wooow dit had ik echt niet verwacht...
Ok als eerste hebben we fotosynthese gezien. Bekende show, wel aardig, nog niet veel mensen.
Spacekees en Terilekst met z'n 2en on stage was wel grappig, vooral toen hij op het laatst z'n Wat wil je doen verse deed en die beat toch wel hard klapte.
Daarna Manu in de grotere zaal, bekende tracks alleen Neo was wel erg maf aan het doen, door het publiek rennen als een gek.
Duvel was hard, Buitenwesten was natuurlijk het toppunt.
VSOP kwam ook weer keihard, Niemand fokt met dit en natuurlijk Elleboogwerk.
DAC had een harde binnenkomst en daarna een leuke show.
The Arsonists gaven een hele leuke show, allemaal verschillende dingen erin, maar naar mijn mening iets te lang.
Fakkelbrigade......hardste show die ik OOIT heb gezien... Als die mic aanstaat, Hamvraag, Balans, Strik je veter ( !! ), De Volle (!!), Zendeghi, Los Zand, Hoedenplank, en als klappertje op de vuurpijl Verre Oosten. Om nooit te vergeten.